PascalP's MK&K kelder cinema - En opnieuw beginnen....

Gestart door PascalP, juli 12, 2018, 16:02:14

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

PascalP

Citaat van: buckler op juli 28, 2021, 14:27:37
Gaaf dat je dit deelt Pascal.
Thanks man.

En hoe klinkt de Auro 3D upmixer bij een native atmos geluidspoor?
En vind je het zowiezo al beter of minder klinken of heeft het toekomst?

Geen idee, upmixen was geen succes met een 5.1 DTS-HD track, top middles niet echt geschikt.
Misschien als ik 4x Atmos heb dat ik het nog eens ga proberen, voor nu gewoon alles lekker native  :angel:

Citaat van: rugal2 op juli 28, 2021, 14:35:23
Dat is wat ik al dacht. Auro doet niets met top front en top rear. In mijn 7.3.8 opstelling werkt Atmos , Auro 3D en DTS X perfect met front height, rear height en top middle ingesteld.

Ik denk dat ie wel iets met top front/rear doet, maar dit signaal split tussen top en main om zo de illusie te wekken een height speaker te hebben die er kwa hoogte tussenin hangt.
Maar zolang het voor mij maar dummy kanalen zijn zonder daadwerkelijk speakers eraan is het moeilijk testen natuurlijk wat er precies gebeurd ;)
.8 heb jij? Dus dan naar front/rear height (Auro), top middle (Dolby) heb je ook nog center height erbij en wat nog meer?

Citaat van: papaleo op juli 28, 2021, 14:52:16
Ben benieuwd hoe Tiesto bij jouw klinkt...

Zolang ik enkel top-middle luidsprekers heb gewoon 7.1, zie bovenstaand ;)
Al zal dit ook geen straf zijn :D
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

rugal2

Citaat van: PascalP op juli 28, 2021, 15:23:12
Geen idee, upmixen was geen succes met een 5.1 DTS-HD track, top middles niet echt geschikt.
Misschien als ik 4x Atmos heb dat ik het nog eens ga proberen, voor nu gewoon alles lekker native  :angel:

Ik denk dat ie wel iets met top front/rear doet, maar dit signaal split tussen top en main om zo de illusie te wekken een height speaker te hebben die er kwa hoogte tussenin hangt.
Maar zolang het voor mij maar dummy kanalen zijn zonder daadwerkelijk speakers eraan is het moeilijk testen natuurlijk wat er precies gebeurd ;)
.8 heb jij? Dus dan naar front/rear height (Auro), top middle (Dolby) heb je ook nog center height erbij en wat nog meer?

Zolang ik enkel top-middle luidsprekers heb gewoon 7.1, zie bovenstaand ;)
Al zal dit ook geen straf zijn :D


Ik heb nu 2xfront, 1xcenter, 2xsurround, 2xsurround back, 2x height front, 2x height back, 2x top middle en de top middles gekopieerd (kanalen kopiëren is een optie van de Storm Audio ISP 16 MK2) en 3x LFE 3 (3 subs doorgelusd) vanuit 1 uitgang.
De 16-24 module is momenteel onderweg en wil er dan nog 2 surrounds (surround 2 ook een Storm feature) een center height en wellicht nog 2x top back aan toevoegen.
Tevens hoop ik dat er wellicht nog eens een center height back optie bijkomt.
Storm Audio heeft tevens de functie StormXT aangekondigd:

https://www.stormaudio.com/stormaudio-announces-a-host-of-new-products-and-features-for-2021/

StormXT – Beyond natively decoding a large number of channels, with the multiple formats available on the market and
their different recommended speaker placements, it is not uncommon to have silent speakers when playing certain content.
While this can be a choice, it can be frustrating not to use all speakers to improve immersivity.
StormAudio engineers have been working on this challenge and developed a proprietary engine called StormXT that works
hand in hand with existing upmix algorithms to extract relevant audio signals from nearby speakers and redirect them
to silent speakers. This new feature will be coming to the ISP platform free of charge in 2021.


Ik ben benieuwd hoe dat precies zal gaan werken. Gaat deze functie kanalen opvullen met geluid die vanuit de decoder in de basis geen geluid/signaal krijgen (bijvoorbeeld Auro 3D Top back/front) of herkent deze dat (net zoals bijvoorbeeld bij veel Disney Atmos titels) er wel kanalen/signalen zijn, echter haast geen geluid ontvangen.

Dus dat gaat allemaal leuk worden om uit te proberen :clapping:

PascalP

Ja die StormXR feature heb ik idd gelezen, lijkt me een beetje de tegenhangen van de Trinnov Optimizer?
Denk niet dat die voor de Bryston beschikbaar gaat komen, volgens mij zijn die niet zo soepeltjes met upgrades als Storm zelf heb ik al gemerkt.

Maar indrukwekkende setup zeg  :headbanging:
Jij bent niet toevallig die NL poster in het AVS topic wel :P
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

papaleo

Citaat van: PascalP op juli 28, 2021, 16:40:56

Maar indrukwekkende setup zeg  :headbanging:
Dit was ook mijn eerste gedachte.... :worship:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

rugal2

Citaat van: PascalP op juli 28, 2021, 16:40:56
Ja die StormXR feature heb ik idd gelezen, lijkt me een beetje de tegenhangen van de Trinnov Optimizer?
Denk niet dat die voor de Bryston beschikbaar gaat komen, volgens mij zijn die niet zo soepeltjes met upgrades als Storm zelf heb ik al gemerkt.

Maar indrukwekkende setup zeg  :headbanging:
Jij bent niet toevallig die NL poster in het AVS topic wel :P

Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee of dit de tegenhanger is van de Trinnov Optimizer?
Ik denk dat de Trinnov eigenaren (en dat zijn er hier inmiddels al een paar heb ik gelezen) dat beter kunnen beantwoorden.

Ik had nooit verwacht dat ik op korte termijn een Storm processor zou kunnen aankopen, maar de kans bleek toch sneller voorbij te komen dan ik had verwacht
binnen mijn budget. Ik ben er echt super blij mee.

Ik had op AVS en AV forums je posts gevolgd. Het was tof om te zien hoe je reis je uiteindelijk bij de Bryston processor bracht.
Ik kon het niet geloven, heeft hij eindelijk alles op de rit met zijn Acurus processor stapt hij weer over naar een Bryston processor  :crazy:

Ha, ha, nee ik ben niet "die NL poster in het AVS forum"  ;D
Eigenlijk ben ik meer een volger/lezer dan een poster.
Maar ik werd zo enthousiast van al je bevindingen en posts op de verschillende forums (maar vooral hier op het HT forum) dat ik het niet kon laten om wat te posten.

buckler

#2355
Citaat van: rugal2 op juli 28, 2021, 14:35:23
Dat is wat ik al dacht. Auro doet niets met top front en top rear. In mijn 7.3.8 opstelling werkt Atmos , Auro 3D en DTS X perfect met front height, rear height en top middle ingesteld.

Zo las ik het ook in de Lyngdorf beschrijving.
Hij kiest dan zelf dat zodra het Auro word hij de VOG gebruikt en bij de andere spelen dan de height fronts and height rears.
Toch hoe meer ik erover nadenk dat ik dat ik zelf toch gewoon voor vier atmos placements speakers ga straks...

Sorry voor de spelfouten... kolere telefoon :blush:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

PascalP

Citaat van: rugal2 op juli 28, 2021, 17:02:28
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee of dit de tegenhanger is van de Trinnov Optimizer?
Ik denk dat de Trinnov eigenaren (en dat zijn er hier inmiddels al een paar heb ik gelezen) dat beter kunnen beantwoorden.

Ik had nooit verwacht dat ik op korte termijn een Storm processor zou kunnen aankopen, maar de kans bleek toch sneller voorbij te komen dan ik had verwacht
binnen mijn budget. Ik ben er echt super blij mee.

Ik had op AVS en AV forums je posts gevolgd. Het was tof om te zien hoe je reis je uiteindelijk bij de Bryston processor bracht.
Ik kon het niet geloven, heeft hij eindelijk alles op de rit met zijn Acurus processor stapt hij weer over naar een Bryston processor  :crazy:

Ha, ha, nee ik ben niet "die NL poster in het AVS forum"  ;D
Eigenlijk ben ik meer een volger/lezer dan een poster.
Maar ik werd zo enthousiast van al je bevindingen en posts op de verschillende forums (maar vooral hier op het HT forum) dat ik het niet kon laten om wat te posten.

Mooi toch dat je dan eindelijk die MK2 hebt :)
Prachtig ding en toen die van Vik hier 2ehands op de markt kwam was wel een buitenkansje zeg!

Leuk dat je mijn ontwikkelingen zo gevolgd heb, nu snap je wel dat ik ook reuze benieuwd ben naar jouw set ;)

Citaat van: buckler op juli 28, 2021, 18:03:51
Zo las ik het ook in de Lyngdorf beschrijving.
Hij kiest dan zelf dat zodra het Auro word hij de VOG gebruikt en bij de andere spelen dan de height fronts and height rears.
Toch hoe meer ik erover nadenk dat ik dat ik zelf toch gewoon voor vier atmos placements speakers ga straks...

Sorry voor de spelfouten... kolere telefoon :blush:

Spelvoutjes maak ik ook regelmatig hoor, als ik soms mijn eigen posts teruglees.... thank god voor de edit knop af en toe :P
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

vik

Toeval bestaat niet en fijn om te horen dat je helemaal happy bent.  :)

Het verschil tussen de Acurus en de Bryston van Pascal vind ik toch best behoorlijk moet ik zeggen in het voordeel van de Bryston. Maar dat mag ook wel gezien het verschil in nieuwprijs tussen beiden. Mooie unit absoluut!

Citaat van: rugal2 op juli 28, 2021, 17:02:28
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee of dit de tegenhanger is van de Trinnov Optimizer?
Ik denk dat de Trinnov eigenaren (en dat zijn er hier inmiddels al een paar heb ik gelezen) dat beter kunnen beantwoorden.

Ik had nooit verwacht dat ik op korte termijn een Storm processor zou kunnen aankopen, maar de kans bleek toch sneller voorbij te komen dan ik had verwacht
binnen mijn budget. Ik ben er echt super blij mee.


Ik had op AVS en AV forums je posts gevolgd. Het was tof om te zien hoe je reis je uiteindelijk bij de Bryston processor bracht.
Ik kon het niet geloven, heeft hij eindelijk alles op de rit met zijn Acurus processor stapt hij weer over naar een Bryston processor  :crazy:

Ha, ha, nee ik ben niet "die NL poster in het AVS forum"  ;D
Eigenlijk ben ik meer een volger/lezer dan een poster.
Maar ik werd zo enthousiast van al je bevindingen en posts op de verschillende forums (maar vooral hier op het HT forum) dat ik het niet kon laten om wat te posten.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

PascalP

Eergisteravond trouwens deze gekeken, was volgens mij de 1e keer sinds ik de HT heb dat ik van mijn vrouw een appje kreeg (die zat boven) waar ik in godnaam mee bezig was en of het iets zachter kon  :headbanging:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

papaleo

Citaat van: PascalP op juli 29, 2021, 11:41:18
Eergisteravond trouwens deze gekeken, was volgens mij de 1e keer sinds ik de HT heb dat ik van mijn vrouw een appje kreeg (die zat boven) waar ik in godnaam mee bezig was en of het iets zachter kon  :headbanging:
En waarschijnlijk niet de laatste keer... :tounge2: (niet te hopen voor je)  ;)
Daar ben je lekker mee,denk je alles in je ruimte op orde en voor elkaar te hebben en dan heb je dit aan je fiets hangen... ::) :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

PascalP

Tis altijd wat Leo...
Ach zolang de kids er niet van wakker worden niks aan de hand wat mij betreft ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

skyfox

Zo zit ik er ook in. En de Kids zijn nog nooit wakker geworden, hoeveel geweld er ook geproduceerd werd. Vrouwlief is trouwens ook redelijk tolerant, in een half jaar slechts eenmaal de vraag of het iets zachter mocht. Ze moest de tv beneden steeds harder zetten. Was met Burlesque, waar het volumeniveau tussen spraak en zang wel erg groot was...

Deepwater Horizon, een erg indrukwekkende film! Bij jou stortte vast niet alleen de boortoren in, maar ook je ruimte. [emoji16][emoji1787]
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

PascalP

Citaat van: skyfox op juli 29, 2021, 12:05:53
Zo zit ik er ook in. En de Kids zijn nog nooit wakker geworden, hoeveel geweld er ook geproduceerd werd. Vrouwlief is trouwens ook redelijk tolerant, in een half jaar slechts eenmaal de vraag of het iets zachter mocht. Ze moest de tv beneden steeds harder zetten. Was met Burlesque, waar het volumeniveau tussen spraak en zang wel erg groot was...

Deepwater Horizon, een erg indrukwekkende film! Bij jou stortte vast niet alleen de boortoren in, maar ook je ruimte. [emoji16][emoji1787]

Ja het LFE in die film is wel indrukwekkend, met de nadruk op druk  :headbanging:
Ook al in het begin als ze met die helicopters vliegen enzo geeft al flinke klappen  :popcorn:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Sjaak_Banaan

Citaat van: PascalP op juli 29, 2021, 11:41:18
Eergisteravond trouwens deze gekeken, was volgens mij de 1e keer sinds ik de HT heb dat ik van mijn vrouw een appje kreeg (die zat boven) waar ik in godnaam mee bezig was en of het iets zachter kon  :headbanging:

Haha, hier een zelfde ervaring met deze film. De stress in de stoel langs mij was ongeveer gelijk aan die op het scherm. ;)
We hadden toen net de ButtKicker, MOGELIJK stond die ook wat lomp afgesteld.  :D
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

rugal2

Citaat van: PascalP op juli 29, 2021, 11:41:18
Eergisteravond trouwens deze gekeken, was volgens mij de 1e keer sinds ik de HT heb dat ik van mijn vrouw een appje kreeg (die zat boven) waar ik in godnaam mee bezig was en of het iets zachter kon  :headbanging:

::) :clapping: :headbanging:

vik

Zeker! Deze trailer werd een tijdje gedraaid op de shows bij CM en was altijd een mooi feestje  :headbanging:

Citaat van: PascalP op juli 29, 2021, 12:20:12
Ja het LFE in die film is wel indrukwekkend, met de nadruk op druk  :headbanging:
Ook al in het begin als ze met die helicopters vliegen enzo geeft al flinke klappen  :popcorn:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Staaled

Citaat van: PascalP op juli 29, 2021, 11:41:18
Eergisteravond trouwens deze gekeken, was volgens mij de 1e keer sinds ik de HT heb dat ik van mijn vrouw een appje kreeg (die zat boven) waar ik in godnaam mee bezig was en of het iets zachter kon  :headbanging:

2de helft...... :devil:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Jean Sibelius

Citaat van: PascalP op juli 29, 2021, 11:41:18
Eergisteravond trouwens deze gekeken, was volgens mij de 1e keer sinds ik de HT heb dat ik van mijn vrouw een appje kreeg (die zat boven) waar ik in godnaam mee bezig was en of het iets zachter kon  :headbanging:

Dan heb je het wel heel bont gemaakt! :D :D :D Wat zeg je? ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Richard70…

Heb deze nog niet gezien, is het verhaal ook nog een beetje te doen ?
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

PascalP

Citaat van: rdebruin op juli 30, 2021, 16:00:32
Heb deze nog niet gezien, is het verhaal ook nog een beetje te doen ?

Waargebeurd verhaal schijnbaar, aan het einde van de film zie je nog wat foto/videofragmenten van de 'echte' karakters.
Verder prima popcorn vermaak  :popcorn:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Afgelopen week ook weer wat mooi spul mogen ontvangen, setje wasmachine dempers gehaald bij H&C en ook een of ander streaming kastje van Apple. Ben eens benieuwd of het de hype waar maakt   :devil:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

papaleo

Citaat van: PascalP op juli 31, 2021, 14:07:26
Afgelopen week ook weer wat mooi spul mogen ontvangen, setje wasmachine dempers gehaald bij H&C en ook een of ander streaming kastje van Apple. Ben eens benieuwd of het de hype waar maakt   :devil:
Gefeliciteerd met je zoveelste upgrade... :clapping:
En waar gaan deze oner gezet worden...,je speakers?
Of onder al je apparaten waar standaard voetjes onder zitten  :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

CinéHome

#2372
Wast zoveel witter, dat hou je niet voor mogelijk! :D
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
Specialist in "high mid end" hifi aan "real world" prijzen :-) & Home to A*Brand NewBox speakers & subs
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston,  Denon, Marantz, M&K Sound, Dali, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.
PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.

papaleo

En misschien ook nog energie zuiniger...?  :D
Daar zit op zeker het merk M&K dan achter want die kunnen toveren...van wat ik hier:(lees op het forum) allemaal lees ::) :tounge2:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

PascalP

Komen onder de centerspeaker Leo, had er met het design al rekening mee gehouden dat er Soundcare Superspikes onder kwamen (ca. 5cm), deze zijn met zo hoog dus komt mooi uit :)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono