Welke speakerkabels nodig voor 603 s2 AE Speakers

Gestart door Noa25, juni 15, 2024, 16:17:01

« vorige - volgende »

morca

Citaat van: CinéHome op juni 17, 2024, 05:42:12Dat vind ik nu eens een vreemde stellige mening van iemand die heel erg gevoelig is voor 'hardheid' in de weergave.
Zou het kunnen dat je jaren hebt lopen zoeken naar de combinatie speakers / versterker die geen vervelend scherp randje hadden, terwijl je enkel maar een betere kabel nodig had?
Vraag maar aan @morca hoeveel subtieler en 'voller' een set klinkt met de juiste kabel. Weg hardheid en 'in your face' effecten.
Kabels helpen meer als ik ooit verwacht had.

Ik denk nog wel eens terug aan opmerkingen die ik maakte als iemand over zijn kabel schreef.

Ik zal er mijlen ver naast  ;D

KayaRahnee

Citaat van: CinéHome op juni 17, 2024, 05:42:12Dat vind ik nu eens een vreemde stellige mening van iemand die heel erg gevoelig is voor 'hardheid' in de weergave.
Zou het kunnen dat je jaren hebt lopen zoeken naar de combinatie speakers / versterker die geen vervelend scherp randje hadden, terwijl je enkel maar een betere kabel nodig had?
Vraag maar aan @morca hoeveel subtieler en 'voller' een set klinkt met de juiste kabel. Weg hardheid en 'in your face' effecten.

Ik reageer op de vraag van TS. Hij vraagt advies over low budget kabels.
Het gaat niet over hoe ik er tegenover sta, trouwens heb ik wat kabels geprobeerd in mijn opstelling en ben erg tevreden over de klank.
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.