Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tube-freak

Ik zag vrijdag weer een grappige aflevering op veronica(dus zal wel oud zijn).   Ging top gear tegen een of ander duits team racen.  Engeland tegen duitsland dus.  Uiteraard weer met de nodige foute humor over de duitsers.

Als afsluiter geeft Jeremy clarkson nog even het adres waar de duitsers hun klachten naartoe kunnen sturen:

1939-1945 Jutland St - London WE WON


Lachen  ;D
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Ghosty J

die aflevering moest ik ook erg hard om lachen!
3de week van october begint de nieuwe serie weer :D  (19 oktober)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Brimme

yes kan niet wachten tot het weer begint !
Denon AVR-3808A , Monitor Audio RS6 ,Monitor Audio Silver 3i , Playstation 3, Panasonic Th42pz80.

JCL

Citaat van: Ghosty J op oktober  6, 2008, 11:01:16
die aflevering moest ik ook erg hard om lachen!
3de week van october begint de nieuwe serie weer :D  (19 oktober)

Schijnt toch 2 november te worden: http://www.finalgear.com/news/2008/09/29/top-gear-probably-back-november-2nd-not-october/

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Tinus_

Citaat van: Tube-freak op oktober  6, 2008, 10:43:44
Ik zag vrijdag weer een grappige aflevering op veronica(dus zal wel oud zijn).   Ging top gear tegen een of ander duits team racen.  Engeland tegen duitsland dus.  Uiteraard weer met de nodige foute humor over de duitsers.

Als afsluiter geeft Jeremy clarkson nog even het adres waar de duitsers hun klachten naartoe kunnen sturen:

1939-1945 Jutland St - London WE WON


Lachen  ;D

Was inderdaad een leuke aflevering maar die laatste opmerking mogen ze van mij wel begraven. Blijven we nu nog jaren doorgaan over die oorlog?
Rebuilding my HT

JCL

Nou, vond die opmerking nog vrij mild van Clarckson. Die heeft wel eens ruigere dingen geroepen. Er staat me nog iets bij over een Mini waarvan de navigatie alleen naar Auswitch zou moeten leiden, volgens Clarckson dan...


Wowly

Die engelse aziijnpissers laten zich wel weer laten zien (van hun slechtste kant). Vast de kift omdat de duitsers ze in alle aspecten voorbij gestreefd zijn of zelfs hebben overgenomen wat vroeger "brits" was. nee, die germans doen het best!. Kun je mooi zien hoe netjes die kleinschmidt (?dacht ik) is. Fantastische vrouw. En ook nog ringmeister ook  :o

Wowly

eddy135

ALLE aspecten??? ???
Noem eens 3 duitse humoristische series!  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN


kippekop

Citaat van: eddy135 op oktober  6, 2008, 18:34:57
ALLE aspecten??? ???
Noem eens 3 duitse humoristische series!  ;D

"Allo allo"?  ;) ;D
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

This Game

Citaat van: eddy135 op oktober  6, 2008, 18:34:57
ALLE aspecten??? ???
Noem eens 3 duitse humoristische series!  ;D

KlimBim, Sketch-up en Ditsche   :P

Eb Sledge Hammer (Der Hammer) was in de "synchron Fassung"  ook een stuk lolliger, met "Meine Susi" en  "Vertrauen Sie mir – ich weiß, was ich tue!"

Niw, zit zelf helaas in de VS begin november, dus zal wel downloaden worden van de 1e 2 afleveringen van TG.
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

eddy135

OK; bedankt voor deze prachtige tips. ;)
Jij bent vast een kenner van het genre.. ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

johnhifi

Er bestaat heul geen Duitse humor.. Heb je die mensen wel eens zien lopen door de stad, als ze weer eens een vrije dag hebben en heel Duitsland in Venlo is? Wat een sjaggo's..  ;D En ze kopen alle koffiepads en paracetamol op!
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Tube-freak

Citaat van: kippekop op oktober  6, 2008, 18:56:01
"Allo allo"?  ;) ;D

Ja het duurde slechts tot 2008 totdat ze deze in Duitsland durfde te importeren/laten zien (is uiteraad weer een britse serie)..... ;D

Als het toch over de oorlog gaat laat het dan met een portie humor zijn. Dus ja we gaan nog jaren door over die oorlog....  Kan er ook weinig aan doen maar dat gaat gewoon nog een tijdje door.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Nelisje

Er is nu ook zoiets als top gear australia.. zonder clarkson, hammond en may. Maar wel vermakelijk. Het gaat er zoals we gewend zijn van de aussies wat lomper aan toe.

Kleine spoiler van episode 2. Een Smart lijkenwagen :P Te vinden op usenet voor de liefhebbers (zal hier verder via legale wegen niet te verkrijgen zijn ben ik bang).

JCL

Citaat van: Nelisje op oktober  9, 2008, 12:57:28
Er is nu ook zoiets als top gear australia.. zonder clarkson, hammond en may. Maar wel vermakelijk. Het gaat er zoals we gewend zijn van de aussies wat lomper aan toe.

Kleine spoiler van episode 2. Een Smart lijkenwagen :P Te vinden op usenet voor de liefhebbers (zal hier verder via legale wegen niet te verkrijgen zijn ben ik bang).

Heb afgelopen week de pilot gezien. Moet zeggen dat ik het niet zo heel bijzonder vond. Weet zelf eigelijk ook niet helemaal waarom. Wie weet wordt het met de tijd beter.

Ghosty J

Citaat van: Nelisje op oktober  9, 2008, 12:57:28
Er is nu ook zoiets als top gear australia.. zonder clarkson, hammond en may. Maar wel vermakelijk. Het gaat er zoals we gewend zijn van de aussies wat lomper aan toe.

Kleine spoiler van episode 2. Een Smart lijkenwagen :P Te vinden op usenet voor de liefhebbers (zal hier verder via legale wegen niet te verkrijgen zijn ben ik bang).
je mag wel linken naar nieuwsgroepen... maak desnoods ff een link aan via http://www.tiny.cc :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Harry HT

Hi,
Citaat van: JCL op oktober  9, 2008, 13:16:57
Heb afgelopen week de pilot gezien. Moet zeggen dat ik het niet zo heel bijzonder vond. Weet zelf eigelijk ook niet helemaal waarom. Wie weet wordt het met de tijd beter.
Het viel mij juist wel mee, de presentator heeft toch wel charisma/humor. Alleen de vervanger voor James... tja 


Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Ghosty J

Citaat van: JCL op oktober  9, 2008, 13:16:57
Heb afgelopen week de pilot gezien. Moet zeggen dat ik het niet zo heel bijzonder vond. Weet zelf eigelijk ook niet helemaal waarom. Wie weet wordt het met de tijd beter.
heb je een linkje ? :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

stevefilmfreak54

Binnenkort begint het 'nieuwe' seizoen op BBC 2, heb al een paar keer reklame van gezien.

gr. Steve
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

JCL

Citaat van: stevefilmfreak54 op oktober 25, 2008, 09:59:10
Binnenkort begint het 'nieuwe' seizoen op BBC 2, heb al een paar keer reklame van gezien.

gr. Steve

Klopt, 2 november ofwel, volgende week!

WubboZ

Citaat van: JCL op oktober  9, 2008, 13:16:57
Heb afgelopen week de pilot gezien. Moet zeggen dat ik het niet zo heel bijzonder vond. Weet zelf eigelijk ook niet helemaal waarom. Wie weet wordt het met de tijd beter.

De Top Gear Australia van afgelopen maandag (gisteren) was wel goed. Ik vond de afleveringen daarvoor een beetje matig, maar deze was toch duidelijk beter dan dat! Ik zag trouwens vandaag op TV.com dat er ook een Top Gear USA komt :-\ Ik vraag me af wat dat gaat worden... Gelukkig zondag eerst échte Top Gear :D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Ghosty J

#523
It's a busy one this week for the telly boys - aside from that gong last night, there's tonight's Top Gear Live opener and, of course, Sunday's first-in-the-new-series show.



Yep, we're back on Sunday at 8pm on BBC Two - giving you just enough time to cook some tea after the big F1 finale in Brazil. So that'll be after Alonso punts Lewis into the grass and Massa gets wiped out duelling with Kimi. Or something like that.

Anyway, back to the main event. The new series kicks off with Jeremy power testing a scary Porsche 911, along with a tame Lamborghini Gallardo and a surprisingly talented Labrador.


Then the boys wonder how hard it is to be a truck driver - and the ponder this for long enough to buy three lorries and take on a series of challenges.

Oh, and the star in our reasonably priced car is chat show legend Michael Parkinson. Think he's got a book out or something.

So that's Sunday, 8pm on BBC Two. After the Lewis warm-up act. If you want a taster, check out our preview video.
http://www.topgear.com/uk/videos/series-12-promo


bron: http://transmission.blogs.topgear.com/2008/10/30/sundays-are-back/




BTW wat ik lee op tvgids.nl is het volgende
http://www.tvgids.nl/programma/7469230/Top_gear/
De mannen besluiten alle drie, niet gehinderd door enige kennis van zaken, een vrachtwagen te kopen en te kijken hoe moeilijk het besturen van een truck is

dus als ik het goed zie laten ze het laatste stukje van de promo zien dat ze in de vracht wagen zitten ! dat wordt weer feest met die 3 ;D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

JCL

Zag ik daar nou een Bugatti Veyron op het Top Gear test track?