Connectieproblemen Bluesound Powernode

Gestart door M:iNdO, mei 12, 2023, 09:17:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

M:iNdO

Hi,

Ik heb een Bluesound Powernode Edge "op proef" (gehad) maar ik heb alleen maar connectieproblemen.
Als het werkt dan werkt het en ben ik wel tevreden over met name de geluidskwaliteit maar hij ligt er constant uit.
Ben je bv. lekker muziek aan het luisteren heb je plotseling geen geluid meer en kan de app de "speler niet vinden"? Bij navraag krijg ik te horen dat het waarschijnlijk aan mijn netwerk ligt maar ik zou niet weten wat ik aan mijn netwerk kan aanpassen om het stabiel werkend te krijgen. Ik heb van alles geprobeerd maar niets helpt. 

Het gekke is dat al mijn andere apparaten gewoon als een speer gaan en stabiel draaien. Ik heb bijvoorbeeld ook nog een Sonos setup en totaal geen last van connectieproblemen. Daarom gaat deze weer retour maar misschien ben ik wel te snel om Bluesound af te schrijven. Ik heb nu o.a. een Bluesound Powernode N330 en een Sonos Amp besteld om met elkaar te vergelijken, kijken wat beter bevalt en hoe ik de Bluesound toch draaiend kan krijgen.

Dit is mijn internet setup:

T-Mobile glasvezel
1000 Mbps snelheid
Zyxel T-54 modem/router (standaard bijgeleverd)

Mijn vraag is of niemand anders deze of soortgelijke problemen met Bluesound Powernode heeft en wat de oplossing is?

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen/adviseren?
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

mikekiwi

bnissue.png

Dit komt uit een Bluesound-groep op FB. Je bent dus niet de enige die een issue heeft, maar als ik de reacties lees dan zie ik weinig anderen die bevestigen dat er een issue is, wel lees ik een aantal keer dat de laatste update van een paar weken wat  problemen heeft opgelost en dat de anderen zeggen dat het wel aan je netwerk zal liggen  :-X

Had jouw Node de laatste software geinstalleerd?

M:iNdO

Citaat van: mikekiwi op mei 12, 2023, 09:32:44bnissue.png

Dit komt uit een Bluesound-groep op FB. Je bent dus niet de enige die een issue heeft, maar als ik de reacties lees dan zie ik weinig anderen die bevestigen dat er een issue is, wel lees ik een aantal keer dat de laatste update van een paar weken wat  problemen heeft opgelost en dat de anderen zeggen dat het wel aan je netwerk zal liggen  :-X

Had jouw Node de laatste software geinstalleerd?

Ja, bij het aansluiten/installeren ging die eerst gelijk een update draaien.
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

katwax

Er was een probleem met de Node 130 dat als die via usb was aangesloten deze na 24u ofzo niet meer gevonden kon worden in de software. Na herstart werkte dit dan wel weer voor x tijd, de laatste firmware (2 weken geleden) is dit opgelost.
Bij mij is het nu terug stabiel alvast en ook andere melden in het ticket zelfde vaststellingen.

Netwerk is het vrij simpel normaal, de Node en je controller (GSM of dergelijke) moeten op zelfde wifi zitten.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

M:iNdO

Citaat van: katwax op mei 12, 2023, 10:02:20Er was een probleem met de Node 130 dat als die via usb was aangesloten deze na 24u ofzo niet meer gevonden kon worden in de software. Na herstart werkte dit dan wel weer voor x tijd, de laatste firmware (2 weken geleden) is dit opgelost.
Bij mij is het nu terug stabiel alvast en ook andere melden in het ticket zelfde vaststellingen.

Netwerk is het vrij simpel normaal, de Node en je controller (GSM of dergelijke) moeten op zelfde wifi zitten.

Misschien dat die laatste firmware weer voor andere problemen zorgt zoals de connectieproblemen die ik ondervond.
Ik bediende de Powernode met mijn mobiele telefoon via de app en beiden zaten op hetzelfde netwerk. Dat moet ook wel want anders zou ik de Powernode geen een keer kunnen benaderen toch? Ik had het ook bekabeld aangesloten maar ook dat hielp niet.
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

toetertje

Dit was voor mij de reden, dat ik was overgestapt van de node 2i naar de N130.
Toen ik bij de N130 dezelfde problemen ondervond, ben ik helaas met de node gestopt.
Met diverse andere streamers, had ik deze problemen niet.

M:iNdO

Citaat van: toetertje op mei 12, 2023, 10:27:48Dit was voor mij de reden, dat ik was overgestapt van de node 2i naar de N130.
Toen ik bij de N130 dezelfde problemen ondervond, ben ik helaas met de node gestopt.
Met diverse andere streamers, had ik deze problemen niet.

Jouw verhaal geeft geen hoop haha
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

katwax

Het probleem met de Node130 was zeer vervelend en het heeft wel enkele weken geduurd voor ze het opgelost hadden.
Wat mij vooral hieraan gestoord heeft was dat ze vanuit Bluesound support heel de tijd bleven zeggen dat het een netwerk probleem was. Toen ik het beu was en ze met technische feiten rond de oren begon te slaan, hebben ze escalatie gedaan en pas toen werd er gewezen op een backlog item ivm firmware issue.

Nu het terug is opgelost kan ik alleen maar lovend zijn over de Node, werkt zonder problemen met alle services die ik wens te gebruiken.
Zou de support bij andere merken beter zijn, geen idee, uiteindelijk hebben ze het wel binnen een aanzienlijke tijd opgelost.

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

M:iNdO

Citaat van: katwax op mei 12, 2023, 10:55:22Het probleem met de Node130 was zeer vervelend en het heeft wel enkele weken geduurd voor ze het opgelost hadden.
Wat mij vooral hieraan gestoord heeft was dat ze vanuit Bluesound support heel de tijd bleven zeggen dat het een netwerk probleem was. Toen ik het beu was en ze met technische feiten rond de oren begon te slaan, hebben ze escalatie gedaan en pas toen werd er gewezen op een backlog item ivm firmware issue.

Nu het terug is opgelost kan ik alleen maar lovend zijn over de Node, werkt zonder problemen met alle services die ik wens te gebruiken.
Zou de support bij andere merken beter zijn, geen idee, uiteindelijk hebben ze het wel binnen een aanzienlijke tijd opgelost.



Maar het is dus eigenlijk niet definitief opgelost want je schreef eerder dat je gestopt bent met de Node toen je bij de N130 dezelfde problemen ondervond? Als ik het zo lees/hoor heeft Bluesound zijn zaken niet voor elkaar wat betreft hardware/software en kan de geringste update al voor problemen zorgen. Totaal niet stabiel. Helemaal kwalijk als men steeds wijst naar andere factoren/oorzaken.

Of de support bij andere merken beter is? Ik heb Sonos en daar heb ik persoonlijk eigenlijk nooit problemen mee gehad. En als er wat was dan lag het aan mezelf (dat ik met de instellingen van mijn router aan het kloten was) of dat de stroom een tijdje uit was gevallen (of iets dergelijks). Maar dan nog, binnen een redelijke tijd en zonder superveel moeite had ik alles weer back running.
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

katwax

Nee dat was Toetertje zijn post.

Voor mij is het nu definitief opgelost. Normaal is een update er om zaken te verbeteren, in dit geval hadden ze echter daarmee een ander probleem veroorzaakt.
Voordien heb ik ook nooit problemen ondervonden.
Buiten die paar weken dat ik dus een slechte firmware had is de stabiliteit en het gebruik bij het beste wat ik tot nu toe al heb gehad.

Nu het terug stabiel is kan ik het alleen maar aanraden, zeker het gemak waarmee je dit kan opzetten (zeker voor minder technische mensen).
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

M:iNdO

Citaat van: katwax op mei 12, 2023, 11:34:33Nee dat was Toetertje zijn post.

Voor mij is het nu definitief opgelost. Normaal is een update er om zaken te verbeteren, in dit geval hadden ze echter daarmee een ander probleem veroorzaakt.
Voordien heb ik ook nooit problemen ondervonden.
Buiten die paar weken dat ik dus een slechte firmware had is de stabiliteit en het gebruik bij het beste wat ik tot nu toe al heb gehad.

Nu het terug stabiel is kan ik het alleen maar aanraden, zeker het gemak waarmee je dit kan opzetten (zeker voor minder technische mensen).

Oh sorry dat ik jou verwarde met Toetertje.

Nu ik jouw laatste feedback lees schijnt het toch weer een ander licht op het onderwerp. Alleen het feit dat het dus wekenlang kan duren voordat Bluesound problemen oplost vind ik dan wel weer een hele kwalijke zaak. Je kunt klanten toch niet zo lang laten wachten? 1 dag het product al niet kunnen gebruiken vind ik al erg laat staan weken...

Ik denk ook niet dat ik bij mijn vriendin hoef aan te komen als ze bijvoorbeeld aangeeft dat het geluid (van de tv) het niet meer doet en mijn antwoord zal zijn: dat ligt waarschijnlijk aan een update en het kan weken duren voordat dit opgelost is haha
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

mmuetst

Hoe zit de Blue sound aangesloten? Indien via draad, heb je al een keer een andere netwerkkabel geprobeerd?
Kun je de Blue sound pingen als je het probleem hebt?

Geniet van Audio, maar betaal met mate.

M:iNdO

Citaat van: mmuetst op mei 12, 2023, 12:18:53Hoe zit de Blue sound aangesloten? Indien via draad, heb je al een keer een andere netwerkkabel geprobeerd?
Kun je de Blue sound pingen als je het probleem hebt?



Ik had het zowel met netwerkkabels als via wifi aangesloten. Netwerkkabel moet goed zijn want die heb ik uit een ander apparaat getrokken waarbij internet het gewoon goed deed.

Bluesound pingen? Ik ben helaas niet zo technisch onderlegd haha
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

mmuetst

Duidelijk, zowel wifi als bekabeld geprobeerd. Heb je een laptop die ook bekabeld kunt aansluiten op je router? En kun je dan vanaf die laptop (mag natuurlijk ook een PC zijn) met de app voor mac/windows testen of je de zelfde problemen hebt? Als ik je verhaal zo lees loopt de buffer leeg door een netwerk probleem maar de vraag is nu natuurlijk waarom.
Denk trouwens dat bovenstaande test dan geen verschil zou maken. Misschien met een extra switch tussen de BlueSound en de router (misschien kun je die lenen van iemand om te testen). Het zou ook kunnen dat deze Powernode Edge gewoon hardware problemen heeft. De vraag is, of het in een ander netwerk net zo beroerd aan toe gaat.
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

M:iNdO

#14
Citaat van: mmuetst op mei 12, 2023, 12:38:34Duidelijk, zowel wifi als bekabeld geprobeerd. Heb je een laptop die ook bekabeld kunt aansluiten op je router? En kun je dan vanaf die laptop (mag natuurlijk ook een PC zijn) met de app voor mac/windows testen of je de zelfde problemen hebt? Als ik je verhaal zo lees loopt de buffer leeg door een netwerk probleem maar de vraag is nu natuurlijk waarom.
Denk trouwens dat bovenstaande test dan geen verschil zou maken. Misschien met een extra switch tussen de BlueSound en de router (misschien kun je die lenen van iemand om te testen). Het zou ook kunnen dat deze Powernode Edge gewoon hardware problemen heeft. De vraag is, of het in een ander netwerk net zo beroerd aan toe gaat.

Ik heb een laptop die ik wel bekabeld op de router kan aansluiten en dan kijken of ik hetzelfde probleem ervaar.
Zoals je zegt denk ik niet dat dit iets uitmaakt. In alle gevallen kan ik uiteindelijk de Powernode wel benaderen en dan doet werkt alles ook gewoon, alleen niet voor lange duur. Dan moet ik de Powernode weer van het stroom halen en dan weer op het stroom, de app verwijderen en opnieuw installeren en dan weer de setup doen etc. Dat werkt normaliter wel maar soms doet ie het dan een paar minuten, half uur of hoe lang ie er (zo lijkt het) maar zin in heeft.

Ik heb er overigens wel een netwerkswitch tussen zitten maar dat zou eigenlijk niets uit moeten maken. Hij kan wel connectie maken maar verliest steeds de connectie. Al mijn andere apparaten zijn ook op de netwerkswitch aangesloten en hebben geen problemen.
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

mmuetst

Daarom is het interessant om te weten of deze BlueSound in een ander netwerk dezelfde problemen vertoont.
Dan weet je in ieder geval dat het een hardware/software storing is van de BlueSound.
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

M:iNdO

Citaat van: mmuetst op mei 12, 2023, 14:01:47Daarom is het interessant om te weten of deze BlueSound in een ander netwerk dezelfde problemen vertoont.
Dan weet je in ieder geval dat het een hardware/software storing is van de BlueSound.

Zeker interessant om te weten. Eigenlijk zou ik het dus bij iemand anders moeten testen haha
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

katwax

Citaat van: M:iNdO op mei 12, 2023, 12:08:44Nu ik jouw laatste feedback lees schijnt het toch weer een ander licht op het onderwerp. Alleen het feit dat het dus wekenlang kan duren voordat Bluesound problemen oplost vind ik dan wel weer een hele kwalijke zaak. Je kunt klanten toch niet zo lang laten wachten? 1 dag het product al niet kunnen gebruiken vind ik al erg laat staan weken...

Ik denk ook niet dat ik bij mijn vriendin hoef aan te komen als ze bijvoorbeeld aangeeft dat het geluid (van de tv) het niet meer doet en mijn antwoord zal zijn: dat ligt waarschijnlijk aan een update en het kan weken duren voordat dit opgelost is haha
Het was niet dat hij niet bruikbaar was alleen na x tijd (soms 24u soms 3 dagen) was deze niet meer beschikbaar in de app en moest je powercycle doen van de Node.
Een mogelijke oplossing zou zijn geweest hem via andere ingang aansluiten, maar die test heb ik niet gedaan aangezien het voor mij via USB moet werken. Dus gedurende enkele weken heb ik inderdaad regelmatig de stroom eraf moeten halen om zo powercycle te doen.
Een oplossing die ze niet voorzien hebben en die volgens mij handig had geweest was het terugdraaien van de Upgrade, maar waarschijnlijk gingen ze daarmee dan weer "oudere" problemen introduceren.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

M:iNdO

Citaat van: katwax op mei 12, 2023, 14:11:01Het was niet dat hij niet bruikbaar was alleen na x tijd (soms 24u soms 3 dagen) was deze niet meer beschikbaar in de app en moest je powercycle doen van de Node.
Een mogelijke oplossing zou zijn geweest hem via andere ingang aansluiten, maar die test heb ik niet gedaan aangezien het voor mij via USB moet werken. Dus gedurende enkele weken heb ik inderdaad regelmatig de stroom eraf moeten halen om zo powercycle te doen.
Een oplossing die ze niet voorzien hebben en die volgens mij handig had geweest was het terugdraaien van de Upgrade, maar waarschijnlijk gingen ze daarmee dan weer "oudere" problemen introduceren.

In mijn geval dus niet bruikbaar als ik het bv. om het half uur moet doen (power cycle noem je dat?)
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

katwax

Ja alle 30min zou wel super vervelend zijn.
Trouwens ik had ook nooit het probleem als het toestel muziek aan het spelen was. Kwam enkel voor als deze een bepaalde tijd niet in gebruik was geweest en ik dan muziek wou afspelen.

Als ik het goed begrijp heb je een andere Node in bestelling nu, maar heb je momenteel geen BlueSound streamer/amp staan?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

M:iNdO

Citaat van: katwax op mei 12, 2023, 14:22:55Ja alle 30min zou wel super vervelend zijn.
Trouwens ik had ook nooit het probleem als het toestel muziek aan het spelen was. Kwam enkel voor als deze een bepaalde tijd niet in gebruik was geweest en ik dan muziek wou afspelen.

Als ik het goed begrijp heb je een andere Node in bestelling nu, maar heb je momenteel geen BlueSound streamer/amp staan?

Nou, bij mij stopt het geluid dan ook gewoon. Maakt niet uit of ik muziek luister of film kijk etc. Hij is dan ook gelijk niet meer benaderbaar met de app en dan moet ik zo'n powercycle uitvoeren en ook de app deïnstalleren en weer opnieuw installeren en de installatieprocedure weer uitvoeren. Dan vindt ie de Powernode in 9 van de 10 gevallen direct weer en doet ie het ook weer (voor zolang het duurt).

Het klopt dat ik momenteel een Powernode (N330) in bestelling heb staan (denk dat ik die morgen of volgende week ontvang). Tevens een Sonos Amp besteld en die komt vandaag binnen.

Momenteel heb ik geen Bluesound Node/Amp staan maar heb ik wel een SVS Soundbase wireless pro "op proef" :) Ook gewoon (via Wifi) kunnen instellen. Alles werkt (tv geluid, films etc.) Ik kan er bv. gewoon draadloos naartoe streamen (ook Tidal MQA). Geen probleem.

Hij klinkt overigens best goed, wel weer (heel) anders dan bv. de Powernode Edge (die ik op proef had). Moet wel zeggen dat het niet voelt als 300 watt vermogen (hij kan wel luid gaan hoor, daar niet van haha). Ook deze gaat retour omdat hij 1 ding niet kan/ondersteund wat Sonos Amp en Bluesound Powernode wel doet.... Toevoegen van draadloze surround speakers voor een 4.1 (surround)opstelling.

Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

katwax

Dat van app opnieuw installeren was bij mij ook niet nodig, het ging enkel om reboot van de Node.
Kan mij voorstellen dat als je al die handelingen telkens opnieuw moet doen dat je het in de kliko gooit (terug return).

Hoop voor jouw dat die N330 het wel beter doet dan, want die Edge lijkt mij gewoon defect te zijn geweest.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

M:iNdO

Citaat van: katwax op mei 12, 2023, 17:14:59Dat van app opnieuw installeren was bij mij ook niet nodig, het ging enkel om reboot van de Node.
Kan mij voorstellen dat als je al die handelingen telkens opnieuw moet doen dat je het in de kliko gooit (terug return).

Hoop voor jouw dat die N330 het wel beter doet dan, want die Edge lijkt mij gewoon defect te zijn geweest.

Ja daarom staat de Edge ingepakt en klaar om retour te sturen. Ik was er zo klaar mee inderdaad.

Ik hoop dat die N330 het wel gewoon (stabiel) doet.
Ben ook benieuwd hoe de Sonos Amp gaat klinken.
Een Sonos Amp zou voor mij wel ideaal zijn in de zin dat ik al in het Sonos ecosysteem zit.

Maar Sonos heeft geen hi-res ondersteuning (moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik echt het verschil hoor) en als de Bluesound Powernode N330 (veel) beter/mooier klinkt en ook stabiel kan draaien dan ga ik denk ik over op Bluesound.
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

mmuetst

Citaat van: M:iNdO op mei 12, 2023, 18:29:10Maar Sonos heeft geen hi-res ondersteuning (moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik echt het verschil hoor) en als de Bluesound Powernode N330 (veel) beter/mooier klinkt en ook stabiel kan draaien dan ga ik denk ik over op Bluesound.
Objectief met luidsprekers ga je het niet horen. Je kunt het alleen horen als je met een koptelefoon inzoomt qua volume op een fade-out in de muziek in een doodstille kamer, dan kun je aan de ruis horen dat het high-RES is. Dus als de SonoS bevalt is het misschien gunstiger in combinatie met je bestaande SonoS apparatuur.
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

M:iNdO

Citaat van: mmuetst op mei 12, 2023, 22:16:50Objectief met luidsprekers ga je het niet horen. Je kunt het alleen horen als je met een koptelefoon inzoomt qua volume op een fade-out in de muziek in een doodstille kamer, dan kun je aan de ruis horen dat het high-RES is. Dus als de SonoS bevalt is het misschien gunstiger in combinatie met je bestaande SonoS apparatuur.

Ik had al zo'n idee wat betreft echt het verschil horen tussen hi-res en geen hi-res. Met een koptelefoon wellicht wel zoals jij het beschrijft in dat scenario.

Ben alleen benieuwd of ik een (groot) verschil ga horen tussen de Sonos Amp en de Powernode N330. Allemaal zeggen ze dat de Powernode zo goed klinkt en/of beter klinkt dan de Sonos Amp.

Maar goed, je moet het zelf ervaren denk ik. Een medewerker van een hifi winkelketen gaf op mijn verzoek ook zijn persoonlijke voorkeur tussen de Argon Audio SA1 en een Powernode Edge. Hij gaf aan dat ik dan liever gelijk kon gaan voor zijn broer de Powernode N330. Hij vond de Argon Audio SA1 zelfs lekkerder en krachtiger klinken dan de Powernode Edge. Nou, ik heb ze allebei "op proef" gehad en vond de Edge echt wel een stukkie beter en zelfs een stuk krachtiger klinken dan de Argon Audio SA1 (terwijl ze beiden 2x 40 watt vermogen hebben).
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610