Het grote Dune HD SOLO 4K Topic

Gestart door master30, april 17, 2016, 15:26:46

Vorige topic - Volgende topic

stootvoeg

Krijg dus zwart beeld zodat ik deze, en nog een paar 4k films afspeel....

Op schermpje van Dune komt te staan zoiets van : Start, Error en Restart.

Kom dan weer terug in t menu. Als ik de films probeer af te spelen vanuit de optie bronnen (=verkenner) vd Dune...

Daarom dacht ik, als nu iemand de film ook even zou willen downloaden, om te kijken of t niet aan de film(s) ligt...

EricR

Zojuist geprobeerd, speelt hier ook niet af en op mijn PC ook niet. Gezien de data in MediaInfo denk ik dat het een fout is in het bestand.
MediaInfo geeft aan dat de video bitrate 30Mb/s en de audio bitrate 229 kb/s. Voor video is dit behoorlijk hoog en voor een DD5.1 audio track is dit erg laag.
Hij geeft ook aan dat het een stereo audiotrack is, dat kan de bitrate verklaren maar komt weer niet overeen met de bestandsnaam.
Marantz SR6008 --> Van Medevoort EF100 --> Driade D110
                       --> Mordaunt Short MS504
Bekabeling: Van Den Hul, TV: LG 60PN6504
Mediaspeler: Popcorn Hour VTEN, NAS: Synology DS112J, Platenspeler: Marantz TT5005

stootvoeg

@EricR

Verschrikkelijk bedankt!! Nu weet ik ieg waar t aan ligt....

Kan nergens van deze film4k vinden.... Iemand??

gerard1

Arcam AVR5, Kef model 2. rel sub stampede.

evilniek

Ach, het is toch niet zo'n heule goeie hoor covenant. ;)
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

stootvoeg

RonG

Ik heb 4K en Dune en beetje opgegeven. Ik heb verschillende films gehad en niet veel speelde goed af, kan natuurlijk aan de bron liggen.
Eentje welke ik nu eens heb gedownload heb "passengers" speelt wel goed af, alhoewel ik deze nog niet helemaal gekeken heb in 4K, enkel stukjes.

Maar bv Tarzen en de nieuwe ghostbusters was een drama, constant bufferunderuns bij een hoge bitrate.

Tevens nemen ze teveel diskruimte in, dus wil ik een 4K film koop deze als de prijs een beetje christelijk is.

polypenko

Verplaatst naar het Dune Forum

Meeuwtje

Heeft iemand toevallig al een mkv met een MJPEGfile erin af kunnen spelen? Speelt ook niet op mn Zidoo spelertje, maar wel gewoon op de pc.
Gaat om MM Fury Road (2160p raw)

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 706s3 / B&W HTM72s3 / B&W 707s3 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)

FOX123

Beste Dune kenners, ik heb de Dune HD Solo 4K lite nu enkele maanden in bezit en ben daar erg tevreden over, maar nu heb ik een probleem die ik niet opgelost krijg :wacko:
Aan de Dune zit via USB een harddisk gekoppeld, nu kopieer ik daar films heen, BV Awaken the Shadowman.mkv en What Happened to Monday.mkv, als ik nu via MY Collection de films laat indexeren vind die alle films behalve die 2, en wat ik ook probeer, de map films verwijderen, en weer toevoegen, de film in zijn geheel verwijderen van de harddisk en weer terug kopieeren, de index verwijderen en opnieuw laat indexeren, de Dune ziet ze niet :( Andere MKV's worden prima geindexeerd en weergegeven. Ook als ik de film via IMDB tags toevoeg wordt die niet gezien. Wie weet hoe dit kan, en heeft een oplossing.
Bedankt alvast ;)

polypenko

Verplaatst naar de Dune Forum

allineedisbass

Als je bedoelt via Sources --> Network Browser, dan ja dat loop op de 4K modellen niet zo lekker. Werkt eigenlijk vaker niet dan wel. Krijg zelf vaak empty te zien. Met mijn oude Base 3 nooit issues gehad.

Heb uiteindelijk van alle gedeelde mappen in de Dune Network Folders gemaakt en die werken feilloos.

Probeer dit eens.
Stereo: McIntosh MA7900 / B&W 803D / Lumin D2 / roon / Kenwood KX7030 / Kenwood DP8020 / Project 6.9
HT: Sony 83AJ90 / Marantz SR7010 / Pioneer LX5080 / B&W / Velodyne / Dune / APTV4K / Shield Pro

polypenko

Verplaats naar het Dune Forum.

Meeuwtje

Ik gebruik Windows share manager op mn pc. Die zet alles goed. Op de dune kan ik dan de mappen zien via de netwerkverkenner. (smb) en dan zet ik m naar bronnen toe.
Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 706s3 / B&W HTM72s3 / B&W 707s3 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)

allineedisbass

Op de Dune:

Ga naar "Sources", Enter

Dan op de AB, kies je "Pop Op Menu"

Kies "New Network Folder"

Name: kun je invullen wat je wilt, bijv. "Films"
Type: SMB
Server: hier zet je je PC naam
Folder: Naam van je gedeelde map
User: indien je een specifiek account hebt aangemaakt, zet hier deze user neer. Heb je een guest account dan kun je het leeg laten of je zet er guest neer
Password: hier idem als user maar dan je password.

Heb in mijn geval geen user en pw ingevuld. Aangezien jij ook een map voor iedereen hebt gemaakt, denk ik dat dit bij jou ook niet nodig is

Dan OK en het zou moeten werken.
Stereo: McIntosh MA7900 / B&W 803D / Lumin D2 / roon / Kenwood KX7030 / Kenwood DP8020 / Project 6.9
HT: Sony 83AJ90 / Marantz SR7010 / Pioneer LX5080 / B&W / Velodyne / Dune / APTV4K / Shield Pro

polypenko

Verplaatst.

polypenko

Verplaatst.

RonG

Is het guest account geactiveerd on windows?

polypenko

nee hoe doe ik dat?

Bij Gebruikersaccount, aanmaken als Guest zonder password?

Vast mijn dank.

RonG

Meeuwtje

Citaat van: polypenko op september  5, 2017, 18:01:14
Het aanmaken van de Netwerk mappen gaat goed, zie foto 1.

Maar zodra ik op de Netwerp map klik krijg ik "netwerk niet toegangkelijk" (zie foto 2)

Dus Netwerk mappen aanmaken gaat prima zijn ook zichtbaar op de Lite onder BRONNEN
maar de inhoud in niet zichtbaar/bereikbaar???

Help.

Het lukt mij helaas ook niet om met 1 map (van meerdere) een gedeelde map te maken. De map blijft vragen om een username (guest) en password. Terwijl bij al me andere gedeelde mappen op mn pc ik niets hoef in te vullen. Ik heb zelf de niet de delen map precies zo nagemaakt als de mappen die wel willen delen. (raar  :blink: :blink: ) Nu is het wel zo dat deze niet de delen map / schijf via usb 3 is aangesloten op de pc. Dit probleem alleen via smb en niet via NFS. (en dit probleem ook op de Zidoo kodi player  :eh:)
Dus ik kan je helaas ook nu even niet helpen.

polypenko

Verplaats.

sammie1983

ik heb ook de solo lite gekocht en ben er erg nieuw mee. hiervoor had ik de wdtv live en kon ik via mijn youtube appje de tv koppelem via de wdtv en zo videos streamen. Nou zie ik met deze mediaplayer een youtube 'plugin' maar ik kan mijn tv helemaal niet koppelen. En als ik een video wil streamen,  vanaf mijn telefoon dan krijg ik alleen geluid maar geen beeld. ik zit al dagen te klooien maar t lukt niet. kan iemand mij  helpen?

denoontje

Je kunt toch onder video de youtube app openen en dan youtuben

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

jasjenl

Ik denk dat sammie1983 doelt op casten vanaf de youtube app op een mobiel apparaat, niet direct de youtube app op de Dune. Geen idee of dat kan met de Dune, met bijv. de playstation youtube app kan dat wel, maar dan moet je wel de app op de playstation eerst opgestart hebben. Wellicht dat het bij de Dune ook zo gaat?
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5