Stukje knippen uit een online video

Gestart door Sk, augustus 26, 2024, 13:00:01

« vorige - volgende »

Sk

Hallo,

Voor een kennis van mij wil ik een bepaald stukje uit een online videofilmpje knippen. Hoe pak ik dit het beste/snelste aan? Het gaat om de volgende video:

https://www.rtl.nl/tv/fragmenten/video/85378369-a158-40ad-972c-f760fd8fcd34/bom-barst-bij-astrid-dit-mijn-grens-en-daar-ga-ook-jij-niet-overheen

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de reacties. Ik werk overigens met Windows 10.

Groeten,
Sk
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Sk

Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Sk

Ik heb inmiddels de software Capcut gevonden en dat werkt goed. Nu nog in bezit zien te komen van het filmpje.  :P

J.A.F._Doorhof

Er zijn video downloaders online waar je een URL kan inplakken en dan download hij de video.
Voor YT werkt dit fantastisch je zou er even een paar moeten proberen of die ook werken.

Anders kun je een screenrecording maken natuurlijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sk

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 28, 2024, 12:28:15Er zijn video downloaders online waar je een URL kan inplakken en dan download hij de video.
Voor YT werkt dit fantastisch je zou er even een paar moeten proberen of die ook werken.

Anders kun je een screenrecording maken natuurlijk.

Ik heb inmiddels verschillende sites geprobeerd maar voor RTL lijkt dit niet te werken.

Ik zal eens op zoek gaan naar screenrecording software.  8)

J.A.F._Doorhof

Op bijna alle moderne OS-en zit dit ingebouwd.
En anders op je iPad, iPhone of android device. Heb al legio dingen zo opgenomen die niet op YT stonden.
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sk

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 29, 2024, 10:51:01Op bijna alle moderne OS-en zit dit ingebouwd.
En anders op je iPad, iPhone of android device. Heb al legio dingen zo opgenomen die niet op YT stonden.

Bedankt voor je reactie! De screenrecorders die ik tot nu toe geprobeerd heb laten geen beeld zien of er zit een watermerk in. Zowel online tools als software geprobeerd. Ik heb RTL inmiddels ook al gemailt en zal jouw opties ook eens proberen.

J.A.F._Doorhof

Watermark is normaal als je niet betaald ;)

Maar in het OS is het vaak wat simpeler maar het werkt perfect.

Bij Apple swipe je naar beneden en dan zie je de record button. Bij android zat het volgens mij ook in het quick menu maar dat was op mijn Samsung
Custom installer

Sk

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 29, 2024, 12:48:03Watermark is normaal als je niet betaald ;)

Maar in het OS is het vaak wat simpeler maar het werkt perfect.

Bij Apple swipe je naar beneden en dan zie je de record button. Bij android zat het volgens mij ook in het quick menu maar dat was op mijn Samsung

Alles kost geld tegenwoordig.  ;D

Ik zal eens op mijn telefoon kijken wat voor een opties ik heb. Dank!

J.A.F._Doorhof

Lukt het echt niet laat maar weten.
Custom installer