Gentooplayer (doen!!)

Gestart door kappa9, februari 7, 2023, 14:35:31

« vorige - volgende »

AudioEnZo

Heb toch even net de Mano aan geslingerd voor jou :) Je vind de diverse kernels onder menu "08. System Base Config / Selectkernel" (tenminste bij versie 8.70). De kernel die ik eerder gebruikte is volgens mij die ik heb omcirkeld, die was daarvoor nog in testfase, maar "test" staat er niet meer achter.

Gewoon eens proberen. Hier kun je wat discussie van vorig jaar lezen over verschillende kernels, is wel leuk om door te nemen: https://audiophilestyle.com/forums/topic/55235-gentooplayer/page/213/

Ach en stel dat alles in de soep loopt qua software kan je altijd weer een schone versie flashen, maar dat is mij nog niet overkomen.

gentookernel.png

kappa9

Citaat van: AudioEnZo op november  6, 2024, 08:14:43Heb toch even net de Mano aan geslingerd voor jou :) Je vind de diverse kernels onder menu "08. System Base Config / Selectkernel" (tenminste bij versie 8.70). De kernel die ik eerder gebruikte is volgens mij die ik heb omcirkeld, die was daarvoor nog in testfase, maar "test" staat er niet meer achter.

Gewoon eens proberen. Hier kun je wat discussie van vorig jaar lezen over verschillende kernels, is wel leuk om door te nemen: https://audiophilestyle.com/forums/topic/55235-gentooplayer/page/213/

Ach en stel dat alles in de soep loopt qua software kan je altijd weer een schone versie flashen, maar dat is mij nog niet overkomen.

gentookernel.png

Ah top! Dank je wel!! Ik ga eens even kijken (en lezen)
Mano streamer | Gustard X-16 | musical fidelity a5.5 | Analysis Audio Epsilon | Audiolab 6000 CDT

naish123

Vandaag geïnstalleerd op mijn Sonnet Hermes. Probleemloos.
Exposure XM7 - Sonnet Hermes - Metrum Amethyst Dac3 - Roon - 303.2 CR monoblokken - Spendor A4

AudioEnZo

Mooi dat het probleemloos is gegaan! Heb je daarvoor een van de Rpi distributies voor gebruikt?

naish123

Citaat van: AudioEnZo op Gisteren om 13:05:19Mooi dat het probleemloos is gegaan! Heb je daarvoor een van de Rpi distributies voor gebruikt?

Ja. De Rpi3. Ik had het eerst even nagevraagd op het Audiophilestyle forum welke Rpi in de Hermes zit.
Echt een verschil met de Ropieee sotware die er standaard op draait.
Exposure XM7 - Sonnet Hermes - Metrum Amethyst Dac3 - Roon - 303.2 CR monoblokken - Spendor A4

AudioEnZo

Ah oke.
Ja toevallig heb ik een maandje of zo geleden ook weer eens RopieeeXL erop gezet.
Zeker een best verschil. Het woord wat bij mij opkwam toen via Ropieee muziek werd weergegeven was "rommelig"!

naish123

Ja, rommelig en minder groot geluidsbeeld.