NBS Master III netkabels

Gestart door sultankat, november 6, 2021, 11:25:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sultankat

Wegens teveel netkabels bied ik deze sublieme netkabel aan: "Nothing But Sound", de afkorting van dit label NBS wordt volledig waargemaakt. De netkabels zijn af fabriek 1.80 meter lang en technisch en uiterlijk volledig onbeschadigd en 100% functionerend. Ze zijn af fabriek origineel voorzien van een Schuko connector en een IEC connector: kortom geheel afgestemd op de Nederlandse norm.
Ik kan er twee stuks van aanbieden: ze zijn zeer geschikt voor een hoge belasting en gelukkig toch goed buigzaam.
Mijn vraagpijs voor 1 exemplaar is 200 euro.
Wanneer u beide kabels koopt bied ik deze aan voor slechts 375 euro.

En nu mijn aanbod: als deze netklabels u toch niet bevallen en u stuurt deze binnen één week naar mij terug, dan ontvangt u, zonder gezeur, uw aankoopbedrag, minus de verzendkosten, terug. Maar dan uiteraard wel in dezelfde staat als waarin ik deze kabels aan u verstuurd heb.
Ophalen kan in Den Haag, of opsturen met TNT Post.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock