Mijn weg richting audio-walhalla: de laatste loodjes?

Gestart door HuubF, januari 14, 2018, 15:55:52

« vorige - volgende »

0 leden en 37 gasten bekijken dit topic.

HuubF

Citaat van: chansig op maart  9, 2019, 08:32:11
Huub...heb je nu een AN cd speler/loopwerk gekocht of trap ik er dan in ?

Gr. Hans

Jawel, wordt morgenmiddag afgeleverd. Vriendin is naar de demonstratie tegen het klimaat in 020 dus lekker de tijd.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Oké...mooi spul om te zien.  Veel plezier ermee.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: HuubF op maart  9, 2019, 09:59:18
Jawel, wordt morgenmiddag afgeleverd. Vriendin is naar de demonstratie tegen het klimaat in 020 dus lekker de tijd.

Tegen het klimaat?

;D

En die mars is trouwens morgen, volgens mij....

:devil:


Ralf67


xlr8

Citaat van: Baardmannetje op maart  9, 2019, 15:34:49

En die mars is trouwens morgen, volgens mij....


Kan je nagaan wat ze dan niet allemaal verzint om Huub zijn rust te gunnen  :D

Ralf67


HuubF

Citaat van: Baardmannetje op maart  9, 2019, 15:34:49
Tegen het klimaat?

;D

En die mars is trouwens morgen, volgens mij....

:devil:

Het 1e gedeelte van de zin bevat het woordje 'morgen'. De lezer wordt dan verondersteld te begrijpen dat de 2e zin, mits daarin geen nieuw onderwerp wordt aangesneden, ook slaat op 'morgen'. Maar er is meer... het zou de oplettende lezer toch ook niet mogen ontgaan dat het 'de tijd' hebben voor iets dat pas een dag later wordt geleverd onmogelijk is.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Zo kun je je eigen kromme taalgebruik ook goedpraten.

Veel plezier morgen niettemin.

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op maart  9, 2019, 16:31:34
Zo kun je je eigen kromme taalgebruik ook goedpraten.

Veel plezier morgen niettemin.

Nee vandaag.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Even een uurtje of wat wachten dan wordt het vanzelf gisteren. Maar goed. Draai je nog vaak cd's of ga je ze dan weer draaien ?

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Krijgen we straks weer dat ceedee's toch beter blijken te klinken...

:crazy:  ;D

Ralf67


HuubF

Citaat van: Baardmannetje op maart  9, 2019, 16:44:21
Krijgen we straks weer dat ceedee's toch beter blijken te klinken...

:crazy:  ;D

Ik hoop van niet. Maar ik moet het natuurlijk wel proberen.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Snap ik.

Het jeukt als de neten die audiofilia nervosa.

:P

xlr8

Citaat van: Ralf67 op maart  9, 2019, 16:46:42
Toch is het zo.

beetje wel, heb al dik 15 jaar de CDT2 en luister er (soms) nog altijd met plezier naar  :worship:

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op maart  9, 2019, 16:52:40
Snap ik.

Het jeukt als de neten die audiofilia nervosa.

:P

Psies. Hoort er allemaal bij. Stilstand is achteruitgang.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

In de beleving gaan we allemaal vooruit...maar ook dan kunnen we stilstaan.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Citaat van: HuubF op maart  9, 2019, 16:57:09
Psies. Hoort er allemaal bij. Stilstand is achteruitgang.

Je volgende stap wordt een DT...schijnt pas echt de emotie bij je los te trekken.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: xlr8 op maart  9, 2019, 16:55:52
beetje wel, heb al dik 15 jaar de CDT2 en luister er (soms) nog altijd met plezier naar  :worship:

Cool ding hè? Ik heb best nog wat cd's én ik wil een referentie hebben.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: chansig op maart  9, 2019, 17:01:57
Je volgende stap wordt een DT...schijnt pas echt de emotie bij je los te trekken.

Gr. Hans

Nee dat vind ik teveel gedoe. Bovendien ervaar ik op dit moment emoties zat.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.


op eigen verzoek verwijderd.


chansig

Citaat van: HuubF op maart  9, 2019, 17:05:09
Nee dat vind ik teveel gedoe. Bovendien ervaar ik op dit moment emoties zat.

Ik hoop mooie.....

Ik zit naar de nieuwste van David Gray te luister, Whiksey erbij, buiten een zonnetje, vandaag plezierige mensen om me heen gehad, vanavond Salt Lake, over een klein uurtje een vette hap...op tijd naar bed want ik ben erg moe. Morgen hoop ik wederom op een mooie dag.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op maart  9, 2019, 17:06:54
Zenuwachtig voor morgen?

:P  ;D

Beetje spannend ja. Baal er wel van dat ik net mijn high end digitale coaxkabeltje heb verkocht.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.