Chrome versus Firefox - Welke webbrowser is beter?

Gestart door vandersar, juni 1, 2024, 02:54:12

Vorige topic - Volgende topic

vandersar

Voor mij kies ik Chrome, omdat het wordt ondersteund door Google Translate, waardoor ik elke taal gemakkelijk kan lezen. Firefox voelt iets sneller aan dan Chrome bij het openen van websites, maar het is niet mijn favoriete webbrowser. En jij? Wat is jouw keuze? En vertel ons waarom je daarvoor kiest

John Wx

Edge met zoek functie Google

Makkelijk altijd al explorer gebruikt vanaf windows 95

En dat opstarten van sites ? merk niks in chrome of firefox of ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FX-AUDIO Dali Oehlbach ARGON

AudioEnZo

Ben al jaren Firefox gebruiker met een aantal plugins. Maak wel eens een uitstapje naar Edge of Chrome, soms als er weer een nieuwere versie uit is met "must have" nieuwigheid. Maar ga altijd weer terug naar Firefox. Gebruik het op de PC, tablet en telefoon.

Dura

Hier ook Firefox. Ik ben een enthousiaste mouse gesture gebruiker (sluit tab, heropen tab, volgende tab etc) en de ondersteuning daarvan is binnen Crome en Edge nogal wisselend en niet optimaal.
Harbeth P3ESR, Powernode N331, LG G3 55'. Less is more.

AudioEnZo

Ah gestures, geweldig en gebruik het ook intensief  :clapping:

Wotnix

Ik gebruik Brave of Mercury op een Linux machine.
Mercury is een qua privacy geoptimaliseerde Firefox.
| Denon X2700H | ASW Genius 300 speakers | NVIDEA Shield | LG 63' TV | QNAP 219+ | Intel NUC (HomeAssistant) | Ubiquiti switch + 2AP's |

Sjaak_Banaan

Hier gebruik ik graag FireFox met de uBlock Origin en Privacy Badger extensies.
Daarvoor ook nog een PiHole zodat ik advertentievrij kan internetten.
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch KS-525-THX® Ultra2 • Klipsch THX-5000® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • 21" DIY sub 18Sound •  dual XTZ Cinema 3x12 • dual XTZ Cinema 1x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC NP5 • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543