IE explorer alternatief

Started by Sullivan, April 10, 2004, 19:15:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

w4ag

weet iemand waar je het microsoft programma word 2003 kan dawnloaden gratis ? :-\ :(

jowi

Zo... je 1e mailtje en dan meteen al de fout in... niet zo fraai...  :-\

Erik

#27
Quote from: jowi2 on December  8, 2004, 16:12:50
Zo... je 1e mailtje en dan meteen al de fout in... niet zo fraai... :-\
Hm, ik herinner me anders dat jij illigaal copyrighted HD Filmmateriaal download uit de nieuwsgroepen en dan anderen wijzen op illigaal downloaden.  :o


Ik herinner me een oud gezegde iets over een pot en een ketel  ;)


"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jowi

Eeeh.... hoe wormvormig aanhangsel ik me hier nou weer es uit ...  ;D

Ok een slappe poging dan maar : Ik heb niet gezegd dat IK niet illegaal download (iets wat ik natuurlijk ontken >:D) , maar het feit dat iemand in z'n eerste post meteen naar illegale spullen vraagt gaat wel wat ver vindt ik ... maar ja sommigen zijn nu eenmaal wat directer dan anderen....

Pffff... voelt toch niet goed hoor als iemand je bij je ballen heeft ... ! ;D

Erik

#29
Hihi te laat ontkennen heeft geen zin, ik heb natuurlijk wel eerst even onderzoek gedaan ;D

Maar het was inderdaad geen slim begin van hem om meteen illigale spullen aan te vragen en dan nog in de verkeerde groep.

QuotePffff... voelt toch niet goed hoor als iemand je bij je ballen heeft .
Ach als het fajah uit goede tijden slechte tijden is ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jowi

Haha nou ja het enige is dat je avatar het nog een beetje goedmaakt...  ;D

s.t.

Probeer anders ook eens Opera. Is nu bij mij een paar maanden in gebruik en zou niks anders meer willen.

B.J.

Wat kick je nu een oud topic?

GETFIREFOX  ;D

HeavyD

#33
Quote from: Bas Janssen on February 15, 2005, 09:28:33
Wat kick je nu een oud topic?

GETFIREFOX  ;D

Maakt toch niets uit  ?

Is namelijk een mooie gelegenheid om zelf ook een vraagje te stellen over firefox ;D
Kun je nu met firefox alle sites bezoeken ? Ik had namelijk gehoort dat dit nog wel eens problemen wil geven op bepaalde sites
Zelf gebruik ik nog steeds internet explorer Zit er wel aan te denken om eens iets anders te proberen

Scarp

#34
Er zijn wel wat sites die niet werken, maar langzamerhand worden dit er minder omdat ze dit sites repareren. Als ie het niet doet dan is het nagenoeg altijd de schuld van de website (voldoen niet aan de standaard)

Zelf gebruik ik een extensie in FireFox waarmee heel makkelijk IE kan opstarten op de huidige pagina. Dit indien er een pagina is die niet goed getoond wordt in Firefox.

Gewoon FireFox installeren en kijken of het bevalt. Voeg dan adblock ook toe als extensie en "ieview" uiteraard ook :) Bevalt het niet dan gewoon deinstalleren en IE weer gebruiken.

Erik

#35
Alleen bij sommige banken schijnt het minder te zijn. Maar tot nu werkt alles hier.
Als iets niet werkt met FF (2x gehad)  dan plak ik de link gewoon in IE.

oh ja en als je op vage warez sites komt  wil het ook wel eens niet werken omdat ze hun spyware niet kunnen neerplanten ;D
Wat vervelend nou ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill