Musical Fidelity X series “the missing link” Phonar Credo S100

Gestart door Ralf67, april 23, 2018, 20:35:45

Vorige topic - Volgende topic

Ralf67

Dat is dan denk ik jouw probleem.

Mogelijke oplossing is niet op marktplaats kijken.

Scheelt een hoop geld.

Contour

Overdrijven is ook een vak, zou eerder zeggen 7x per week!  :clapping:

Ralf67

Niet meer dan 3 x denk ik

Maar negeer stand aan , scheelt ook een hoop ........

Contour

Hallo Ralf, zie hieronder wat gratis MP tips:

Tip 1:

Gewoon 1x erop zetten, en mensen de tijd geven om te reageren. Scheelt iedereen tijd en moeite en is in lijn met de huisregels van MP. Als er weinig reactie meer komt na een paar weken, dan eventueel opnieuw plaatsen.

Tip 2:

Eerst goed nadenken of je ze zelf wilt houden of niet. Zomaar te koop zetten / weer eraf halen wordt niemand vrolijk van. Tevens kan dit bij kopers een verkeerde indruk wekken, in de zin van minder betrouwbare verkoper, dat wil je natuurlijk niet.

Tip 3:

Geduld hebben, niet alles is na een paar uur verkocht. De aanhouder wint.

Gr. Walter

Ralf67

Zou je deze post willen verwijderen?

Ik bepaal lekker zelf hoe ik op marktplaats handel. 8)

En dat ik een eigen  mening heb is mij bekend.

Contour

Ik heb de bovenstaande post iets aangepast, tips 1 t/m 3 zijn nuttig in zijn algemeen, dus die laat ik staan.

Ralf67

Tip voor jou

Ga lekker met je hobby aan de gang.

Ga ik morgen ook doen.

Roksan

Citaat van: Contour op januari 25, 2022, 13:46:00
Ik heb de bovenstaande post iets aangepast, tips 1 t/m 3 zijn nuttig in zijn algemeen, dus die laat ik staan.

Algemene marktplaats tips in iemand zijn eigen topic? Waarom?
Werd er om gevraagd?

Zonde om steeds dit te mogen lezen in dit topic. Komt de leesbaarheid niet echt ten goede.
Laat ieder gewoon zijn ding op zijn eigen manier doen.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Ralf67

Waar mensen zich al niet druk om maken inderdaad.

99% van de set die ik boven heb staan heb ik vanaf 2018 aangeschaft.

Denk dat er een kleine €3000 in gestopt is.

Resultaat is een setje waar ik bijna dagelijks plezier van heb, gewoon door eenvoudig naar een ouderwetse cd te luisteren.

Alle aankopen boven de €100 ga ik persoonlijk ophalen , zodat ik weet wat ik koop.

Soms een stukje rijden , maar vooral afgelopen jaar een leuk uitje.

Verkopen gaat lastiger , en soms bedenk ik me.

Bepaal ik gewoon lekker zelf. Mijn tijd, energie en geld wat ik erin stop.

Dat heet hobby , geloof ik.

Ralf67

Vanavond een setje Atacama stands ophalen, zodat er toch 7.2.4 getest kan worden.

Een extra NAD eindversterker en de benodigde kabels had ik al verzameld.

Contour

Back on topic inderdaad, veel plezier met de nieuwe stands, Atacama maakt mooi spul.

Ralf67

Eerste testje met een setje Bamboo monitors als fronts.

Moeten duidelijk nog inspelen , klinken (te) dun in het laag.

Deze hebben nul speeluren.

AudioGek 2025 🔊

En op de achtergrond de Wharfedale ;)

Ralf67

Het blijft je maar bezighouden.

Misschien binnenkort verkocht, misschien niet.

AudioGek 2025 🔊

Citaat van: Ralf67 op januari 25, 2022, 23:01:31
Het blijft je maar bezighouden.

Misschien binnenkort verkocht, misschien niet.

Is bij jou maar net de vraag idd wat het wordt. En vroeger maar commentaar leveren in mijn topics ;)
Blijft me niet bezig houden. Meer irritatie voor andere mensen denk ik die er interesse in hebben/hadden/hebben/hadden. Ze moeten snel wezen ;)

Maar ik zie nog 1 Wharfedale ? Andere verkocht ? Of ligt die op de zaagtafel ?

Ralf67

Dit bedoel ik dus.

Maar ga ik lekker aan de slag met de zilveren luidsprekers demonteren en schuren.

Kan de eerste set Bamboo monitors inspelen, ze zijn immers nieuw uit de doos.

mijkie

Citaat van: audiogek op januari 25, 2022, 23:07:03
Is bij jou maar net de vraag idd wat het wordt. En vroeger maar commentaar leveren in mijn topics ;)
Blijft me niet bezig houden. Meer irritatie voor andere mensen denk ik die er interesse in hebben/hadden/hebben/hadden. Ze moeten snel wezen ;)

Als je je irriteert, dat doe je zo te zien, sla dit topic ff over aub, leest voor degene die t wel leuk of interessant vinden, een stuk fijner(zonder dat gemekker ) .....

Ieder heeft zijn eigen manier van zagen, adverteren en wat dan allemaal nog meer

* Focal Alpha 50 * Auralic Altair G1 * Auralic Altair G1.1 * ik moet nog een keuze maken *

chansig

Citaat van: audiogek op januari 25, 2022, 23:07:03

Enige wat nog mist is een likje van de Zeester. Over een paar dgn/wkn komt Wilco nog even mopperen dat hij het maar een k*tforum vindt en blabla. Tjezus, get a life.

Het gaat maar door en door en door en door en door. Nog irritanter dan mijn posts en dat wil echt wat zeggen.

Ik zou er bijna een report to het modje om gaan doen.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

Ralf67

Zo heeft iedereen het naar zijn zin toch .

Vanmorgen 2de paar gespoten bamboe monitors gestript en geschuurd.

Ze staan nu in de kleurloze Rambo vernis te drogen.

Vanavond al weer in elkaar zetten.

En dan verder met de Atmos Bamboo monitors.

Ralf67

Als het goed is worden de Wharfedales komend weekend in de opslag geplaatst.

Zelf zaterdag iets anders ophalen  8)

WilcoD

Citaat van: chansig op januari 26, 2022, 07:42:12
Enige wat nog mist is een likje van de Zeester. Over een paar dgn/wkn komt Wilco nog even mopperen dat hij het maar een k*tforum vindt en blabla. Tjezus, get a life.

Het gaat maar door en door en door en door en door. Nog irritanter dan mijn posts en dat wil echt wat zeggen.

Ik zou er bijna een report to het modje om gaan doen.

Gr. Hans

Het forum is top, echter enkele personen en moderators zijn kut, ja jij ook met je domme gelul.
Ook nog trots op 30000 posts, ga wat nuttigs doen met je tijd zou ik zeggen.
Oh ja, get a live  :D
En report to het modje moet je zeker doen, doe ik ook regelmatig met gasten zoals jij.

Ralf67

Wilco

vriendelijk verzoek om lekker elders je ongenoegen te gaan verkonden

Alvast bedankt.
Ga ik weer verder met de hobby, zou je ook kunnen doen.

WilcoD

Citaat van: Ralf67 op januari 27, 2022, 10:15:58
Wilco

vriendelijk verzoek om lekker elders je ongenoegen te gaan verkonden

Alvast bedankt.
Ga ik weer verder met de hobby, zou je ook kunnen doen.

Ik zeg het niet snel maar, je hebt gelijk!

J.A.F._Doorhof

Zou graag zien dat mods niet met vrouwelijke organen vergeleken worden op die manier

Je vergeet even dat iedereen hier voor de lol zit en flink wat uren er aan spenderen om een leuke omgeving voor iedereen te maken.

Dus als je een probleem hebt met een moderator dan handel je dat niet zo af. Die jongens doen hun stinkende best in hun vrije tijd voor jullie.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

WilcoD

Citaat van: J.A.F._Doorhof op januari 27, 2022, 10:28:29
Zou graag zien dat mods niet met vrouwelijke organen vergeleken worden op die manier

Je vergeet even dat iedereen hier voor de lol zit en flink wat uren er aan spenderen om een leuke omgeving voor iedereen te maken.

Dus als je een probleem hebt met een moderator dan handel je dat niet zo af. Die jongens doen hun stinkende best in hun vrije tijd voor jullie.

Ik kan er niks anders van maken.
Persoonlijk heb ik een hekel aan verschil in behandeling, dus als je hier goed in de groep ligt en je gaat over de scheef dan kom je er met een ban van een weekje vanaf maar owee als je niet in de groep past, dan krijg je gelijk een ban van een maand.

Dat is niet oke, meten met 2 maten, hoort niet, nergens niet.