Kuycon G27P (Apple studio display 5K clone)

Gestart door Vik, juli 27, 2024, 08:52:27

« vorige - volgende »

Vik

In mijn zoektocht naar een externe monitor kwam ik dit Chinese merk tegen:

Kuycon G27P

Topic op Reddit

Ik moet zeggen dat mijn interesse gewekt is.

De 5K 34-inch versie spreekt me ook wel aan. Het ziet er in ieder geval gelikt uit!

Kuycon G34W

Ik heb een 16-inch MacBook Pro met een M1 Max-chip en gebruik een Lenovo ThinkPad P53 als Windows-machine.

Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties.  8)

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Richi

Mooi scherm hoor! In combinatie met een Mac Mini een heel fraaie combi.
Woonkamer Naim Atom HE • Elac ARB-51 • Focal Elegia & Elear • Philips 55PUS8909
Classé attic (in voorbereiding) Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Parasound D/AC-2000 ultra • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Dynaudio Confidence C2 II • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest Niagara 1200

J.A.F._Doorhof

Ik gebruik al jaren benq en zou niet anders willen. Ben nu ook al een flink aantal jaar ambassadeur voor ze. Dus als je interesse hebt kan ik je een 10% kortings coupon geven.

Voor gamers staan ze al jaren erg hoog aangeschreven en voor design en video/fotografie hebben ze ook fantastische series.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vik

BenQ heeft mooi spul absoluut. Enkel geen 5K resolutie plus het uiterlijk van een Mac Studio Display. 8)

Ze gebruiken degelijke LG panelen en de prijs is best ok. Ik heb ze in ieder geval gemaild ben benieuwd.

Als ik nu een keuze zou moeten maken dan kies ik voor de Philips 27B1U7903/00 mini-led 4K UHD Mini-LED Thunderbolt™ 4-monitor maar ik heb geen haast. ;)

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli 27, 2024, 09:11:22Ik gebruik al jaren benq en zou niet anders willen. Ben nu ook al een flink aantal jaar ambassadeur voor ze. Dus als je interesse hebt kan ik je een 10% kortings coupon geven.

Voor gamers staan ze al jaren erg hoog aangeschreven en voor design en video/fotografie hebben ze ook fantastische series.

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Vik

Ik heb even geïnformeerd. Als je hem naar Nederland laat verzenden, komt het neer op €1299,- exc. import tax Dan wordt het een stuk minder leuk.  Voor iets meer heb je een originele Apple Studio Display.

Over BenQ gesproken: de PD 3225U ziet er ook erg fraai uit en de prijs is ook interessant. Wat houdt dat in Frank, met die coupon? Kan ik de PD 3225U ook eventueel bij jou bestellen? Als jij er iets op kunt verdienen dan gun ik dat jou liever dan een winkel.

Wat is jouw ervaring met Mac en het 4K scaling verhaal? Heb jij ervaring met de 3225U?

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli 27, 2024, 09:11:22Ik gebruik al jaren benq en zou niet anders willen. Ben nu ook al een flink aantal jaar ambassadeur voor ze. Dus als je interesse hebt kan ik je een 10% kortings coupon geven.

J.A.F._Doorhof

We hebben een aantal codes als ambassadeur die ik weg kan geven.

De klant krijgt dan 10% korting in de NL store van Benq en wij krijgen een kleine cashback dus je helpt ons ook.

Je moet even goed kijken in welke categorie je zoekt. En dan hebben ze zeer mooi afgestemde units op die markt.

De SW is bv voor pro werk
De PD zit daar eigenlijk niet eens zover daar vanaf. Heb hier ook een PD serie staan en dat zijn echt mooie toestellen. 

Je mag me altijd even mailen voor een code.
Mag ze niet openbaar zetten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"