Dutch Audio Event 2023 7-8 oktober

Gestart door CinéHome, juli 12, 2023, 14:53:53

Vorige topic - Volgende topic

Spijkie

Iemand toevallig bij livet audio geweest met T+A , hifi rose en piega? Aangezien piega en hifi rosé een soort van samenwerking zijn aangegaan ben ik wel benieuwd of daar iets van meegekregen is.

Gr Spijkie
Lumin,T+A 1100e, Audiosolutions,Audes,plixir,cardas

D25

Citaat van: Spijkie op oktober  8, 2024, 12:25:11Iemand toevallig bij livet audio geweest met T+A , hifi rose en piega? Aangezien piega en hifi rosé een soort van samenwerking zijn aangegaan ben ik wel benieuwd of daar iets van meegekregen is.

Gr Spijkie

Ja zijn we ook geweest, mooi trouwens dat Hifi Rose. De set met T+A klonk wel ok maar niet onderscheidend, het miste een ziel, een beetje kil, steriel of zoiets. Wat dat betreft waren er veel sets waarbij het toch iets digitaal klonk, bij Daniel Hertz met de c wave technologie was dat juist niet het geval.

Veel sets met platenspelers ook, maar dat is voor mij een allang gepasseerd station 😃

Torch

Ik was al vergeten dat ik hem aangevraagd had, maar vandaag plofte hier de DAE beurcatalogus op de deurmat.
Dat is toch minimaal 4 dagen te laat. Lekker gewerkt PostNL  >:(

Soundsgood

Citaat van: Spijkie op oktober  8, 2024, 12:25:11Iemand toevallig bij livet audio geweest met T+A , hifi rose en piega? Aangezien piega en hifi rosé een soort van samenwerking zijn aangegaan ben ik wel benieuwd of daar iets van meegekregen is.

Gr Spijkie

Heb vooralsnog de indruk dat deze samenwerking niet meer inhoudt dan dat Piega de distributeur van Hifi Rose is geworden in enkele landen in de EU, waaronder Nederland.
Dutch & Dutch 8c