Niet 1 niet 2 en ook geen 3 awards ;)

Gestart door J.A.F._Doorhof, augustus 9, 2024, 18:06:57

« vorige - volgende »

J.A.F._Doorhof

Ik zeg altijd dat we alleen de producten verkopen die ik zelf gebruik. En meestal betekend dit dat ze door fotografen zijn ontworpen voor fotografen. Wat een enorm verschil is met producten die zijn ontworpen voor de fotografiemarkt.

Zodra je ons Rogue systeem gebruikt, begrijp je wat ik bedoel. Of wat dacht je van de geweldige Geekoto softboxen met hun supersnelle setup..

Natuurlijk kan ik het zeggen... Maar het is beter als je een prijs wint. En we hebben er een aantal gewonnen.....😉
Voor de volgende producten.

Frankdoorhof.com/shop voor onze producten. Untitled-1.pngUntitled-2.pnghot one v2.png   
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

J.A.F._Doorhof

Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Klopt het dat ik lees dat je oa die Geekoto zelf hebt ontworpen en op de markt hebt gezet ?

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JBL 8400P, Monitor Audio RSW12,  Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

ajbeefde

Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss SE, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech SQ28 Classic, Siltech MXT Berlin power cables, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

J.A.F._Doorhof

De Geekoto serie niet
Dat is een serie die we in Europa op de markt brengen sinds een jaar of 2.

Rogue is een ander verhaal
Samen met Rogue hebben we in de afgelopen 10-15 jaar hun flashbender XL helemaal door ontwikkeld. Daar zitten heel veel van mijn ideeën in. Vandaar dat ze ook verkocht worden als de Frank Doorhof signature series ;)

Wat ik bedoel met ontworpen door fotografen voor fotografen is dat veel apparatuur die je koopt er op papier enorm leuk uitziet maar in de praktijk bv van je flitser afvalt als je die oppakt omdat ze te zwakke magneten gebruiken. Ons systeem werkt met verzonken zeer zware magneten die eigenlijk alleen via een twist beweging makkelijk los gaan.

Dat is een groot verschil als je er dagelijks mee moet werken.

We leveren en zijn de distributeur voor de fotografie van Geekoto, IQwire, Clickbackdrops en Rogue / expo imaging.

In principe werken we ook samen met product design maar alleen de flashbender XL draagt ook echt mijn naam.
Custom installer

chansig

Ah oké.

En voor de flashbender heb jij dus een prijs gekregen ?

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JBL 8400P, Monitor Audio RSW12,  Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

De flashbender heeft door de jaren heen heleboel prijzen gewonnen :D
De Hot Ones dit jaar zijn voor onze nieuwe lijn super snel opzetbare Softboxen.
Dit is een totaal nieuwe lijn met een supersnel montage systeem en verwisselbare mounts waardoor je ze niet alleen op Bowens kan gebruiken (de meest gebruikte mount).

En voor de nieuwe adaptor voor het magnetische systeem.
Andere merken hebben vaak de adaptor over de koeling zitten waardoor vooral flitsers als de AD200 zeer snel oververhit raken, Rogue heeft nu een nieuwe adaptor die niet alleen veel beter past op meerdere flitsers maar ook zowel boven als onder de koeling vrijhoudt.

Dit zijn van die dingen die je wel opmerkt als fotograaf maar niet als je achter een desk met AUTOCAD een product ontwerpt :D
Custom installer

chansig

Ik wil je echt graag feliciteren. Maar ik heb echt geen idee waarmee ik je dan zou feliciteren. :D

Maar goed...het is al te warm om het helemaal duidelijk te krijgen...dus:

Gefeliciteerd.

Gr. Hans

J.A.F._Doorhof

Dat onze volledige lijn softboxen en ons magnetische systeem een prijs hebben gekregen.

Als distributeur is dat een felicitatie waard. Mede omdat je als distributeur het echt ziet als onze producten mede omdat ik voor die merken ook hun ambassadeur ben .

Custom installer

chansig

Nu snap ik hem. Dat is inderdaad een felicitatie waard.

Gr. Hans