Oppo UDP-203 UHD Blu-ray speler

Gestart door M, september 16, 2016, 10:59:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RonG

Citaat van: bigbro op december 22, 2016, 15:42:35
Hoi,
De kabel is namelijk richtingsgevoelig. Ik vond dit vreemd maar Audioquest houdt hier wel aan vast.

Vraag: heeft iemand ervaring met kabels van Audioquest en maakt het iets uit in welke richting de kabel is gemonteerd? Ik kan dit nu nog niet uittesten maar het zit me wel dwars dat ik dit niet goed heb gedaan. Hoor graag van jullie.

Heb ook een audioquest maar volgens mij maakt het niks uit hoe om deze is. Heb er zelf niet op gelet iig.
Lees het ook wel eens van speaker kabels, ik zou niet weten hoe stroom/spanning kan weten waar de in of uitgang is ???

Heb er verder ook geen ervaring mee maar lijkt me een beetje ver gezocht. (kan me vergissen natuurlijk :))

Raymond187

Bij lange kabels zeg >7m kunnen die 50 cent kabeltjes wel issues opleveren. Het is niet zo zwart wit dat beeld wel of iet aankomt. De kabel zelf is analoog en de data is digitaal.  Het kan zijn dat 1 set data niet overkomt en de rest wel. Dan kan je artefacts bv krijgen, want je mist wat gegevens.

We hebben meerdere kabels in het verleden getest op het werk met. We zagen het alleen voorkomen bij kabels >10m toen. En niet altijd.

Symtom

#477
Citaat van: bigbro op december 22, 2016, 15:42:35
Hoi,

Bij de aanleg van mijn kabels heb ik een Audioquest Forest HDMI 2.0 gebruikt om alvast voorbereid te zijn op een UHD speler.  De kabels zitten vast in de muur en zijn bijna niet te verplaatsen. Resultaat is wel dat alles mooi is afgewerkt en ik geen kabelgoot  nodig heb. Nu het probleem(pje)

Ik ben zo stom geweest om de Audioquest de kabel verkeerd om te monteren. De kabel is namelijk richtingsgevoelig. Ik vond dit vreemd maar Audioquest houdt hier wel aan vast.

Vraag: heeft iemand ervaring met kabels van Audioquest en maakt het iets uit in welke richting de kabel is gemonteerd? Ik kan dit nu nog niet uittesten maar het zit me wel dwars dat ik dit niet goed heb gedaan. Hoor graag van jullie.

Dan heb je hier net overheen gelezen:
Kort gezegd nee dat maakt niks uit, een HDMI kabel is niet richting gevoelig.
Dat is echt marketing flauwekul. Moleculen die een bepaald kant op zouden gaan etc, ja natuurlijk  :notify:
Het zijn goede kabels ik heb ze zelf ook, maar er gaat ook een hoop nonsens mee gepaard.
Een kabel doet het of doet het niet 1 en 0 worden verstuurd niks meer en niks minder.
Een goede afscherming kan wel belangrijk zijn....


Niet verkeerd bedoeld. Maar ik heb hier Audioquest Forest, Cinnamon en Vodka, plus een Diamond als test gehad. Met een kabel van 3 meter is er werkelijk GEEN verschil in beeld niks nul nada.
Ook of je de Audioquest kabels nu met de pijlen op de stekker mee of tegen plaatst maakt helemaal
niets uit.

Ik heb de vodka kabels gehouden daar kreeg ik een goede deal voor. En had nieuwe nodig.
Ze zijn degelijk gemaakt en doen het prefect.
Maar uit mijn eigen ervaring draait de Forest van 100 euro exact hetzelfde als de Vodka of Diamond die 5 keer zo duur zijn.

Voor de mensen die het willen proberen vraag je leverancier beide te mogen proberen.

En nu heb ik voor de Oppo de bijgeleverde kabel in gebuikt. Eerst een van de vodka kabels gebruikt.
Wederom nul verschil....

Just my two cents
B&W Wenge 2x CM10, 2x CM5, CMC Centre 2 s2 black.
Dual SVS SB13 Ultra - LG OLED65E6V.
Ps4 Pro - Xbox one - Sidewinder 3 mediaplayer / Himedia q10 pro 4k mediaplayer - LG 3D BluRay player - Oppo 203 UHD.
Denon X7200WA amp - Audioquest HDMI Vodka Cables.

bigbro

Citaat van: Symtom op december 22, 2016, 15:53:12
Dan heb je hier net overheen gelezen:
Kort gezegd nee dat maakt niks uit, een HDMI kabel is niet richting gevoelig.
Dat is echt marketing flauwekul. Moleculen die een bepaald kant op zouden gaan etc, ja natuurlijk  :notify:
Het zijn goede kabels ik heb ze zelf ook, maar er gaat ook een hoop nonsens mee gepaard.
Een kabel doet het of doet het niet 1 en 0 worden verstuurd niks meer en niks minder.
Een goede afscherming kan wel belangrijk zijn....


Niet verkeerd bedoeld. Maar ik heb hier Audioquest Forest, Cinnamon en Vodka, plus een Diamond als test gehad. Met een kabel van 3 meter is er werkelijk GEEN verschil in beeld niks nul nada.
Ook of je de Audioquest kabels nu met de pijlen op de stekker mee of tegen plaatst maakt helemaal
niets uit.

Ik heb de vodka kabels gehouden daar kreeg ik een goede deal voor. En had nieuwe nodig.
Ze zijn degelijk gemaakt en doen het prefect.
Maar uit mijn eigen ervaring draait de Forest van 100 euro exact hetzelfde als de Vodka of Diamond die 5 keer zo duur zijn.

Voor de mensen die het willen proberen vraag je leverancier beide te mogen proberen.

En nu heb ik voor de Oppo de bijgeleverde kabel in gebuikt. Eerst een van de vodka kabels gebruikt.
Wederom nul verschil....

Just my two cents

Dank. Dat stelt me gerust ;D

simsatit

#479
Citaat van: bigbro op december 22, 2016, 15:42:35
Hoi,

Bij de aanleg van mijn kabels heb ik een Audioquest Forest HDMI 2.0 gebruikt om alvast voorbereid te zijn op een UHD speler.  De kabels zitten vast in de muur en zijn bijna niet te verplaatsen. Resultaat is wel dat alles mooi is afgewerkt en ik geen kabelgoot  nodig heb. Nu het probleem(pje)

Ik ben zo stom geweest om de Audioquest de kabel verkeerd om te monteren. De kabel is namelijk richtingsgevoelig. Ik vond dit vreemd maar Audioquest houdt hier wel aan vast.

Vraag: heeft iemand ervaring met kabels van Audioquest en maakt het iets uit in welke richting de kabel is gemonteerd? Ik kan dit nu nog niet uittesten maar het zit me wel dwars dat ik dit niet goed heb gedaan. Hoor graag van jullie.

Als die richtingsgevoelig is zou dat waarschijnlijk iets met een bepaalde afscherming ontwerp te maken hebben, maar lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat dat een daadwerkelijk verbeterde gegevensoverdracht van de befaamde 1-en en 0-en tot resultaat zou hebben tbh.
Zowiezo zou dat dan eerder voor het audio gedeelte gelden lijkt mij, en als jou betreffende kabel alleen beeld doorgeeft naar je projector of scherm (hdmi out van je avr) dan is dat dus zowieso een non issue, verder denk ik vooral dat je de richtinggevoeligheid van een HDMI kabel mogelijk kunt zien als een idee dat AQ jou graag geeft, dat er in hun kabel een bepaalde techniek is gebruikt die het beter maakt dan een andere HDMI kabel, betreffende HDMI kabels voor het beeld gedeelte geloof ik daar helemaal niets van.
Nogmaals heb zelf de HDMI1 van AQ, dit was het op 1 na hoogste model, waarom ik dat nogmaals ooit (notabene nieuw) gekocht heb is mij nog steeds een raadsel, ik kan haast wel zeggen de meest nutteloze uitgave in HT die ik ooit gedaan heb, maar als je je er prettiger bij voelt moet je het vooral doen een dure HDMI kabel kopen, alleen is het een discutabel gebeuren.

HDMI 2.0 is eigenlijk ook een niets zeggende term voor een kabel, high speed is 18gbs en audio return voor 3d is van belang, netwerk is eigenlijk nutteloos en verder is er geen 2.0 goed bekeken, gewoon high speed 18gbs, dat is de HDMI 1 van AQ ook en er zit qua beeld geen verschil met een Action high speed hdmi kabel van 2,5 euro.

Maar nogmaals voor langere lengtes is de volle 18gbs overdracht nog zeker wel een issue, maar dit is puur gegevens overdracht en daar komt geen voodoo bij kijken, een echt analoge kabel zit mi zeker wel verschil in, maar ook dit is slechts maar een mening.
Misschien zien miljoenen mensen wel verschillen in HDMI kabels mbt de 1-en en 0-en gegevens overdracht, dat kan, ik niet iig.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

DVDmartinDVD

Citaat van: simsatit op december 22, 2016, 15:57:39

Maar nogmaals voor langere lengtes is de volle 18gbs overdracht nog zeker wel een issue, maar dit is puur gegevens overdracht en daar komt geen voodoo bij kijken, een echt analoge kabel zit mi zeker wel verschil in, maar ook dit is slechts maar een mening.
Misschien zien miljoenen mensen wel verschillen in HDMI kabels mbt de 1-en en 0-en gegevens overdracht, dat kan, ik niet iig.

Hoi,

Heb vandaag ook de OPPO besteld, ben reuze benieuwd hoe deze samen met de JVC RS400 verhoud.
Ik heb alleen nog wel de FW 83.1 en nog geen bt.2020 profiel. Deze wordt in januari opgezet en opnieuw gekalibreerd.

Kijken of mijn huidige HDMI kabel van 10m het aankan (Kordz EVX)

Maar goed te lezen dat deze combi voor jou erg mooi is om te zien.
Ik heb een 106inch scherm maar denk dat er genoeg licht output is.

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

TopGun2010

Iemand al de Netflix en Amazon, YouTube apps op 4K  kunnen testen?


Sent from my iPad using Tapatalk HD
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

maximus79

Citaat van: TopGun2010 op december 22, 2016, 16:39:56
Iemand al de Netflix en Amazon, YouTube apps op 4K  kunnen testen?


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Die mogelijkheid heeft de 203 niet.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

papaleo

Citaat van: bigbro op december 22, 2016, 15:42:35
Hoi,

Bij de aanleg van mijn kabels heb ik een Audioquest Forest HDMI 2.0 gebruikt om alvast voorbereid te zijn op een UHD speler.  De kabels zitten vast in de muur en zijn bijna niet te verplaatsen. Resultaat is wel dat alles mooi is afgewerkt en ik geen kabelgoot  nodig heb. Nu het probleem(pje)

Ik ben zo stom geweest om de Audioquest de kabel verkeerd om te monteren. De kabel is namelijk richtingsgevoelig. Ik vond dit vreemd maar Audioquest houdt hier wel aan vast.

Vraag: heeft iemand ervaring met kabels van Audioquest en maakt het iets uit in welke richting de kabel is gemonteerd? Ik kan dit nu nog niet uittesten maar het zit me wel dwars dat ik dit niet goed heb gedaan. Hoor graag van jullie.

Wanneer het een ACTIVE HDMI kabel is zal het zeer zeker uitmaken,weet het niet bij een passive kabel...

Mocht het problemen geven kan je altijd nog de bron en weergever van plaats veranderen  :hehe: :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

simsatit

#485
Citaat van: DVDmartinDVD op december 22, 2016, 16:32:40
Hoi,

Heb vandaag ook de OPPO besteld, ben reuze benieuwd hoe deze samen met de JVC RS400 verhoud.
Ik heb alleen nog wel de FW 83.1 en nog geen bt.2020 profiel. Deze wordt in januari opgezet en opnieuw gekalibreerd.

Kijken of mijn huidige HDMI kabel van 10m het aankan (Kordz EVX)

Maar goed te lezen dat deze combi voor jou erg mooi is om te zien.
Ik heb een 106inch scherm maar denk dat er genoeg licht output is.



Lichtoutput is ook proberen zo goed mogelijke settings te vinden, de door JVC aangegeven settings zijn niet voor iedere unit even goed, maar wel een goed startpunt, op Sony UHD discs staan testpatronen om je settings op te optimaliseren, is een verstopt scherm, kom je in door S_O_N_Y op je ab in te typen.
Zo kun je je  brightness (voor de hoeveelheid gewenste nits) proberen goed te krijgen zonder al te veel schaduw detail te verliezen en contrast.
Hoe groter het scherm hoe hoger je de settings moet doen, en hoe meer je verliest, een klein(er) scherm en goede lichtcontrole in je ruimte helpt dan erg mee,

Ik heb het idee dag het net gaat met 2m breedt scherm, ik ben er iig zeer content mee!

Succes!

Ps, ik heb trouwens geeen Oppo maar heb juist de Samsung, kon die zo goedkoop kopen met 10 UHDs erbij dat ik het wel goed vond zo, en het UHD HDR doet deze speler zoals het moet, het grote verschil gaat vast en zeker vooral met BR zichtbaar zijn (dit komt door een belachelijke niet uit te zetten 'beeldverbeteraar' die zulk raar kleuren weergave geeft dat het echt niet naar te kijken valt, vooral 3D ziet er echt niet uit gewoon.) Zie AVS officiele K8500 topic daar wordt dit ook uitgebreid besproken, ik heb gewoon mijn originele br speler gehouden, werkt allemaal perfect zo!

UHD HDR beeld zal geen wereld van verschil zijn neem ik zomaar even aan met Pana vd Oppo vs Samsung

Trouwens de calibratie ga ik zelf doen met eerst autocal spyder 5 en daarna tune up met i1pro en goede software.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

papaleo

Citaat van: simsatit op december 22, 2016, 19:10:28
Lichtoutput is ook proberen zo goed mogelijke settings te vinden, de door JVC aangegeven settings zijn niet voor iedere unit even goed, maar wel een goed startpunt, op Sony UHD discs staan testpatronen om je settings op te optimaliseren, is een verstopt scherm, kom je in door S_O_N_Y op je ab in te typen.
Zo kun je je  brightness (voor de hoeveelheid gewenste nits) proberen goed te krijgen zonder al te veel schaduw detail te verliezen en contrast.
Hoe groter het scherm hoe hoger je de settings moet doen, en hoe meer je verliest, een klein(er) scherm en goede lichtcontrole in je ruimte helpt dan erg mee,

Ik heb het idee dag het net gaat met 2m breedt scherm, ik ben er iig zeer content mee!

Succes!

Ahaa,thx voor de tip  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

bigbro

Citaat van: papaleo op december 22, 2016, 19:09:46
Wanneer het een ACTIVE HDMI kabel is zal het zeer zeker uitmaken,weet het niet bij een passive kabel...

Mocht het problemen geven kan je altijd nog de bron en weergever van plaats veranderen  :hehe: :D

Als ik het goed begrijp is een Active HDMI kabel een kabel voor lange afstanden, vaak met ingebouwde repeater. Dat is bij mij niet het geval. Gewoon 3 meter lange HDMI kabel. Ik ga ervan uit dat die passief is.

simsatit

#488
Citaat van: bigbro op december 22, 2016, 19:20:01
Als ik het goed begrijp is een Active HDMI kabel een kabel voor lange afstanden, vaak met ingebouwde repeater. Dat is bij mij niet het geval. Gewoon 3 meter lange HDMI kabel. Ik ga ervan uit dat die passief is.
dat is die,
3m zou met een standaard high speed HDMI kabel weinig problemen moeten geven, zou eerst eens met een el cheapo proberen voordat je er €€€€ tegen aan gooit ;)
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Symtom

Citaat van: bigbro op december 22, 2016, 19:20:01
Als ik het goed begrijp is een Active HDMI kabel een kabel voor lange afstanden, vaak met ingebouwde repeater. Dat is bij mij niet het geval. Gewoon 3 meter lange HDMI kabel. Ik ga ervan uit dat die passief is.

Idd maakt helemaal NIETS uit, achterste voren, onderste boven, links naar rechts, rechts naar links .... kabel doet het gewoon of niet.

Verkoper zei tegen mij, als de pijltjes niet in de juiste richting zouden staan, het dan wel zou werken maar het even kon duren eer de moleculen allemaal weer de andere kant op zouden gaan.... :withstupid:

Ik heb hem gevraagd of we maar even naar de huisarts moesten gaan....pfff
B&W Wenge 2x CM10, 2x CM5, CMC Centre 2 s2 black.
Dual SVS SB13 Ultra - LG OLED65E6V.
Ps4 Pro - Xbox one - Sidewinder 3 mediaplayer / Himedia q10 pro 4k mediaplayer - LG 3D BluRay player - Oppo 203 UHD.
Denon X7200WA amp - Audioquest HDMI Vodka Cables.

master30

De oppo is wel lekker snel met inladen van uhd disks enzo valt me op.
Ook het bladeren door de menu's enzo gaat ook lekker.

Gisteren wat mkv rips van series gezien, viel me op dat er lipsync problemen waren, tijd voor nieuwe firmware dus.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

DVDmartinDVD

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

DVDmartinDVD

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

DVDmartinDVD

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

TopGun2010

#497
Ik lees ergens dat er wellicht wel apps op komen als alles goed werkt, iemand een idee?

Edit, volgens JVB is dit nog niet duidelijk.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Raymen

Nee dat k#t ding van de samsung is goed.
klein klote ding
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld