Welcome To The Jungle R2 Rental

Gestart door Spacebass, juni 11, 2004, 23:06:35

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spacebass

CitaatBeck (The Rock) is de perfecte "trouble-shooter" bij gecompliceerde zaken! Zijn opdracht is de zoon van een grote crimineel op te sporen in het Amazone-gebied. Deze Travis staat echter op het punt een verloren schat te vinden en gaat daarom niet direct vrijwillig mee terug. Beck is nu gedwongen te blijven om Travis te helpen. In de zeer verraderlijke omgeving moeten ze het opnemen tegen gewapende rebellen, hitsige apen, verborgen vallen en andere obstakels....

Regie:  Peter Berg
Producent: Karen Glasser,  Kevin Misher,  Marc Abraham
Acteurs: Christopher Walken,  Rosario Dawson,  Seann William Scott,  The Rock 
Speelduur: 99 minuten


Als je gewoon lekker een film wilt kijken zonder nadenken, en een mix van humor en actie kan waarderen, dan is het best een leuke filmdie gelukkig niet te lang duurt. Ik kan mij the rock niet echt herrineren maar hij heeft een leuke impressie achtergelaten van een playboy/babyface die heel wat spiertjes heeft. Leuk typetje maar geen echte trendsetter wat mij betreft. Beetje Indiana Jones achtig maar dan met veel minder details. De hitsige aapjes hadden van mij niet gehoeven, maar goed de regisseur vond dat blijkbaar wel ::)

Uiteraard een portie onmogelijkheden, met Vin Diesel saus overgoten  ;D
Aanrader? geen idee, er zullen vast mensen zijn die de film vreselijk vinden, en een andere groep vind het vast entertainment...ach weer 1 1/2 van de straat geweest  ;)

Vond het overigens een leuke rol van Christopher Walken  :)

Beeld: 6.5-7
Geluid: 7
Diepgang: 1

J.A.F._Doorhof

Hi,
Ik ken de film onder een andere naam (rundown), maar vondt hem erg leuk.


MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"