Welke muziek luister je vandaag?

Gestart door VlisChris, november 26, 2006, 20:16:57

« vorige - volgende »

JoWa

De nieuwste van de Smashing Pumpkins, in de bijna complete oude bezetting  :pompom:
Aghori Mhori Mei  :headbanging:

IMG_4228.jpeg
Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

Kwabbernoot

Citaat van: brt op september 15, 2024, 21:09:53Is idd ook niet altijd even stemvast, klopt. Heb er hier idd minder last van.

Hij is ook de zanger van de band WAND, maar dat vind ik wat minder. Hierna heeft hij nog een solo album uitgebracht, maar met ruigere arrangementen, en mijns inziens mindere songs. Maar dit album is een pareltje wat mij betreft.

Was mijn meest gedraaide album van dat jaar en ook mijn favoriete.

Wat ik wel jammer vind van Tindersticks is dat hij hoger is gaan zingen. Dat schuurt bij mij zo af en toe een beetje tegen irritatie aan.

Groeten...

brt

Citaat van: Kwabbernoot op september 15, 2024, 22:00:13Wat ik wel jammer vind van Tindersticks is dat hij hoger is gaan zingen. Dat schuurt bij mij zo af en toe een beetje tegen irritatie aan.

Groeten...

Ja, vroeger mompelde hij wat meer en waande je je in een rokerige kroeg na middernacht als je een album van ze opzette. Dat is wel een beetje weg he?
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

DofN

SYML - Sacred Spaces

De natuurlijke galm van de kathedraal waar dit is opgenomen is van een indrukwekkende verfijndheid. Mooi rustig album.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

Sade - Diamond Life

Unkhman

Snarky Puppy - Live at the Royal Albert Hall (2020)

DofN

Principles of Geometry - A mountain for president Joakim Remix

Henkjan_O

https://finkmusic.bandcamp.com/album/hard-believer-10-year-anniversary-edition

wat een geniaal goed album.  viert z'n 10e verjaardag alweer  :pompom:

(en waarom staan er nog steeds geen kaartjes op Ticketswap voor Fink in Paradiso?  :nopompom: )
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

Struis

Balance presents Dave Seaman & Quivver (van CD!)

Gewoon een heerlijke continue old-school progressive (denk ik) mix.. 2 CD's.

balance-presents-dave-seaman-quivver.jpg
Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker en Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue, dCS Delius DAC met Verona klok, dCS Media Bridge streamer, Marantz CD-11LE CD speler, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer.
2e set (die er naast staat om mee te spelen en experimenteren):
Harbeth P3ESR 40th Anniversary Edition met Skylan stands, Exposure 2010SD geintegreerde versterker gemod door Musifoon, Rel Strata 5 subwoofer.

Struis

Ik vind het verschil in smaak altijd wel komisch.. Voor mij klinkt Fink ongelofelijk monotoon en dodelijk saai, zeker op dat album. Ik hoorde het voor het eerst in een Linn demo. En meteen ook dat mijn gevoel erbij duidelijk af week van de groep. Blijft humor! Zie 'Oroboro' :)

Citaat van: Henkjan_O op september 17, 2024, 01:09:25

https://finkmusic.bandcamp.com/album/hard-believer-10-year-anniversary-edition

wat een geniaal goed album.  viert z'n 10e verjaardag alweer  :pompom:

(en waarom staan er nog steeds geen kaartjes op Ticketswap voor Fink in Paradiso?  :nopompom: )
Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker en Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue, dCS Delius DAC met Verona klok, dCS Media Bridge streamer, Marantz CD-11LE CD speler, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer.
Harbeth P3ESR 40th Anniversary Edition met Skylan stands, Exposure 2010SD geintegreerde versterker gemod door Musifoon, Rel Strata 5 subwoofer.

Henkjan_O

Citaat van: Struis op september 18, 2024, 12:40:31ongelofelijk monotoon
ik luister ook graag naar Philip Glass c.s., zou dat t zijn?  :D
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

Struis

Ik zou meer denken aan Jim (van Jamai), The XX e.d. :) OF het is weer een van mijn half-autistische afwijkingen natuurlijk ;)

Citaat van: Henkjan_O op september 18, 2024, 12:48:36ik luister ook graag naar Philip Glass c.s., zou dat t zijn?  :D

Unkhman