Einde chromecast hallo tv streamer

Gestart door J.A.F._Doorhof, augustus 7, 2024, 08:16:58

« vorige - volgende »

J.A.F._Doorhof

Heel benieuwd hoe de ai in de praktijk gaat werken.  We nemen meestal de streaming diensten als ze levenslang 50% korting geven en met een aantal word het soms best moeilijk te weten wat waar is en wanneer.

Al een paar apps geprobeerd maar wil niet elke keer nieuwe Playlists maken. Dit lijkt de oplossing.

En hoop dat de eigenlijk globaal auto frame rate invoeren.

Heel benieuwd.
De chromecast is een fantastisch product voor een bizar lage prijs.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dura

Er is nog niet veel over te vinden. Ik ben benieuwd hoe deze zich verhoudt tot de Nvidia Shield. Daar lijkt geen sprake meer te zijn van hardware updates dus wie weet wordt dit de opvolger als favoriete keuze.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

J.A.F._Doorhof

Buiten de auto frame rate (ronduit belachelijk ;)) ben ik zeer tevreden. Helemaal voor het geld.

Al de streamingdiensten combineren is niet echt een "fout" van de chromecast maar een gebrek aan apps maar dat ze dit zelf gaan aanpakken vind ik wel een major selling point helemaal als het betekend dat je gewoon aangeeft welke diensten je hebt (nog beter hij weet het (misschien AVG ding)) en hij zelf de favorieten selecteerd en aanbod samen voegt.

Probleem is wel dat elke dienst het weer anders doet. Netflix is lekker duidelijk. Prime heeft veel te veel commerciƫle titels er tussen staan (kan misschien gefilterd worden) en Apple tv is helemaal een chaos (wat je tegen valt van Apple).

Als ze dit goed doen denk ik dat ze als warme broodjes gaan.
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Net besteld en komt deze week binnen.
Ben benieuwd
Custom installer

J.A.F._Doorhof

Ondertussen binnen
Home control kan handig zijn. Wij hebben best veel op google home aangesloten maar ik gebruik toch echt liever mijn telefoon dan een Chromecast om dit te bedienen.

Berichten op de tv over de deurbel zijn dan wel handig maar niet essentieel

Waar ik op hoopte was een echte ai die ook je Playlists mee neemt. Maar wat ik nu zie is eigenlijk geen echte verbetering met de oude.

Wel meer geheugen en beduidend sneller dan de oude. En de NIC aansluiting is erg fijn. Ook is wifi flink sneller maar dat is alleen handig als je zwaar streamt. Moet je upgraden ?

Alles alles goed werkt zie ik nog geen killer app.
Custom installer

dvd-fan

En de hd-audio bug die ze bij tweakers melden? Heb jij daar geen last van?
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS