Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

mikeske

waarop sluit je de ipod aan ?

Is het een 3.5 mm pin naar 3.5 mm pin ( weet ik niet direct een toepassing voor )
of een 3.5 mm pin naar 2x RCA ( interessant om aan de installatie te hangen  :) )
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

ajbeefde

Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

mikeske

Citaat van: Lexicon Logan op mei  5, 2008, 20:20:19
;)

vroeg het mij gewoon af omdat ik niet direct een toepassing zie voor jac naar jac versie  ???

LexiconLogan

Jean Sibelius

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

TheSpeedSkater

2,5 liter Histor Route verf. Voor mijn HT Auralex paneeltjes! ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

Citaat van: TheSpeedSkater op mei  7, 2008, 13:21:36
2,5 liter Histor Route verf. Voor mijn HT Auralex paneeltjes! ;D

foto's....  :D
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

bmateijsen

Hij zal eerst moeten schilderen ;D. Helaas zullen dat de kabouters niet doen ;D.

Citaat van: LittleNinja op mei  7, 2008, 15:59:07
foto's....  :D

LittleNinja

Citaat van: bmateijsen op mei  7, 2008, 16:37:18
Hij zal eerst moeten schilderen ;D. Helaas zullen dat de kabouters niet doen ;D.

Ik ben alleen al benieuwd naar de ruimte die verder al helemaal klaar is ( voor zover ik begrepen heb.. ).  ;)

Hé..... Wat bedoel je met kaboutertjes?!  >:(  ;D
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

bmateijsen

Nee, de ruimte verder is nu half klaar, een deel is al geplakt (studiofoam metro + LENRDS) en de Metrofusers moeten nog geschilderd worden... Je zal net als iedereen gewoon geduld moeten hebben. Zelfs ik heb het alleen gezien met de witte metrofusers...

Citaat van: LittleNinja op mei  7, 2008, 16:46:01
Ik ben alleen al benieuwd naar de ruimte die verder al helemaal klaar is ( voor zover ik begrepen heb.. ).  ;)

Hé..... Wat bedoel je met kaboutertjes?!  >:(  ;D

TheSpeedSkater

Juist, geduld. ;) Dat moet ik ook op brengen. Die panelen schilderen is een tijdrovend klusje. Zo'n 25min per paneel. Heb er nu 5 gedaan, hoop de rest vandaag af te ronden.

De eerste vijf zijn trouwens zo goed als droog, dus die kan ik vanavond kitten. Nog 5 te gaan! ;D

bmateijsen

Volgens mijn laatste calculatie heb je er nog 7 te gaan ;).

Citaat van: TheSpeedSkater op mei  7, 2008, 17:25:36
Juist, geduld. ;) Dat moet ik ook op brengen. Die panelen schilderen is een tijdrovend klusje. Zo'n 25min per paneel. Heb er nu 5 gedaan, hoop de rest vandaag af te ronden.

De eerste vijf zijn trouwens zo goed als droog, dus die kan ik vanavond kitten. Nog 5 te gaan! ;D

TheSpeedSkater

Citaat van: bmateijsen op mei  7, 2008, 17:41:31
Volgens mijn laatste calculatie heb je er nog 7 te gaan ;).

Je hebt helemaal gelijk... Foutje, maar nu nog 6 ! ;D

tiptop

En tussentijds nog tijd om te posten hier. :o ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

TheSpeedSkater

Citaat van: tiptop op mei  7, 2008, 20:37:07
En tussentijds nog tijd om te posten hier. :o ;D

Liep elke keer langs de computer opweg naar de zolder om nieuwe panelen op te halen.. En natuurlijk even posten!

tiptop

Citaat van: TheSpeedSkater op mei  7, 2008, 20:56:55
Liep elke keer langs de computer opweg naar de zolder om nieuwe panelen op te halen.. En natuurlijk even posten!
;D ;D

Een soort automatisch antwoordaparaat ;D

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Audiofiel

Een setje Aragon Stage One + 2005...

...en een SPL-1200 subwoofer.

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

johnhifi

Citaat van: mikeske op mei  5, 2008, 20:21:53
vroeg het mij gewoon af omdat ik niet direct een toepassing zie voor jac naar jac versie  ???

Daar sluit ik hem mee aan op een Tivoli Model One die in de keuken staat. Je kan hem daar ook mee op wat oudere autoradio's aansluiten, of ghettoblasters. Allemaal niet echt audiofiel verantwoord maar het is dan ook bedoeld voor audio on-the-go.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

ajbeefde

Citaat van: Audiofiel op mei  9, 2008, 00:42:01

Nice !!!!!

En hoe klinkt het?
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

TheSpeedSkater

Nahpets

Citaat van: Audiofiel op mei  9, 2008, 00:42:01

Ik had al zo'n vermoeden dat het 2e setje voor jou was.

Ziet er super uit!
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.