Hannibal’s set

Gestart door Hannibal_, oktober 17, 2020, 08:00:17

Vorige topic - Volgende topic

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op april 29, 2025, 05:54:02Doet Fluppie V het nou bewust syncopisch  🤔

Ja, muzikaal dingetje hoor
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P8,
Mytek Brooklyn DAC+/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Hannibal_

Citaat van: LS2 op april 29, 2025, 06:40:41Haha, opgeruimd  :D
Waarschijnlijk ten overvloede maar cleared by customs had vertaald moeten worden naar vrijgegeven door de douane ipv opgeruimd. Wist je zelf denk ik ook al maar voor het geval dat...  :satisfied:

Ja, I Know.
Maar vond het wel een grappige vertaling.

So much for AI?
Mytek Brooklyn DAC+/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect

Hannibal_

Citaat van: RZeemering op april 29, 2025, 09:22:11Slechte opvoeding denk ik...

Ohhhh shoot!
Moet je ze opvoeden?

RZeemering

Nou ja... het moet niet. Maar ja... dat heeft wel consequenties ;)
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"

Hannibal_

Sommigen weten het al en ik moet zeggen dat ik me een beetje geneer voor deze actie. Maar het hoort ook bij me/ons blijkbaar.

Nieuwe stoelen gekocht voor de V60.
Moest er alleen de rest van de auto bijkopen.

Begon met grapje, ik was bij de dealer voor caravan spiegels die ze niet hadden. Appte dat aan Tonja (die per se met de caravan van haar moeder op vakantie wilt) en dat de huidige auto volgens hen ook beter geen caravan moest trekken.
En dat deze daar geschikter voor was (zwaardere motor) 😃

Tonja helemaal in de stress 😬😉

Maar ze was wel nieuwsgierig.
Wilde hem wel in het echt zien.
Dealer bood natuurlijk een proefrit aan 🤔
Ik had wat reserves daar ik ooit wel eens mijn zit niet kon vinden in een auto met open dak, hemel te laag daardoor.

Tijdens de proefrit vond Ton de stoel koeling fantastisch (is ook fijn) en Pascal vond het panorama dak en de meer getinte ramen achter geweldig. En de uitklappende bekerhouders in de achter armsteun 🙄

Zelf ergerde ik me al even aan de elektrische verstelling van mijn huidige v60 stoelen, precies wat belangrijk is was niet elektrisch 😡 Deze stoelen laten zich op een overdaad aan manieren verstellen, geen issues, en zitten ook heerlijk.

Is ook niet alleen mijn hok meer daar we mijn auto nu ook voor vakantie gebruiken (groter dan Tonja haar lease auto die we altijd gebruikten en trekhaak). Dat had ik me van tevoren ook niet helemaal gerealiseerd. De lease bak leek me toch het meest voor de hand liggend (vooral Tonja vond dat fijn, zorgeloos  ???), maar kennelijk is dat ineens veranderd.

Lang verhaal kort: na 8 maanden weer een andere gekocht 😬
Financieel heel onhandig maar gezien het enthousiasme toch gedaan 😉

Van december 2024, 6000km, B4 motor

JoWa

Nice. Nog steeds een mooie auto die V60
Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 + 2200/1 - Spendor D7 - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

chansig

Mooi stemmig zwart is niet lelijk.

Mooie auto.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

Hannibal_

Citaat van: JoWa op mei  5, 2025, 17:59:48Nice. Nog steeds een mooie auto die V60

Ja, ik moet zeggen dat ik hem ook erg mooi vind.
Zelfs in all black (de huidige heeft Chrome omlijstingen en zo).

Ik denk wel dat hij binnenkort vervangen gaat worden gezien de nieuwe ES90 die uit is. Gaat vast ook inruil kosten  ;D
Maar deze gaan we gewoon 10+ jaar rijden hè  ???

Hannibal_

Citaat van: chansig op mei  5, 2025, 18:13:05Mooi stemmig zwart is niet lelijk.

Mooie auto.

Gr. Hans

Thanks.
Ik was ook niet zo rouwig over het enthousiasme van de rest van de club hier  ;)

Leeuwarden

Wat is een B4 motor?

brt

Mooie bak Han!  :clapping:
Focal Sopra 1 | TEAC AP-701 | TEAC UD-701N | PS Audio Stellar PowerPlant P3 | Kabels van Audioquest

Peerless Monster

Prachtige Auto Han!
Mijn droom voor de toekomst.

Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Hannibal_

Citaat van: Leeuwarden op mei  5, 2025, 19:25:34Wat is een B4 motor?

Een mild hybrid 2.0, het benzine deel is 200pk/300NM en een kleine elektromotor springt in als nodig. Ik moet zeggen dat het fantastisch werkt dat samenspel. Het trekt heel soepel op.

Heeft ook een apart start/stop systeem dat op de snelweg bij gasloslaten met 120k /uur bijvoorbeeld gewoon de motor uitzet en de auto in zijn vrij door laat rijden.

Heel weird, want je remt dus ook niet echt af op de motor. Heeft de huidige, B3, ook en moest ik echt aan wennen.

Hannibal_

Citaat van: brt op mei  5, 2025, 19:31:57Mooie bak Han!  :clapping:

Dank je!

Citaat van: Peerless Monster op mei  5, 2025, 19:34:13Prachtige Auto Han!
Mijn droom voor de toekomst.

Hmmmm dank kerel, maar je hebt ook een prachtige hoor.
Lekker knopjes en zo.

Leeuwarden

Qua model vind ik het een van de mooiste auto's die je momenteel kan krijgen, qua motor is het niet mijn ding... Ik heb zelf een VloVlo met een 3.2 liter motortje waarin zes kabouters op rij een feestje vieren. Maar mijn model komt wel uit de oude lullen serie...

blue-eyes

Volvo heeft een hele mooie wagen gemaakt met die V60 ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Hannibal_

Citaat van: Leeuwarden op mei  5, 2025, 19:43:43Qua model vind ik het een van de mooiste auto's die je momenteel kan krijgen, qua motor is het niet mijn ding... Ik heb zelf een VloVlo met een 3.2 liter motortje waarin zes kabouters op rij een feestje vieren. Maar mijn model komt wel uit de oude lullen serie...

Ahhh ja... het is ook beter die 6 cylinders.
Wat voor model? Xc60? V70?

Andere tijden. Heb lang geen elektrificatie gewild maar per ongeluk met de huidige toch op uit gekomen (had eigenlijk het voorlaatste model gekocht zonder die dingen en gewoon knopjes op het dash, maar met sport vering wat hier okay leek, maar rond de havens in Rotterdam verschrikkelijk voelde).

Heb zelf ook nog een C70 met een heerlijke 5 cylinder.
Gisteren nog even lekker in een seal gezet.

En nog een 1800E die als het goed is verwend wordt met een mooi nieuw (maar zga origineel) interieur.
Goldy.
Mijn liefje  ;)

Te veel wielen eigenlijk

Leeuwarden

S80 met alles erop en eraan...

Hannibal_

Citaat van: Leeuwarden op mei  5, 2025, 20:46:12S80 met alles erop en eraan...

Ohhhh ja!
Mooi!

Heb je ook dat dubbel glas?

Fantastische auto's

Leeuwarden

Nee dat heb ik dan weer niet, het is een uit modeljaar 2006. Ding loopt nog als een zonnetje, vandaar dat we hem nog hebben. Heeft iets van 320.000 gedraaid inmiddels waarvan de helft door mij...

ruud2

ach, en anders verkoop je toch Goldie ... ;D  ;D
Hoe staat het ermee ?
Mark (Levinson)  , Nelson (Pass)  , Neil (Pattel) , Rondi dÁgustino  (Krell)  en Herr Willi ( Studer, Revox)  spelen samen in een speciale ruimte. allemaal ouwe meuk...maar klinkt o zo lekker...
Frits (Philips) mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Richi

Mooie auto die V60! Veel plezier gewenst met de nieuwe aanwinst.
Woonkamer Naim Muso 2 • Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear Classé attic - in voorbereiding Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto

Marco66

1 vd meest geslaagde 60 series imo.
Woonkamer: Devialet Phantom 2
Ht: Onkyo TX-RZ70, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Zidoo Z30 Pro 8K, Lumene Movie Palace 92 inch