Welke type zekering en bekabeling voor aparte groep

Gestart door Rowdy, augustus 3, 2022, 19:34:06

Vorige topic - Volgende topic

mmuetst

Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

roeleken

Heel netjes!  En hoor je verschil?   Je hebt ook gelijk een Netfilter ertussen gezet, dat maakt vergelijken met de vorige situatie wel moeilijker.
Accuphase E350 & DAC 40, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000 & Denon DL103R, PS Audio PWT, John van Gent Magic Link Ultra ls, Audes ST-900DC

fredenivanca

Het verschil is niet significant, maar het heeft toch wel een paar stappen gemaakt. Een wat rustiger geluidsbeeld.
De netfilters zitten er puur om de pieken op te vangen, hier in de polder loopt liander nog wel eens te klooien, het is al gebeurt dat er een piek van 400V door het net is gegaan. En laatst bij onderhoud aan het net heeft het me ook weer een zekering van een van mijn mark levinson's gekost
LG Oled 77G1~~Lyngdorf MP 60 2.1~~Mark Levinson 532H(fronts) + 535H(surround)~~Lumin U2 mini Sbooste~~Monitor Audio PL 300~~MA PLC 350~~MA PL 100~~2x monitor audio anthra W10~~SF on wall~~Nvidia Shield pro~~Appletv 4K~~VU solo 4K~~audioquest/inakustik WBT~~stroom AQ nrg Y~~

roeleken

Citaat van: fredenivanca op oktober 12, 2025, 09:27:08Het verschil is niet significant, maar het heeft toch wel een paar stappen gemaakt. Een wat rustiger geluidsbeeld.
De netfilters zitten er puur om de pieken op te vangen, hier in de polder loopt liander nog wel eens te klooien, het is al gebeurt dat er een piek van 400V door het net is gegaan. En laatst bij onderhoud aan het net heeft het me ook weer een zekering van een van mijn mark levinson's gekost
De verbetering is dus subtiel, mooi.  Heb zelf zoveel jaar terug met nieuwe aanbouw een aparte groep aan laten leggen, maar een doodgewone switch er tussen gezet. Moet deze eigenlijk eens laten vervangen door een audiofiele.
400 volt....!  Da's serious business, absurd
Accuphase E350 & DAC 40, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000 & Denon DL103R, PS Audio PWT, John van Gent Magic Link Ultra ls, Audes ST-900DC