streamer + cd combi

Gestart door schuit, mei 12, 2023, 22:08:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

schuit

Ik zoek een streamer met cd speler combi eigenlijk de vault 2 om ook in bluos weer te geven.
Of als iemand een leuk alternatief heeft kan ook ander merk alleen moeten we dan 2 apps gebruiken dus dat is alleen goed als de kwaliteit zeer hoog ligt bijvoorbeeld.

En in de buurt van Gouda is helemaal handig.

Rivak


Huub-13

Citaat van: schuit op mei 12, 2023, 22:08:57Ik zoek een streamer met cd speler combi eigenlijk de vault 2 om ook in bluos weer te geven.

Ik heb een Vault 2.
Als je echter denkt met de Vault 2 CD's te kunnen afspelen en beluisteren, dan heb je het mis.
De CD-speler in de Vault 2 is alleen bruikbaar om CD's te rippen en op de harde schijf van de Vault 2 te zetten.
Je kunt de CD-speler dus niet direct met een versterker verbinden en beluisteren.
Denon DBP4010UD | Hifi Rose 250A | Lyngdorf TDAI-3400 | Magnepan 3.7i | Stax SR-009 + 006t buizenversterker

schuit

Citaat van: Huub-13 op mei 18, 2023, 20:49:20Ik heb een Vault 2.
Als je echter denkt met de Vault 2 CD's te kunnen afspelen en beluisteren, dan heb je het mis.
De CD-speler in de Vault 2 is alleen bruikbaar om CD's te rippen en op de harde schijf van de Vault 2 te zetten.
Je kunt de CD-speler dus niet direct met een versterker verbinden en beluisteren.

Dank voor de toevoeging. blijkbaar had ik gedacht te lezen dat het allebei kon. Eigenlijk sluit ik de vraag wel even voorlopig.