Kan iemand mij het verschil tussen deze twee objectieven uitleggen?

Gestart door Raphie, augustus 21, 2015, 18:02:53

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

De witte lijst is alleen op mobiele apparaten, als je hem via een normale browser bekijkt ziet de site er TOTAAL anders uit.
Je moet 2x op blog drukken omdat op de landing pagina meerdere sites te zien zijn en het blog is de main site.
Zie het als bedrijf A, B, C.

Daarnaast hebben we hier op een windows 10 machine en IE alles geprobeerd maar daar werkt de site vlekkeloos, het is verschrikkelijk irritant dat bij sommige mensen er problemen optreden en bij andere niet, daar kunnen we echt geen probleem uit halen, op onze macs draait de site probleemloos op ALLE browsers, op de windows PC van Brian ook en ook bij mijn ouders op een windows 7 laptop dus ik weet niet waar te zoeken.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

danielo

Citaat van: J.A.F._Doorhof op september  1, 2015, 10:10:38
De witte lijst is alleen op mobiele apparaten, als je hem via een normale browser bekijkt ziet de site er TOTAAL anders uit.
Je moet 2x op blog drukken omdat op de landing pagina meerdere sites te zien zijn en het blog is de main site.
Zie het als bedrijf A, B, C.

Daarnaast hebben we hier op een windows 10 machine en IE alles geprobeerd maar daar werkt de site vlekkeloos, het is verschrikkelijk irritant dat bij sommige mensen er problemen optreden en bij andere niet, daar kunnen we echt geen probleem uit halen, op onze macs draait de site probleemloos op ALLE browsers, op de windows PC van Brian ook en ook bij mijn ouders op een windows 7 laptop dus ik weet niet waar te zoeken.

Beetje offtopic maar er is iets goed mis met die website Frank, Als ik even snel kijk vermoed is oa een vreemde interactie tussen de javascripts, de render engine en de foto's op de achtergrond. Deze zijn soms 5 a 6 meg groot en ik denk dat die door de render engine vaak opnieuw aangeraakt worden op 1 of andere manier. Indien ik hier op een snelle mac met safari bv de images uitzet (browser in developer mode zetten dan kan je alle errors, tools, logs beter zien) dan blijft de cpu stil, indien ik deze aan laat staan dan gaat safari 75% cpu pakken. In denk dat deze fout/zware load de onvoorspelbare effecten geven die mensen hier aangeven.

just my 2 cents, hoop dat het helpt want ben bang dat je de website opnieuw moet opbouwen stap voor stap om te vinden wat het echt is.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

J.A.F._Doorhof

We draaien wordpress met een theme  dus ik zou niet weten wat er mis zou gaan.
Zoals aangegeven doet hij het hier met zeer traag internet perfect, alleen laden de foto's traag, ik zal die wat kleiner maken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

danielo

Citaat van: J.A.F._Doorhof op september  2, 2015, 11:34:02
We draaien wordpress met een theme  dus ik zou niet weten wat er mis zou gaan.
Zoals aangegeven doet hij het hier met zeer traag internet perfect, alleen laden de foto's traag, ik zal die wat kleiner maken.

Hier werkt ook alles dat is niet het punt maar als ik hier op machines test zie ik dat de resources die hij pakt erg hoog zijn. Ik vermoed dat dit problemen veroorzaakt. Ook zie ik in de warnings best wel veel kleine fouten langskomen.

Op je andere websites (die de zelfde structuur hebben) zie ik dit gedrag niet (bv learning) vandaar dat ik als eerste denk dat het de achtergrond plaatjes zijn die hier anders dan op de andere websites fullscreen met een truuk op de achtergrond gezet worden. Dit heb ik getest door plaatjes te onderdrukken en dan blijft de website inderdaad snel en gaat niet in de cpu loop.

Meer kan ik er niet van zeggen, ik zie rook maar weet ook niet 100% zeker waar het vuur is. Maar mijn gevoel zegt mij dat hier een startpunt zit van de problemen indien de andere bv ook de andere websites (bv learning) kunnen bezoeken.

Daniel.

denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

J.A.F._Doorhof

Ik heb de foto's aangepast, waren 4-5 mb nu 200kb eens kijken wat dat scheelt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

danielo

Citaat van: J.A.F._Doorhof op september  2, 2015, 11:59:19
Ik heb de foto's aangepast, waren 4-5 mb nu 200kb eens kijken wat dat scheelt.

Misschien moeten we hier een aparte thread voor starten denk dat mensen je best willen helpen, niets vervelender dan een website die bij een aantal mensen vreemd doet maar bij jouw prima werkt wij weten er helaas alles van.

Maar bij mij blijft nu alles rustig, de cpu gaat niet meer echt over zijn nek. Misschien dat dit ook voor de andere helpt als ze dat even willen testen. Het kan zijn dat de routine die de plaatjes op de achtergrond zet zo druk was met die jpg's dat er andere effecten ontstonden.

Hier zie ik nu geen verschil meer tussen deze en je andere websites in load/interactie snelheid en machine belasting.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

J.A.F._Doorhof

thanks. denk dat het dat moet zijn want er draaiden verder amper mods.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"