ervaringen Wiim pro plus

Gestart door toetertje, juli 25, 2024, 17:11:50

« vorige - volgende »

toetertje

Zijn er inmiddels al mensen die ervaring hebben opgedaan met de Wiim pro plus?
En die daar iets over kunnen vertellen?

pameijer

Citaat van: toetertje op juli 25, 2024, 17:11:50Zijn er inmiddels al mensen die ervaring hebben opgedaan met de Wiim pro plus?
En die daar iets over kunnen vertellen?
Op YouTube in ieder geval wel, daar zijn ze onverdeeld lyrisch over dit apparaatje. Spreekt me wel aan, alleen heb ik al genoeg apparaten staan nu in huis....
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

toetertje

Dat viel mij dus ook op, dat ze zo lovend zijn, terwijl er hier eigenlijk niet over gesproken word.
Ik krijg er wel een beetje een kef ls50 gevoel bij.  ;D

toetertje

Omdat je het pas weet, totdat je het geprobeerd hebt, heb ik er maar 1 besteld.  :coffee:

toetertje

Gisteren heb ik het apparaatje binnen gekregen.

Eerst krijg ik, terwijl mijn vrouw en ik in de kamer een bammetje zitten te eten, een melding van
postnl. dat ze het pakketje bij de buren hebben bezorgd. Blijkbaar kon de bezorger het niet meer opbrengen om naar het laatste huis door te lopen. Dit gebeurt helaas vaker.  :nopompom:

Toen het pakketje uitgepakt. Hij was duidelijk al gebruikt, en alle zakjes met toebehoren waren reeds open gescheurd. Niet echt netjes van Bol.com.  :nopompom:

Het apparaatje installeren, was een fluitje van een cent, en kan bijna niet mis gaan.
Toen de native app van qobuz opgestart, maar die vind de Wiim niet. Hij zou hem via chromecast moeten vinden, maar helaas. Dat is nu wel net het gene waar ik hem voor aangeschaft heb, dus een hele dikke  :nopompom:

Over het geluid kan ik nog niet veel vertellen, eerst deze frustratie even laten zakken.  :coffee:

ajbeefde

Citaat van: toetertje op augustus 11, 2024, 09:02:42Gisteren heb ik het apparaatje binnen gekregen.

Eerst krijg ik, terwijl mijn vrouw en ik in de kamer een bammetje zitten te eten, een melding van
postnl. dat ze het pakketje bij de buren hebben bezorgd. Blijkbaar kon de bezorger het niet meer opbrengen om naar het laatste huis door te lopen. Dit gebeurt helaas vaker.  :nopompom:

Toen het pakketje uitgepakt. Hij was duidelijk al gebruikt, en alle zakjes met toebehoren waren reeds open gescheurd. Niet echt netjes van Bol.com.  :nopompom:

Het apparaatje installeren, was een fluitje van een cent, en kan bijna niet mis gaan.
Toen de native app van qobuz opgestart, maar die vind de Wiim niet. Hij zou hem via chromecast moeten vinden, maar helaas. Dat is nu wel net het gene waar ik hem voor aangeschaft heb, dus een hele dikke  :nopompom:

Over het geluid kan ik nog niet veel vertellen, eerst deze frustratie even laten zakken.  :coffee:

Bizar, je neemt toch geen genoegen met een 2e hands product via Bol? Gaat dan via marktplaats goedkoper en weet je zeker dat het al gebruikt is... Lekker terug naar Bol....
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss SE, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech SQ28 Classic, Siltech MXT Berlin power cables, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

snikkeltje

Geen ervaring met de Wiim pro plus maar wel met de WiiM Amp:

Prima ding, zeer betaalbaar, voldoende vermogen voor mij en met uitgebreide en gebruiksvriendelijke EQ via een app.
Amp: Onkyo Integra A-9911, CD: Onkyo Integra DX-7711, Speaker: Scanspeak Reference SE, Sub: 2x BK XLS200FF MkII , Plasma: Panasonic 42PV60, Mediaplayer: Openelec: Raspberry PI2 incl. Hifiberry Digi+