Audioquest forest

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2024, 09:07:02

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peerless Monster

Een digitale optische kabel van Audioquest. Dit is de bekende groene forest. Deze vind ik persoonlijk lekkerder dan een van den Hul Optocoupler, die volgens mij veruit het meest verkocht wordt.

De AQ is 1,5 meter lang en komt met de originele afdekdopjes. Verzenden kan in bubbeltjes envelop mocht dat wenselijk zijn.

Nieuwprijs is 50, mag voor 25 euro excl verzenden op risico van de koper of inclusief ophalen in regio Utrecht.

Specs:
AUDIOQUEST FOREST OPTICAL – HOOGWAARDIGE OPTISCHE KABEL

* Optische vezel met lage lichtspreiding
* Weinig jitter-vervorming
* Nauwkeurig gepolijste uiteinden
* Robuust en elegant ontwerp

De Forest is de meest betaalbare optische kabel van het merk AudioQuest. Hij heeft een robuuste en serieuze constructie, en het elegante ontwerp in zwart en groen ziet er schitterend uit. Een uitstekende keuze voor budgetinstallaties.

De Forest kan bijvoorbeeld het digitale geluid van de TV doorgeven aan een surroundreceiver of digitale versterker. En je kunt hem ook gebruiken voor CD-, DVD- en Blu-ray-spelers, muziekstreamers of een PC met een optische audio-uitgang.

In tegenstelling tot digitale coaxkabels die elektrische impulsen geleiden, geeft een optische kabel een LED-signaal door. Het voordeel hiervan is dat het signaal geen last heeft van invloeden van buitenaf en dat er geen aardlussen kunnen ontstaan, zoals bij coaxkabels.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

chansig

Ik heb er nog 1 nodig om mijn weergave naar de ultieme hoogte te krikken.

Dus doe mij deze maar.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Peerless Monster

Pmmetje naar je Hans
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

Deze is onderweg naar Hans. Veel plezier ermee.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler