Lelijkste audiokrengen ooit

Gestart door brt, juni 7, 2024, 23:58:28

Vorige topic - Volgende topic

Pjotr27, Robbo en 1 gast bekijken dit topic.

August

Citaat van: Dura op april 19, 2026, 18:46:57Als dit me pal aan staat te staren zit ik ook niet rustig meer te luisteren vermoed ik. IMG_0840.jpeg
Odeon Carnegie, echt een topluidspreker. Ik heb ze bij de fabrikant zelf mogen horen. Of het visueel je smaak is zal inderdaad van persoon tot persoon wisselen, maar bij mij mogen ze zo een set neerzetten.

Mao

Zo lelijk vind ik het niet eerlijk gezegd.Alleen die hout kleur is afgrijselijk maar dat is een smaak kwestie.
Luidsprekers: JBL 4350 Studio monitoren Versterkers: McIntosh C2700 buizen voorversterker, McIntosh MC312 voor het laaag < 250Hz, McIntosh MC2152 buizen voor midden/hoog > 250Hz, Bryston 10B Electronisch Crossover
Marantz CD 17, Roon met NAS en Lumin U2 streamer. Custombuild Interlinks en Luidspreker kabels
Slaapkamer: WiiM Amp plus, KEF C75 ( volledig gerestaureerd) bronnen via Roon +tv.

brt

Citaat van: Mao op april 30, 2026, 11:22:06Zo lelijk vind ik het niet eerlijk gezegd.Alleen die hout kleur is afgrijselijk maar dat is een smaak kwestie.

Alles is een smaakkwestie, dat is nou exact de kern van dit draadje;)
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

brt

Vast al eerder langsgekomen hier, maar nav het draadje van Huub nog eens in dit merk gedoken. En daar kwam ik me toch wat tegen  :baaa:

Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

dickster1

Ik weet niet hoe ik hier een plaatje moet plaatsen maar de jecklin float is By Far de lelijkste koptelefoon aller tijden.
Everything but the box terra2.
Everything but the box subteranean2.
Terrazzo art fidelity royal excalibur.
Hifi Rose rs520
musical fidelity round table.

brt

Doe ik met liefde voor je, oefff!  :o

DofN

Citaat van: brt op mei 23, 2026, 14:42:13Vast al eerder langsgekomen hier, maar nav het draadje van Huub nog eens in dit merk gedoken. En daar kwam ik me toch wat tegen  :baaa:

Als een krab die iets te heet gekookt is.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

RZeemering

Citaat van: brt op mei 23, 2026, 18:36:23Doe ik met liefde voor je, oefff!  :o

Dat is vast een belezen man met 2 boekensteunen om zijn hoofd
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

brt

IK post em hier maar, want een reactie op het uiterlijk wordt bij AA niet gewaardeerd.
Maar dit zeer creatief vormgegeven blok metaal kost maar liefst 22k
Kijk naar het gebruik van die schroefjes. Ik snap het echt niet. Iets meer beleving is geen overbodige luxe toch? Dat scherm ook, man man man.

Het is de Weiss helios, weten we dat ook weer.

Richi

Citaat van: brt op Gisteren om 23:42:17IK post em hier maar, want een reactie op het uiterlijk wordt bij AA niet gewaardeerd.

AA = Anonieme Audiofielen ???
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Peerless Monster

Citaat van: brt op Gisteren om 23:42:17IK post em hier maar, want een reactie op het uiterlijk wordt bij AA niet gewaardeerd.
Kijk naar het gebruik van die schroefjes. Ik snap het echt niet. Iets meer beleving is geen overbodige luxe toch? Dat scherm ook, man man man.

Platte schroevendraaiers zijn weer in zie ik...

Maar eh het gaat om de binnenkant. Als je de buitenkant ook heel mooi maakt krijg je andere concurrenten, omdat de prijs dan 4x zo hoog gaat zijn...

🤔
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Kwabbernoot

Citaat van: brt op mei 23, 2026, 18:36:23Doe ik met liefde voor je, oefff!  :o

Ahhh, dan moet ik altijd weer denken aan deze:

J float original.jpg

J float new.jpeg

Blijft toch geniaal.  :laugh:

Groeten... 

brt

Citaat van: Peerless Monster op Vandaag om 09:26:56Platte schroevendraaiers zijn weer in zie ik...

Maar eh het gaat om de binnenkant. Als je de buitenkant ook heel mooi maakt krijg je andere concurrenten, omdat de prijs dan 4x zo hoog gaat zijn...

🤔

Ja precies. Dus houden we het lelijk. Ook lekker authentiek want: studio merk. Die zijn niet van de poespas. Behalve dan dat het 22k kost.

Eerdere dacs van hun zagen er beter uit, ook niet heel erg geweldig, maar dit spant de kroon.
Het schijnt wél allemaal goed te klinken wat ze maken, maar ja, daar gaat dit draadje niet over :)

brt

Citaat van: Kwabbernoot op Vandaag om 09:43:31Ahhh, dan moet ik altijd weer denken aan deze:

J float original.jpg

J float new.jpeg

Blijft toch geniaal.  :laugh:

Groeten... 

Ik ken dit niet, is dit uit een film?

gizmo2

Hier nog een review.

https://www.alpha-audio.net/nl/review/review-weiss-helios-dac-streamer-de-studio-control-room/
alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

brt

AudioLaan

Citaat van: Peerless Monster op Vandaag om 09:26:56Platte schroevendraaiers zijn weer in zie ik...

🤔

Voor een luxe jas kan ook de MF nuvista dac een optie zijn. Voor de helft van de prijs en met dezelfde ess 9038 pro hyperstream II chippen. Welke lelijker is, zeg maar.
Officieel dealer van o.a. ATC | Elipson | Eversolo | Fischer&Fischer | Gato-audio | JBL premium | Kensington MC cartridges | MoFi | Musical Fidelity Nu Vista |  Norstone | PlixiR | Pro-Ject | Revival Audio | Roboli design | Triangle hifi | Ultrafide | YBA | Wiim

+31 6 20 371 207 ook whatsapp
https://www.audiolaan.nl/