Kenwood KX-3010 Cassettedeck in goede staat

Gestart door His Masters Voice, mei 12, 2024, 18:49:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

His Masters Voice

Bij deze te koop aangeboden een Kenwood KX-3010 cassettedeck in goede staat. Het deck behoort tot mijn eerste zelf bij elkaar gespaarde Hifi installatie en is begin jaren '90 gekocht bij Vogelzang te Eindhoven. Destijds was dit in zijn prijsklasse een van de betere cassettedecks. Gezien vinyl weer helemaal terug is en ook de cassettebandjes aan een revival bezig zijn, is dit wellicht een mooie kans voor de liefhebber. Wellicht leuk in combi met de andere apparaten uit dezelfde lijn, zie andere advertentie. Tevens nog een apparaat waar een trotse stempel met Made in Japan op staat!










Gaat weg tegen een redelijke prijs voor beide partijen. *Bij deze besloten om dit prachtige cassettedeck weg te doen aan een liefhebber tegen een krat Hertog Jan. Op te halen en eventueel te beluisteren regio Nijmegen.

Richi

Oh, wat een leuke set! Jeugdsentiment. :inlove:
Ik heb er geen plek voor. Nou ja, wel plek, maar waar laat je het allemaal? :hehe:
Heel verleidelijk. Ziet er nog als nieuw uit!

Succes met de verkoop.

Hartelijke groet,
Richard
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

His Masters Voice

Citaat van: Richi op mei 12, 2024, 23:45:44Oh, wat een leuke set! Jeugdsentiment. :inlove:
Ik heb er geen plek voor. Nou ja, wel plek, maar waar laat je het allemaal? :hehe:
Heel verleidelijk. Ziet er nog als nieuw uit!

Succes met de verkoop.

Hartelijke groet,
Richard

Thanks Richard. De set (Deck en Tuner) is ook echt nog als nieuw. De versterker heeft een probleem met de potmeter. Voor de echte liefhebber: Die krijg je er gratis bij.

His Masters Voice

*Prijsaanpassing*

Bij deze besloten om dit prachtige cassettedeck weg te doen aan een liefhebber tegen een krat Hertog Jan. Op te halen regio Nijmegen.