B&W Cm Centre 2 S2 Gloss Black center speaker

Gestart door BenW, mei 12, 2024, 14:39:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BenW

Deze center speaker bied ik te koop aan, omdat ik ga downgraden naar 2.0
Ik wil hier 575 euro voor hebben.

De center speaker is in nette staat, ik heb het magnetische speaker doek niet gebruikt en de doos zit erbij.

Helaas stort de tweater regelmatig, deze valt dan weg totdat ik het geluid even wat harder zet of mute.
Vandaar dus de lage prijs. De reparatie kost +/- 150 euro bij Hanex (B&W importeur)

Eventueel heb ik er een AudioQuest Rocket 44 Single BiWire met AQ 500 Banana pluggen bij van 1 meter.
Deze super kabel kost wel 225 euro extra.
Arcam AVR550, Samsung 65QN93B, PS5 Disk Edition, Dune HD Real Vision 4K met iFi iPower X, Apple TV 4K (3rd generation), Auralic Altair G1, B&W CM10s2, B&W M1 Mk2, CM Centre s2, SVS SB-2000 Pro en AudioQuest bekabeling.

GH

Probeer je nou serieus een defecte spreaker voor 60% van de nieuwprijs (incl garantie) te verkopen?

remanus

Citaat van: GH op mei 14, 2024, 14:51:02Probeer je nou serieus een defecte spreaker voor 60% van de nieuwprijs (incl garantie) te verkopen?

Ik zie foto's een duidelijke beschrijving en eerlijke uitleg. En dan zie ik ook nog de vraagprijs, waarom denk jij deze advertentie aan te kunnen vallen? Volgens mij klopt alles. Succes met de verkoop, heb hem elf ook al een tijd hier staan en vind het een prettige center.

BenW

#3
Citaat van: GH op mei 14, 2024, 14:51:02Probeer je nou serieus een defecte spreaker voor 60% van de nieuwprijs (incl garantie) te verkopen?

Mijn vraagprijs heb ik gebaseerd op de marktprijs* min de reparatiekosten.

Zelf heb ik er vorig jaar 750 euro voor betaald, na een hele poos zoeken.

*opgezocht op een site waar je gebruikte hifi kan opzoeken, wat weer op andere sites wordt aangeboden, ik weet niet of ik hier andere site's mag noemen.
Arcam AVR550, Samsung 65QN93B, PS5 Disk Edition, Dune HD Real Vision 4K met iFi iPower X, Apple TV 4K (3rd generation), Auralic Altair G1, B&W CM10s2, B&W M1 Mk2, CM Centre s2, SVS SB-2000 Pro en AudioQuest bekabeling.

BenW

Citaat van: remanus op mei 14, 2024, 16:16:01Ik zie foto's een duidelijke beschrijving en eerlijke uitleg. En dan zie ik ook nog de vraagprijs, waarom denk jij deze advertentie aan te kunnen vallen? Volgens mij klopt alles. Succes met de verkoop, heb hem elf ook al een tijd hier staan en vind het een prettige center.

Het is zeker een prettige center, heb er altijd volop van genoten. Bedankt!
Arcam AVR550, Samsung 65QN93B, PS5 Disk Edition, Dune HD Real Vision 4K met iFi iPower X, Apple TV 4K (3rd generation), Auralic Altair G1, B&W CM10s2, B&W M1 Mk2, CM Centre s2, SVS SB-2000 Pro en AudioQuest bekabeling.

GH

Citaat van: BenW op mei 14, 2024, 20:36:00Mijn vraagprijs heb ik gebaseerd op de marktprijs* min de reparatiekosten.

Ik vindt het gewoon een nogal bijzondere advertentie en manier van ermee omgaan.... starten met nette staat enzo terwijl het gewoon een defecte speaker is. Onwaardige omschrijving voor hier, dat is het vooral.

Nou zal hier niemand voor zo'n bedrag een losse center kopen die gewoon defect is maar in mijn optiek is het een nogal bizarre vraagprijs en aanpak.... maar succes met "wat de gek ervoor geeft".