Kaleidescape Strato, Industry's First 4K Ultra HD High-Dynamic-Range Movie Playe

Gestart door home@the movies, oktober 15, 2015, 18:24:10

Vorige topic - Volgende topic

jaco

Helemaal met je eens. En omdat ik het niet eens ben met die voorwaarden, trek ik me er ook niets van aan.

papaleo

Citaat van: jaco op oktober 18, 2015, 13:25:04
Helemaal met je eens. En omdat ik het niet eens ben met die voorwaarden, trek ik me er ook niets van aan.

Oeiii...,maar dan doe je iets wat niet mag?!  ::)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Mediasluis

Ik maak voor prive zeer veel backups ;D van Blu-Ray's die ik bij mijn videotheek huur.
Dat mag namelijk want bij de huur betaal je voor de rechten en zolang je het thuis hebt liggen is het wettelijk je eigendom.
Tot nu toe deed ik ISO's maken van de gehele schijf in plaats van alleen de film, maar zo hou je wel die irritante verplichte reclame en waarschuwingen die trouwens volgens de wet niet geheel kloppen.
Deze speel ik af met mijn Oppo 93EU en de firmware die nog ISO toeliet.

Voor sommige films vind ik die extra's wel erg leuk en ben ik wel blij met de gehele schijf.
Denk bv. aan films die nostalgisch zijn, zoals ET en Star Wars of waarbij het interessant is zoals bij films als The Lord of the Rings.

Bij Kaleidescape heb je sowieso die extra's nooit, zelfs niet als je ze juist wel graag zou willen zien?
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  of  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide reviews van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

jaco

home@the movies

CiteerBij Kaleidescape heb je sowieso die extra's nooit, zelfs niet als je ze juist wel graag zou willen zien?

Toch wel, de film met extra's net zoals je die zou kopen, alleen start de film direct zonder alle ellende ervoor te moeten doorworstelen.

s.t.

Citaat van: home@the movies op oktober 18, 2015, 11:46:08
Ik heb alle respect voor het feit dat jij geen media wil bezitten en maar één keer iets wil bekijken,maar de vergelijking met streaming diensten als Netflix Itunes Tidal, Spotify enz is dan niet correct. Ik en zoveel mensen met mij wil graag betalen om de media te bezitten, zeker op een moment dat het absoluut onmogelijk is om dezelfde kwaliteit (films) via eender welke online streamingdienst te kunnen bekijken.
Je vergelijkt steeds prijzen van iets wat je eenmalig (bioscoopkaartje) kan bekijken tov iets wat je aankoopt en je eigendom is, dat is toch niet correct?
Ik heb een collectie van bijna 500 effectieve Bly ray's allemaal netjes aangekocht en dat zal ik blijven doen, of ik dat dan bij Bol.com, de media markt of via de Kaleidescape  store doe maakt in prijs niets uit.

Iedereen maakt uiteraard voor zich uit welk model hem het beste past maar als je gaat vergelijken moet je toch wel de juiste vergelijkingen maken en een onderscheid maken tussen online streaming (huur) en fysieke aankoop waarbij iets je eigendom is.

Het probleem is juist dat er geen online stream of "leen" mogelijkheid is die de juiste kwaliteit levert. Deze dienst waarbij je eerst zeer dure hardware moet kopen om daarna 30$ per film te betalen vind ik dan een zeer dure optie. Iedereen mag zelf kiezen of hij liever zelf een blu ray bezit of leent. Dat is een persoonlijke keuze. Echter de optie om een keuze te hebben voor thuis gebruik is er niet (behalve naar de bioscoop gaan).

Mediasluis

Citaat van: home@the movies op oktober 18, 2015, 19:19:49
Toch wel, de film met extra's net zoals je die zou kopen, alleen start de film direct zonder alle ellende ervoor te moeten doorworstelen.
Dat is een enorm pluspunt.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  of  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide reviews van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis