Stereo set van Vergeerr72

Gestart door vergeerr72, februari 4, 2017, 11:51:32

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rowdy


vergeerr72

#1051
De meeste komen inderdaad bij peacock vandaan. Echt goede service.

Vandaag ook maar een interlink opengeschroefd, gelukkig geen zekeringen.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

Citaat van: vergeerr72 op januari 18, 2022, 21:10:23
Ik mik op gebruikte SR oranges, dat maakt het nog betaalbaar.  Heb al vier SR orange, 4 furutechs, 9 SR Blue, 1 amr en 1 standaard. Een SR Blue gaat naar de sub waar nu nog een standaard zekering in zit. Al die SR Blue gekocht tien de orange uitkwam.  Wie niet rijk is  moet slim zijn [emoji2958]

Heb je er nog 1 van 2A nodig?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vergeerr72

Citaat van: fugazi_2009 op januari 18, 2022, 21:30:26
Heb je er nog 1 van 2A nodig?
Nee, helaas.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

chansig

Flauwe, maar ik vind wel leuke, grap allert:

Citaat van: fugazi_2009 op januari 18, 2022, 20:23:44
Tijd voor een power buy!

Goeie zekering erin en gaan.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

vergeerr72

#1055
Dan ben je verzekerd van goed geluid.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

vergeerr72

#1056
Omdat ik erg tevreden ben over de SEEC interlinks ook maar eens deze proberen.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

Mooie industriële look!

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Maximus_Aurelius

Citaat van: vergeerr72 op januari 18, 2022, 21:29:06
De meeste komen inderdaad bij peacock vandaan. Echt goede service.

Vandaag ook maar een interlink opengeschroefd, gelukkig geen zekeringen.
kan ik ook beamen qua service bij Peacock.  :thumbs-up:
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

vergeerr72

#1059
Citaat van: fugazi_2009 op januari 23, 2022, 13:45:32
Mooie industriële look!

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Volledig staal voor de beste shielding zegt de maker.

Morgen eens luisteren of hij beter is dan een Vibex Rhodium blok.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

Citaat van: vergeerr72 op januari 23, 2022, 15:06:08
Volledig staal voor de beste shielding zegt de maker.

Morgen eens luisteren of hij beter is dan een Vibex Rhodium blok.
Oh, daar ben ik wel benieuwd naar. Die Vibex is een andere potentiële kandidaat of gewoon leuk vergelijk?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vergeerr72

Citaat van: fugazi_2009 op januari 23, 2022, 17:18:28
Oh, daar ben ik wel benieuwd naar. Die Vibex is een andere potentiële kandidaat of gewoon leuk vergelijk?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Die heb ik nu in gebruik.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

Ah ok, dat wist ik niet

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vergeerr72

Citaat van: fugazi_2009 op januari 23, 2022, 17:32:18
Ah ok, dat wist ik niet

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Snap ik,  het is ook een waslijst aan dingen die je nodig hebt voor een muziekje.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

vergeerr72

De competitie

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Kerkhoffd

Benieuwd. Heb dezelfde Vibex hier.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

fugazi_2009

Ben ook benieuwd, heb ook een Vibex (maar wel een ander model)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vergeerr72

#1067
Het SEEC stekkerblok vandaag pas aangesloten, omdat ik de kabel wilde vervangen. Er loopt namelijk een Supra lorad kabel naar de meterkast met een eigen groep met gigwatt zekeringsautomaat.  Die zit nu rechtstreeks in het blok.

Origineel zit er een olflex kabel aan die al was ingekort.  Eerst even met een kroonsteentje de Supra Lo-rad een olflex aan elkaar geknoopt, dat klonk voller meer body een daardoor punch maar uiteindelijk minder gedetailleerd. Niet verkeerd maar zeker niet beter.  Toch maar de Supra Lo-rad er maar in bevestigd. Eerste indruk: Het gedetailleerde, licht softe geluid wat ik voorheen was weer terug maar er is toch  meer dynamiek, sprankeling, snelheid.  Geen wereld van verschil.

Het vibex blok gaat waarschijnlijk meer opbrengen dat wat het SEEC blok kostte, tel uit je winst.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

vergeerr72

Vandaag weer aan het luisteren met het SEEC blok.  Het klinkt ritmischer door de eerder geconstateerde verbetering in dynamiek.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

Dus binnenkort een Vibex te koop?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vergeerr72

Ja, die staat al op MP

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

Ah, ik zie hem ja. Zal er eens over nadenken voor Setje 2
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Mitch--

Citaat van: vergeerr72 op januari 24, 2022, 23:13:46
Het SEEC stekkerblok vandaag pas aangesloten, omdat ik de kabel wilde vervangen. Er loopt namelijk een Supra lorad kabel naar de meterkast met een eigen groep met gigwatt zekeringsautomaat.  Die zit nu rechtstreeks in het blok.

Origineel zit er een olflex kabel aan die al was ingekort.  Eerst even met een kroonsteentje de Supra Lo-rad een olflex aan elkaar geknoopt, dat klonk voller meer body een daardoor punch maar uiteindelijk minder gedetailleerd. Niet verkeerd maar zeker niet beter.  Toch maar de Supra Lo-rad er maar in bevestigd. Eerste indruk: Het gedetailleerde, licht softe geluid wat ik voorheen was weer terug maar er is toch  meer dynamiek, sprankeling, snelheid.  Geen wereld van verschil.

Het vibex blok gaat waarschijnlijk meer opbrengen dat wat het SEEC blok kostte, tel uit je winst.

Zoer ik weet is dit volgens de NEN 1010 norm niet toegestaan, het werkt wel maar als er ooit, om wat voor rede dan ook, brand zou uitbreken in je huis, en in het onderzoek naar de aanleiding word deze manier van aansluiten ergens gevonden zonder dat het de oorzaak van de brand is, dus zonder tussenkomst van een WCD tussen audio groep en los stekkerblok, kan je volgens mij fluiten naar enige vorm van uitkering van je verzekering.....
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

B-art

#1073
Is reden voor mij om überhaupt niks te veranderen in de meterkast, ook geen installatie van audofiele zekeringhouders.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Mitch--

Citaat van: B-art op januari 26, 2022, 14:14:07
Is reden voor mij om überhaupt niks te veranderen in de meterkast, ook geen installatie van audofiele zekeringhouders.

Aanleg in de meterkast is uiteindelijk prima en niks mis mee, heb ik zelf ook, als het maar word aangelegd door iemand die het volgens de geldende regels vakkundig kan aanleggen, dan is er niks aan de hand en is het een extra groep net zoals iedere andere groep in je meterkast. Maar zoals hier beschreven rechtstreeks vanuit de zekering houder in het stekkerblok monteren zonder WCD is in die zin een zonde met mogelijk desastreuze gevolgen als het om wat voor rede waar dan ook in je huis mis gaat en er brand zou uitbreken.
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'