Vande’s huiskamer set up 5.2.4

Gestart door Vande, november 21, 2020, 10:10:02

« vorige - volgende »

Vik

:laugh:

Citaat van: scoc op juni 24, 2024, 10:30:44Dat Vik na al die jaren die Duitse "rocker" nog niet beu gehoord is intussen ...  :crazy:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Vande

De 1e investering van het nieuwe jaar is een feit.
Een Lumagen Radiance pro.
Vanmorgen belde Vik met de mededeling dat hij de Lumagen over een week of 2 verwacht binnen te hebben.
En om maar gelijk eventueel de vraag te beantwoorden "waarom geen nieuwe NZ of Bravia", ik projecteer op dit moment maximaal, dus kom niet weg qua throw ratio met de nieuwe Bravia of NZ 700/800.
En ik moet zeggen dat ik toch wel toch wel heel blij ben met de scherpte en detailrijk beeld wat de Sony 5000 neerzet.
Mocht mijn opstelling in de toekomst toch veranderen, en er een nieuwe beamer komt, dan heb ik in ieder geval deze processor al in mijn set draaien.
Nu in afwachting van.
Zodra hij door Vik is geïnstalleerd, zal ik uiteraard mijn bevindingen hier plaatsen.

Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 - Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

Vik

Ben zelf ook benieuwd, maar ben er niet zo bang voor.  8)

Je hebt er altijd iets aan: niet alleen de tone mapping is beter, maar ook de scaling.

Uiteindelijk hebben we de knoop doorgehakt voor de 4240-18G.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Vande

Goed nieuws, vandaag telefoontje van Vik.
De Lumagen is gearriveerd bij CineMike.
Als alles volgens planning verloopt komen hij en Vik hem volgende week installeren in mijn systeem.
Kijk er nu al naar uit.
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 - Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike