COD6

Gestart door J.A.F._Doorhof, augustus 30, 2024, 23:46:28

« vorige - volgende »

J.A.F._Doorhof

Vanavond even een uurtje de beta gespeeld maar wat een verschil pfff

Ik kom vanaf modern Warfare 2 en dat lijkt nu wel super traag. COD6 is super snel maar ook opvallend smooth op de ps5

Graphics zijn erg indrukwekkend maar soms wat rommelig.

Beloofd een topper te worden. De nieuwe manier van bewegen voelt eigenlijk meteen vertrouwd en is een enorme verbetering.

Wie speelt hem ook ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Open beta is nu bijna afgelopen.
Favoriete mappen Derelic en Gala
Maar eigenlijk zijn ze allemaal gaaf.

Spel geeft voor mij eindelijk weer het gevoel van een over the top arcade ervaring met fantastische grafische effecten.
Op een chokepoint positie kiezen en zoveel schieten dat de kogels om je oren vliegen (trails zijn geniaal om te bepalen waar het weg komt, veel beter dan pijltjes op een map) en het mooiste is dat hoe meer er geschoten en gelopen word hoe meer rook en stof er opstijgt en maar langzaam verdwijnt, dit geeft een volledig andere dimensie aan het spel.

Kan niet wachten tot de release, ik speel eigenlijk zelden games, als ik een uur per week haal is het heel veel, maar ben met BO6 al uren bezig en het verveeld nog geen seconden, en dan is het nog de beta met zeer beperkte mappen en spelers.

Dit word een topper :D
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

zwabber

Ik heb vroeg wel COD gespeeld op de ps 2 , erg leuk spel toen .
Tegen de tijd dat die uit is gaat ik hem ook spelen maar ben nu al heel lang en vaak met Elden Ring bezig en voorlopig verveelt het me totaal niet. ;D
LG 65cx6la. Onkyo tx-nr 5010.  Quadral aumun orkan Vlll. Audio monitor LCR GS. GSFX . Rel R505. Dune hd duo. Advance acoustic mcd 204.

J.A.F._Doorhof

De fun van de oude COD is weer terug.
Dus als hij uit is zou ik zeker kijken.
Custom installer

jef-w

Heb ook de open beta van BO6 gespeeld.

Laatste die ik speelde was MW2. Af en toe de bèta's geprobeerd van de andere COD's, maar daar was ik snel klaar mee.

Moet toegeven dat BO6 weer helemaal lekker speelt. Lekkere snelle pace, grafisch erg mooi. En idd oude COD komt weer een beetje terug.

Twijfel om hem een pre-order uit te doen, gezien de erg tegenvallende vorige versies.

Deze heeft ook weer een, wat het lijkt, goed Zombi-deel.

De multiplayer is voor mij het belangrijkste en daar ben ik best positief over.

Lexicon MC-10 / A*BNB ncore / Oppo83SE+TUC /Sony X800 MK2/ Micro Seiki DQX-500/ Shield TV Pro/ PS5 
Speakers: M&K S150(L/C/R), M&K S150T(Sur), Gallo Acoustics A'diva SE (atmos)/ A*BNB 2x12pp (sub)

J.A.F._Doorhof

Ik speel ook alleen MP en zombies schijnt erg leuk te zijn.

Hier ook mw2 als laatste dan wel de moderne ;)
Custom installer

jef-w

Hier ook de moderne😁

Daarna was het jammer genoeg veel van hetzelfde of slechte toevoegingen.

Maar deze BO6 ziet er veel belovend uit.

Ben een COD speler van het 1e uur.
Geloof het of niet, ooit begonnen op de Nintendo Wii 😁
Lexicon MC-10 / A*BNB ncore / Oppo83SE+TUC /Sony X800 MK2/ Micro Seiki DQX-500/ Shield TV Pro/ PS5 
Speakers: M&K S150(L/C/R), M&K S150T(Sur), Gallo Acoustics A'diva SE (atmos)/ A*BNB 2x12pp (sub)

J.A.F._Doorhof

Ik speel het ook al vanaf het begin, ooit begonnen denk ik met doom en wolvenstein en spear of destiny.
Daarna meteen COD gaan spelen en door de jaren heen bijna elk jaar als enige game gekocht.

Speel eigenlijk niets anders, soms iets wat op PS+ komt maar COD blijft gewoon leuk en interessant.
MW2 was de laatste, grafisch wel gaaf maar het miste de choke points en de snelheid die de oude, meer cartoon achtige COD had, wie kent niet de straten waar je van 2 kanten op elkaar schiet terwijl een groepje probeerde naar de andere kant te komen, of de verlaten gebouwen met in het midden een veld. De maps werden wel uitgebreider maar de lol ging ervan af omdat er een paar gasten alleen maar rond rennen en helemaal met de jetpacks ben ik gestopt. Er was weinig meer aan, speelde MW2 ook amper nog.

COD6 is weer de eerste waar ik zowaar boven de 25-30 kills uitkom en ook langer dan 2 minuten rond kan lopen en een plek kan zoeken, en dat zijn dan nog de kleine en medium maps. Als ik kijk naar PIT en GALA dan denk ik dat ik alleen met die 2 al weken kan spelen :D

Van de medium maps vind ik vooral het verlaten trein station erg leuk.
Wederom trouwens in alle maps de gebouwen en plekken terug waardoor je weer kan kiezen of je rond rent of ergens gaat zitten (hoewel je nergens echt veilig bent).

Dit kan een klapper worden :D
Custom installer

jef-w

Oh zo herkenbaar.

Doom vond ik altijd minder, maar Wolfenstein🤩

We hebben zo te lezen bijna hetzelfde pad bewandeld tot aan mw2.
Oja die jetpacks, die had ik al helemaal verdrongen. De lol ging er toen heel snel vanaf toen ze met die onzin begonnen.

Dat verlaten treinstation is idd een lekkere map om te spelen.
Ze hebben de opbouw van mappen eindelijk weer teruggevonden. Voor ieders wat wils en campers hebben zo goed als geen kans.

Ik ben zeer positief, maar de pre-order durf ik nog niet aan.

Ook hier de ps5 eigenlijk alleen voor COD.

Met een prachtige afdwaling naar Horizon zero dawn en het schitterde burning shores

blue-eyes

Citaat van: jef-w op september 17, 2024, 20:21:10Oh zo herkenbaar.

Doom vond ik altijd minder, maar Wolfenstein🤩

We hebben zo te lezen bijna hetzelfde pad bewandeld tot aan mw2.
Oja die jetpacks, die had ik al helemaal verdrongen. De lol ging er toen heel snel vanaf toen ze met die onzin begonnen.

Dat verlaten treinstation is idd een lekkere map om te spelen.
Ze hebben de opbouw van mappen eindelijk weer teruggevonden. Voor ieders wat wils en campers hebben zo goed als geen kans.

Ik ben zeer positief, maar de pre-order durf ik nog niet aan.

Ook hier de ps5 eigenlijk alleen voor COD.

Met een prachtige afdwaling naar Horizon zero dawn en het schitterde burning shores

De oer Wolfenstein......   Dat was DE game. Zelfs daarvoor indertijd een 600 gulden kosten 16bit Pro Audio spectrum voor gekocht :D

Laatst nog een keer gespeeld, Dosbox installeren, downloaden en gaan. En verdomd, ik wist alle Hidden deuren blind te vinden. TE vaak gespeeld :D

Mother off all shooters!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Lyngdorf MP40, Arcam PA240, Arcam PA720, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 3 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Gaeje

Citaat van: blue-eyes op september 17, 2024, 22:02:42De oer Wolfenstein......   Dat was DE game. Zelfs daarvoor indertijd een 600 gulden kosten 16bit Pro Audio spectrum voor gekocht :D

Laatst nog een keer gespeeld, Dosbox installeren, downloaden en gaan. En verdomd, ik wist alle Hidden deuren blind te vinden. TE vaak gespeeld :D

Mother off all shooters!
doom multiplayer op een LAN was toen het allercoolste wat ik ooit meegemaakt heb als jonge tiener. Na dat single playeren gewoon met een vriend in de computerwinkel op 2pc's naast elkaar ineens elkaar gaan opjagen... next level.

maar idd wolfenstein, doom en doom 2, duke nukem 3D, dan veel counter strike en medal of honor, COD4...
daarna ging het alleen maar bergaf.

en toen kreeg ik kinderen :-D de ps4 ligt nu in een doos op zolder.

ben nu wel tempted om een 5 pro te kopen maar dat is dan meer op termijn voor GTA6

J.A.F._Doorhof

GTA nooit echt gespeeld. Maar zag beelden van de nieuwe en dat lokt toch wel.
Custom installer