Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JCL

nee, als ik het goed begrijp een soort tussen uitzenden (net als de olympische special).

neptune

Citaat van: JCL op juli 26, 2007, 16:48:59
Gisteren is er een nieuwe aflevering uitgezonden van TG. Ze gingen naar de noord pool oid. Heb hem niet gezien, haal hem nu van internet.

Als ze daar klaar zijn is het ijs vast ook weg ;D
zet hier iets neer

stoffels

Citaat van: hielco op juli 26, 2007, 17:05:39
Als ze daar klaar zijn is het ijs vast ook weg ;D

uit welke nieuwsgroep pluk je die ?

JCL

Van sites die ik hier niet meer mag bespreken.

Rody

Zojuist de 'Noordpool special' gekeken.

Waanzinnig gaaf :D

Die Toyota Hilux is echt een beest van een auto  8)

Verder zal ik niets verklappen, maar echt prachtig om te zien en sommige stukken best heftig :)

jowi

En nu ook verkrijgbaar in de smaak 1080i, in a.b.hdtv : top.gear.polar.special.1080i.h264.dd20.ts O0

dijle

Citaat van: JCL op juli 26, 2007, 16:48:59
Gisteren is er een nieuwe aflevering uitgezonden van TG. Ze gingen naar de noord pool oid. Heb hem niet gezien, haal hem nu van internet.

Shit, gemist  >:(

Is dat dezelfde aflevering die nu zondag ook wordt uitgezonden?:

Citaat van: Top Gear website
Polar Special
Polar bears, tears and gin and tonic; our race to the North Pole had it all. Don't miss our biggest and coldest ever challenge.
Sunday 29 July, 8pm on BBC Two

Of is de Polar Special in twee delen of zo?

'k Heb alleszins mijn Mythtv direct ingesteld met een opnameregel dat alles waar "Top Gear" in de titel staat opgenomen moet worden (Tot nu toe matchte hij alleen op de exacte titel "Top Gear" en "Best of Top Gear".  Ik heb hierbij m'n Mythtv machine streng toegesproken dat zoiets niet meer mag gebeuren:  na 1,5 jaar mag hij mijn smaak toch wel beginnen te kennen!  ;)

JCL

Denk wel dat het een "herhaling is". Hoewel, toen ik de normale AVI van internet bekeek leek het erop alsof die gewoon van BBC 2 kwam. Maar zondag de 29e is ie iig op TV.

dijle

Citaat van: JCL op juli 27, 2007, 16:01:44
Denk wel dat het een "herhaling is". Hoewel, toen ik de normale AVI van internet bekeek leek het erop alsof die gewoon van BBC 2 kwam. Maar zondag de 29e is ie iig op TV.

Hij is inderdaad woensdag ook al op BBC 2 geweest, volgens m'n programmagids.
Ik ben een beetje in de war door het feit dat de eerste uitzending op woensdag is, en de herhaling de zondag daarop.
Als ik het mij goed herinner van vorig seizoen, was het toen juist omgekeerd: eerste uitzending op zondag, herhaling de volgende woensdag.

Anyway, bedankt voor de notificatie:  anders had ik ook de herhaling op zondag gemist, en zo te horen is het weer de moeite!

JCL

Dat is het zeker! Erg gave uitzending. Ben alleen wel erg benieuwd hoeveel ervan nep is en wat er allemaal echt is. Denk dat het vooral voor Hammond geen pretje is geweest.

dijle

Citaat van: JCL op juli 27, 2007, 16:17:06
Ben alleen wel erg benieuwd hoeveel ervan nep is en wat er allemaal echt is.

Da's iets wat ik mij zo ongeveer bij iedere aflevering van Top Gear afvraag.  Maakt ook niet uit:  ook al is het volledig in scene gezet, 't blijft lachen, gieren, brullen!  ;D

Nelisje

Dat met die rednecks is denk ik ook wel in scene gezet ;)

Kan me niet voorstellen dat je in Amerika een heel serieus probleem hebt als je met een auto rondrijdt met daarop de tekst "man love rules" en dergelijke, of toch wel. Het blijft tenslotte de U S and A

JCL

Dat hebben ze dan wel erg goed gedaan. Zeker omdat ook de cameraploeg werd "aangevallen"

dijle

Als je bijvoorbeeld hier een stukje van James May leest, zijn ze er zelf ook serieus van verschrokken.  Ik vond het alleszins een angstaanjagende scene.  :o

De scene met het rund op het dak wat ze zogegezegd dezelfde avond nog gebarbecued hebben, dat is er echt over, daar geloof ik niks van.
Maar zoals gezegd, geeft ook niet: 't blijft lachen, gieren brullen, en toevallig gaat het meestal ook nog over auto's  ;D

Wimpie007

Net vanmorgen de Polar Special aan het kijken.
Het gezicht van Jeremy als ie wakker wordt in de tent, gewoon priceless :D
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

J.H

Zal over een uurtje de Polar Special ook eens kijken, die lui zijn toch altijd goed bezig. :D
JBL • Eminence • Earthquake • Apple • Audeze

MartijnR

Was in ieder geval een aflevering met leuke plaatjes. Soms wat over the top, waardoor het niet meer geloofwaardig is. Leukste was eigenlijk wel dat het regelmatig fout ging met de 2 in de Hi-lux. Vervolgens kwamen de IJslanders, die verder niet in beeld waren, te hulp om het probleem op te lossen.

Heb altijd het idee dat buiten beeld een enorme cameracrew mee rijdt. Geen idee hoe en wat, zag er in ieder geval goed uit. Ben benieuwd naar de andere afleveringen.

Martijn

Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

neverywhere

Clarckson die een duw krijgt en in een wak terechtkomt zal wel een youtube klassieker worden! ;D
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Xstream

Natuurlijk rijdt er een enorme crew mee :D En ja, zo'n 90% is in scene gezet, maar het is een TV show he ... je kijkt gewoon naar de belevenissen van Clarkson, James en hamster ... net als je een TV serie zou volgen. En daarnaast natuurlijk die prachtige beelden en auto's ... kortom, top serie! (geen reality tv ;))
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

JCL

Toch is niet alles nep. Ze hebben immers een Emmy gewoon als "best non scripted ... show". Lijkt me dat de indruk dat niet alles in scene is gezet dan niet genoeg is. Of het slaat op de presentatie zelf en niet om de items die worden getoond.

Xstream

Ja, ze rommelen maar wat aan dat wel ... maar ze zoeken het wel op en geven er een leuke slinger aan zodat ze een leuk verhaaltje hebben ... vaak ook door het zo te editten. Het is improviseren met een globale verhaallijn, zo zie ik het iig ... en ik vermaak me kostelijk :) Maar met de races kun je mij niet vertellen dat de auto altijd sneller was ... als je bedenkt wat ze allemaal meemaken om die auto het toch te laten halen.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

stoffels

Citaat van: Xstream op juli 31, 2007, 13:37:00
Natuurlijk rijdt er een enorme crew mee :D En ja, zo'n 90% is in scene gezet, maar het is een TV show he ... je kijkt gewoon naar de belevenissen van Clarkson, James en hamster ... net als je een TV serie zou volgen. En daarnaast natuurlijk die prachtige beelden en auto's ... kortom, top serie! (geen reality tv ;))

in sommige scens kon je toch zien dat ze met 3 hi-luxen waren waarvan een uitgerust met aanhangwagen.


JCL

Er moet ook nog iemand mee die er wel wat van snapt :P

Wel mooi dat ze het hoofd van die kerel uit beeld moesten halen. Dan weet je iig dat die gene een "spannend" beroep heeft gehad.

Nelisje

Is het niet zo dat de noordpool volledig drijft? Waarom maken ze zich dan zorgen dat ze door het ijs zakken omdat ze zo dicht bij land zijn, dat vraag ik me dan af.

De russen hebben van de week nog met een duikboot een vlag onder de noordpool gezet, dus volgens mij is het nog steeds zee :)

JCL

Ik denk dat de term "land" gezien kan worden als "super dik ijs" en dat wat bevroren is veel dunner is.