LUMIN U1 + LUMIN X1 power supply + veel meer PRACHTIGE STREAMING SET

Gestart door OLED, mei 23, 2024, 20:32:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OLED

Met pijn in mijn hart verkoop ik mijn prachtige en geliefde streaming transport set, bestaande onder andere uit een Lumin U1 streaming transport, een Lumin X1 power supply, een audioquest Wel Signature 1,5m digitale coax kabel en nog veel meer.

De streaming set is vanwege een verhuizing overbodig geworden helaas.

De volledige set bestaat uit:

Lumin U1 streaming transport inclusief standaard power supply
Lumin X1 power supply
Audioquest Wel Signature 1,5m digitale coax kabel
Nordost Heimdall 1,5m LAN kabel
Horus Audio 1,5m power cable (Nordost Valhalla material + Furutech pluggen)
Westminster 0,6m power cable tussen U1 en X1

De totale nieuwwaarde van deze prachtige streaming set bedraagt 20.500 EUR.
De streaming set is dusdanig samengesteld dat het een neutrale klankweergave heeft met mooi vol en strak laag en een ontzettend goede timing en precisie. Alle toebehoren werken synergetisch op elkaar en daarmee tilt de set elk systeem wel naar het hoogste niveau op muziek gebied.

Met het Lumin U1 transport biedt Lumin eigenaren van een hoogwaardige D/A-converter de kans om muziek te streamen op de hoogste kwaliteit. Dit Lumin component biedt een verscheidenheid aan digitale uitgangen en is gebaseerd op de high end Lumin streamers, maar dan geoptimaliseerd voor de digitale uitgangen. De meegeleverde Lumin X1 Power Supply is een fantastische voedingsupgrade, die nog grotere klankmatige voordelen met zich meebrengt. Van beide apparaten is uiteraard een doos en aankoopbewijs aanwezig.

AudioQuest WEL Signature Digital Coax is een met 7-laags carbon afgeschermde digitale interlink die massief zilveren geleiders heeft. Zilver voorkomt veroudering en levert een schoner signaal. Door het gebruik van EMI absorptie (3x) en massief zilveren afscherming het beste wat er te koop is. De RCA (tulp) gesmolten metaal verzilverde pluggen zijn gemaakt van massief rood koper. Geleiders zijn gemaakt van dik massief 100% PSS zilver die worden geïsoleerd door een 'hard-cell' kunststof. Connectoren zijn aan beide zijden RCA (tulp). Kabel heeft een zwart gevlochten mantel. Van deze kabel is geen doos en aankoopbewijs aanwezig.

De Nordost Heimdall 2 Ethernet-kabel bestaat uit acht 23 AWG polymeer geïsoleerde geleiders, gerangschikt in vier afzonderlijk afgeschermde, getwiste paren, die vervolgens worden gewikkeld in gevlochten, verzilverde koperen afscherming en omhuld door een polymeerisolatie met hoge dichtheid. Deze volledig afgeschermde kabelconstructie elimineert vrijwel de overspraak en elektromagnetische interferentie (EMI) waar eerdere netwerkkabels altijd last van hadden. Zowel de doos als het aankoopbewijs is aanwezig.

De Horus Audio power cable is een prachtige power cable gemaakt van hetzelfde materiaal als de Nordost Valhalla (de toplijn van Nordost) afgemaakt met Furutech pluggen. Van deze kabel is geen doos en aankoopbewijs aanwezig.

Ook aan de kabel tussen de Lumin U1 en de X1 power supply is door mij gedacht. Ik heb daar een speciale kabel voor gekocht die er voor zorgt dat ook op dat punt zo veel mogelijk kwaliteit behouden blijft. Zowel de doos als het aankoopbewijs zijn aanwezig.

Bij serieuze koopintentie is de volledige set uiteraard bij mij te beluisteren. De componenten worden niet los verkocht.

Vraagprijs 12.000 EUR

OLED

Post mag verwijderd worden

OLED