spotify komt met lossless hifi streaming.

Gestart door gizmo2, februari 22, 2021, 20:01:08

Vorige topic - Volgende topic

mmuetst

Citaat van: Xander32 op februari 18, 2025, 06:16:38Schaar je jou zelf onder die krenterige Nederlander? Je hebt het wel vaak over de euris.

Nee hoor, voor dat geld neem ik mijn Sandra gewoon een keer extra mee uit eten dit jaar  ;)
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

fasteddie

Citaat van: Kwabbernoot op februari 23, 2021, 15:22:54Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn. Ik bedoel de Android app.
Ik luister graag hele albums en dan kies ik er bv drie die ik achter elkaar wil beluisteren. Dat krijg ik dan dus niet voor elkaar. Zodra ik het tweede album selecteer komt die direct bovenaan in de cue te staan ipv dat het aan het eind wordt toegevoegd.
Of ik moet een playlist gaan maken wat ik ook niet direct handig vind.

Maar misschien mis ik wat. Het zou mij veel schelden en vloeken kunnen schelen.

Joh daar ga je toch niet van schelden of vloeken? Probeer eens een plaatje te draaien...geeft je zeker rust!!

Groeten...

Kwabbernoot

Ik zou het niet te letterlijk nemen, het irriteert dat het niet kan (kon?). Ik heb tegenwoordig Roon en daar is het allemaal prima geregeld.
Ik hoef dus nu geen drie weesgegroetjes meer te doen elke keer dat ik muziek luister.

Groeten...

FrankBe

Net een vriendelijke mail gekregen met aankondiging van verhoging familie abonnement dat voortaan €20.99 gaat kosten ipv €17.99

Ik hoopte eigenlijk meer over lossless te vernemen  :(

pameijer

Citaat van: FrankBe op april  3, 2025, 16:47:33Net een vriendelijke mail gekregen met aankondiging van verhoging familie abonnement dat voortaan €20.99 gaat kosten ipv €17.99

Ik hoopte eigenlijk meer over lossless te vernemen  :(
Je kunt, als je inlogt en kijkt bij abonnementen, overstappen naar Family Basic. Dan blijft de prijs €17,99. Het enige wat je dan mist zijn de luisterboeken, die je sowieso alleen maar op je hoofdaccount kon luisteren. Ik heb het ook direct gedaan!
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Henkjan_O

dat Spotify lossless is het "morgen gratis bier" van de audio....

gewoon overstappen naar Qobuz, die betalen tenminste de artiesten fatsoenlijk

https://community.qobuz.com/press-en/qobuz-unveils-its-average-payout-per-stream
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

brt

Tja, wat is fatsoenlijk...

Sowieso is voor elke (indie) artiest streaming een redelijke doodsteek in verdiensten. Het kan gewoon niet uit tov cd of lp verkoop. Ook hier geldt dat het leidende platform bepalend is voor de condities en dat je MOET meedoen, of je wordt uberhaupt niet meer opgemerkt.

Ik spreek uit ervaring. Eerst verkocht je als artiest behoorlijk wat cd's na een show, nadat Spotify steeds bekender werd, bijna niet meer. En de inkomsten van Spotify konden niet in de schaduw staan van de cd verkoop. Dat zal voor vele, vele acts gelden.

Focal Sopra 1 | TEAC AP-701 | TEAC UD-701N | PS Audio Stellar PowerPlant P3 | Kabels van Audioquest