usher mini dancer two diamond origineel kleur maple

Gestart door leon., oktober 13, 2020, 15:34:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leon.

 te koop
zgan usher mini dancer two  diamond.
origineel dus geen upgrade  naar de diamond tweeter,
gietijzer voet
dit is mijn derde set usher minidancer , ik kom er steeds weer op terug omdat ze zoveel muziek bieden.
klinken zeer open met strakke diepe bassen, maar ik ga toch weer naar de martin logan vandaar de verkoop.
Te beluisteren op devialet pro 220
prijs 2250 euro nu 2050 euro.      Nu 2025. Dit is wel de vaste prijs
aangezien ik de andere speakers binnenkort ga ophalen en staan deze in de weg
mvg  leon

Dirk

Dat zijn 2 wel zeer uiteenlopende kleuren die ik zie op de foto's  ???
welke is de kleur van jouw paar?
zijn beide foto's van de aangeboden set?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Tabcam

Het zou best kunnen zijn dat je in de eerste foto erg veel reflectie van de omgevingskleuren ziet.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Dirk

2e foto lijkt me er eentje van bij de/een dealer, daar staan ze ook gewoon strak naast elkaar
enfin...benieuwd wat het antwoord van TS wordt :)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

PascalP

#5
1e foto is ook van een Canadese verkoopsite gezien het logo rechts onderin ;)

Dus @leon, voeg ff eigen foto's toe, daar zijn ze hier op het forum nogal scherp op ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

HJ2

Ik heb de vorige set van de verkoper  :clapping:
Het is overigens de kleur van de onderste foto.
Zie ook mijn Avatar  :inlove:
If you always do what you always did, you always get what you always got...

leon.

Sorry heren
Jullie hebben gelijk
Maar bij het plaatsen van de advertentie stonden alleen deze foto's op de computer
Ik zal morgen originele foto's maken
Gr leon

leon.


leon.


leon.

Wegens de nieuwe speakers, martin logan
Staan de ushers in de weg
Dus nu voor de zeer nette prijs 2050 euro
Zijn Deze speakers te koop
Ik denk dat je deze versie voor dit geld nergens vind, zeker in deze staat.
Gr leon

Zweitse


leon.



leon.

#14
Reservering geannuleerd
Ivm evt koper die corona heeft
Gelijk maar kleine prijsaanpassing dan
2025 euro