COD6

Gestart door J.A.F._Doorhof, augustus 30, 2024, 23:46:28

« vorige - volgende »

J.A.F._Doorhof

Vanavond even een uurtje de beta gespeeld maar wat een verschil pfff

Ik kom vanaf modern Warfare 2 en dat lijkt nu wel super traag. COD6 is super snel maar ook opvallend smooth op de ps5

Graphics zijn erg indrukwekkend maar soms wat rommelig.

Beloofd een topper te worden. De nieuwe manier van bewegen voelt eigenlijk meteen vertrouwd en is een enorme verbetering.

Wie speelt hem ook ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Open beta is nu bijna afgelopen.
Favoriete mappen Derelic en Gala
Maar eigenlijk zijn ze allemaal gaaf.

Spel geeft voor mij eindelijk weer het gevoel van een over the top arcade ervaring met fantastische grafische effecten.
Op een chokepoint positie kiezen en zoveel schieten dat de kogels om je oren vliegen (trails zijn geniaal om te bepalen waar het weg komt, veel beter dan pijltjes op een map) en het mooiste is dat hoe meer er geschoten en gelopen word hoe meer rook en stof er opstijgt en maar langzaam verdwijnt, dit geeft een volledig andere dimensie aan het spel.

Kan niet wachten tot de release, ik speel eigenlijk zelden games, als ik een uur per week haal is het heel veel, maar ben met BO6 al uren bezig en het verveeld nog geen seconden, en dan is het nog de beta met zeer beperkte mappen en spelers.

Dit word een topper :D
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

zwabber

Ik heb vroeg wel COD gespeeld op de ps 2 , erg leuk spel toen .
Tegen de tijd dat die uit is gaat ik hem ook spelen maar ben nu al heel lang en vaak met Elden Ring bezig en voorlopig verveelt het me totaal niet. ;D
LG 65cx6la. Onkyo tx-nr 5010.  Quadral aumun orkan Vlll. Audio monitor LCR GS. GSFX . Rel R505. Dune hd duo. Advance acoustic mcd 204.

J.A.F._Doorhof

De fun van de oude COD is weer terug.
Dus als hij uit is zou ik zeker kijken.
Custom installer