Denon AVC-A1HDA

Gestart door Miesepies, maart 9, 2024, 10:10:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Miesepies

Te koop een mooi (en zware) Denon AVC-A1HDA <- klikbaar ;):

THX Ultra2 certified 150W x 7ch power amplifier
Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio decoders
Audyssey Dynamic EQ, MultEQ-XT32 and Dynamic Volume technology
Realta sxT2 HQV processing for i/p and scaling
Deep Color (30/36-bit) and xvYCC broader color space support
HDMI to HDMI scaling up to 1080p
Dual HDMI outputs enabling simultaneous output to video projector and flat panel
Three Analogue and One Digital, Four Zone multi-source capability
HDMI 1.4 with 3D passthrough

Komt met 2 afstandbedieningen.
OVP, handleidingen en Auddessey microfoon aanwezig.

De versterker is in goede staat en werkt naar behoren, echter 2 dingetjes:

  • Bij het aanzetten kan er een kort een piep uit de voeding komen. Deze verdwijnt vanzelf na een kleine minuut. Dit was volgens het Denon service center normaal bij schakelende voedingen (maar dit zou ook zo maar te maken kunnen hebben met de stroom voorziening bij mij thuis (oud, geen aparte audio groep)
    Heb de Denon pas nog gebruikt voor het upscalen van composite video, maar hoorde geen opstart piep meer. Zat nu aangesloten op een andere groep en geaard. Probleem opgelost  :blush:
  • Ingebouwde internet radio heb ik nooit goed werkend gekregen. Door gebruik van een aparte bron heb ik me daar verder niet in verdiept.


Vraagprijs €1000 €800 (maar een goed bod is welkom).

Ophalen regio Den Haag, of verzenden (op eigen risico).

papaleo

"The Stealth Bomber" onder de receivers destijds... 8)
Ook hier in mijn HT vele jaren plezier van gehad.

Succes met de verkoop. ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

buckler

Super goede machine destijds (en nog)...
Mij pa had deze en ik had de Pioneer Susano en die tijd was het echt oorlog tussen de merken wie de beste kon maken.

Deze zal nog steeds zeer goed meekunnen met de moderne machines zolang je kamer goed behandelt is en niet noodzakelijk is om een soort hoogstaande dsp/EQ te moeten gebruiken.
Erg goede machine en die zie ik niet lang te koop staan.

Succes met de verkoop van dit moois
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Miesepies

Citaat van: buckler op maart 10, 2024, 13:18:16Erg goede machine en die zie ik niet lang te koop staan.

Haha, dat hoopt mijn vriendin ook, staat in de weg  ;D

SandozHD

Een plaatje om te zien, nog gemaakt in Japan  :inlove:  'Slechts' 29 kilo, da's toch 3 kilo lichter dan de nieuwste AVC-A1H  ;)  Heb deze receiver niet gehad, wel deze beide afstandsbedieningen bij een ander model. Vond die niet echt handig, maar smaken verschillen. Succes met de verkoop!

Miesepies

Upje en prijsverlaging.