Fijn he Ziggo.

Gestart door Marco66, april 22, 2015, 09:03:55

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Raymen

Hier ook de horizonbox muisstil hoor
Hij wordt wel een beetje warm , maar niet veel meer dan een dune .

En dan het beeldkwaliteit ja kan het nog beter
Echt ik hoor veel problemen hier, maar geen een die jullie noemen hoor
Internet ook constant en stabiel

Chapeau voor ziggo

Mvrg
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Siddartha

Ben zelf reeds vf klant voor mobiel en dan krijg je icm thuis 3 gb extra data plus 3 zenderpakketten gratis en dan heet eerste half jaar 20 euro korting en na dat half jaar 2 euro duurder dan mijn huidige ziggo abo met nog eens sneller internet.
Ik ga dus over en na een jaar zie ik het wel weer.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

ddex

IK ga ook over. Heb het helemaal gehad met Ziggo. Ook internet blijft bij mij om de haverklap hangen. Ziggo zegt dat er geen storingen zijn en dat alles normaal functioneert. Op het Ziggo community wordt echter wel gezegd dat het een bekend probleem is en nog onbekend hoe te verhelpen.

modde239

Grote verschillen dan ik heb vanaf het begin een Horizonbox erg goed beeld en het internet nooit problemen....ik zit in een voormalige UPC gebied....Flevoland....

Siddartha

#204
Zo, vf thuis is besteld, wordt halverwege juni geïnstalleerd, ben eens benieuwd.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2


Siddartha

voorlopig toch zeker wel ;)
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Alex Groningen

Citaat van: Raymen op mei 16, 2016, 09:05:40
Hier ook de horizonbox muisstil hoor
Hij wordt wel een beetje warm , maar niet veel meer dan een dune .

En dan het beeldkwaliteit ja kan het nog beter
Echt ik hoor veel problemen hier, maar geen een die jullie noemen hoor
Internet ook constant en stabiel

Chapeau voor ziggo

Mvrg
Raymen

+1

Ook hier een zeer tevreden klant van Ziggo.

En ik lees hier dat sommigen een prijsstijging hebben gehad.
Ik krijg net een mail binnen dat die van mij maandelijks omlaag gaat met maar liefst 0,55 cent ;)

danielo

Citaat van: darkdevil op mei 19, 2016, 12:52:26
Je schiet er niets mee op........

http://www.mediamagazine.nl/vodafone-bouwt-vodafone-thuis-waarschijnlijk-af-na-fusie-ziggo/

http://www.totaaltv.nl/nieuws/22355/vodafone-na-fusie-met-ziggo-niet-meer-via-kpn-netwerken.html

ach dan zeg ik beide op :), Heb hier 4 internet aansluitingen (don't ask). Maar krijg net het xs4all 500/500 down glas pakket binnen eens uitzoeken hoe ik ziggo en vf opzeg als het eenmaal werkt.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

ddex

Moet goed zijn, maar ook veel duurder dan de concurrentie (alles in één pakket). En voor mij minder interessant want mis wat duitse zenders in het basispakket.

danielo

#210
Citaat van: darkdevil op mei 19, 2016, 19:47:12
Moet goed zijn, maar ook veel duurder dan de concurrentie (alles in één pakket). En voor mij minder interessant want mis wat duitse zenders in het basispakket.

Ik had niets tegen ziggo ik had het naast mijn andere aansluiting gezet omdat ik weg wilde van schotel en belangrijker adsl voor upload echt niet meer ging hier. Daarom had ik ziggo erbij genomen nu ik eindelijk glas kan krijgen bij mijn vertrouwde club (mijn email adr. is niet voor niets daniel@ ... 4all.nl) is het logisch dat het aansluit. Bij de 500/500 of later 1000/1000 en hoe ik het wil hebben is alles in 1 logisch maar niet goedkoop dat is xs4all nooit.

Wel kan ik zeggen na een jaar ziggo dat die vreemde dingen doen op hun netwerk soms zowel in Utrecht als Amsterdam en dat maakt werken ermee zoals ik wil soms vervelend.

Ik neem aan dat xs4all dat beter gaat doen maar dat is afwachten en ik heb misschien een streepje voor gezien mijn lange :) relatie met ze en werkzaamheden.

Mensen die ik er over spreek zeggen dat Ziggo bv routers automatisch reset als een deel vol zit, dit zorgt ervoor dat verbindingen wegvallen voor paar seconde en die weer even verder kunnen. Heb dat nooit 100% uitgezocht maar het verklaard wel wat wij soms zien op onze lijnen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

gast2018

Nu je het schrijft. Ik heb ook al een paar keer gehad dat de modem zomaar uit het niets reboot. Beetje vreemd.

Raphie

Een router zit nooit "vol" ZIGGO is trouwens door Tweakers wederom gekozen als beste provider. Ik heb er gelukkig geen problemen mee.
JBL PRX Power!

VincentG

#213
Het is dat ik geen fatsoenlijk internet alternatief heb (geen glasvezel, traag ADSL). Nu betaal ik aanzienlijk wat voor tv, wat ik amper kijk. Horizonbox is stil, maar wordt behoorlijk warm (in gebruik als modem). Kijk dus amper tv, maar niet alles werkt even denderend als ik dan eens kijk. MyPrime gooit je soms achter elkaar uit een film. Het begin van een aflevering of film bekijken (als je bijv kwartier later start) is vaak niet te doen. Dan start de boel een uur of halfuur te vroeg en kun je niet doorspoelen.
Internet werkt best ok, al kom ik niet aan de max downloadsnelheid. Desondanks nog wel snel genoeg. Ook best stabiel. In m'n vorige stekkie werkte het ook prima. Bij mijn ouders is het een ramp. K*t modem waar ze niet vanaf komen en ook met router ertussen is (met name draadloos) zeer instabiel. Diverse keren al monteur langs laten komen, zonder resultaat.
Marantz SR5010 - Marantz UD5007
Klipsch RP-260F - RP-450C - RP-250S - R-112SW

Raphie

Ik heb geen horizonbox, ding komt er bij mij ook niet in. Heb gewoon CI+ module, direct in tv
JBL PRX Power!

danielo

Citaat van: Raphie op mei 20, 2016, 08:06:35
Een router zit nooit "vol" ZIGGO is trouwens door Tweakers wederom gekozen als beste provider. Ik heb er gelukkig geen problemen mee.

Ok jij weet hoe het de router setup is bij ziggo vertel ? Niet dat het mij nog echt veel uitmaakt maar kan hier goed vergelijken en ziggo snelheid is prima maar zowel op latency en hoe stabiel het is (dus zeg 24 uur een stabiele ping) is het op de 2 plekken die ik gebruik niet stabiel genoeg voor mij.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Raphie

Citaat van: danielo op mei 20, 2016, 09:43:24
Ok jij weet hoe het de router setup is bij ziggo vertel ? Niet dat het mij nog echt veel uitmaakt maar kan hier goed vergelijken en ziggo snelheid is prima maar zowel op latency en hoe stabiel het is (dus zeg 24 uur een stabiele ping) is het op de 2 plekken die ik gebruik niet stabiel genoeg voor mij.

Daniel.
ik kan jouw situatie niet beoordelen, maar 99% v/d wifi latency problemen zijn toch echt de lokale setup (betonnen muren, inteferentie, buren etc) veel te kort door de bocht om dat enkel de router te verwijten. Daarnaast is coax aansluit materiaal in de entree v/d woning ook belangrijk, kan een hoop fout gaan.
JBL PRX Power!

modde239

Ik heb de Horizonbox een losse modem (telefonie/internet) op aanraden van UPC zelf die op bridge gezet en gebruik een Asus router werkt top zo.....

TopGun2010

Heb verzoek gedaan de Horizon box om te ruilen voor een ci+ kaart, kan niet! Als ik dit wil moet ik naar het langzaamste abo gaan. Waardeloos!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

KillerbeeNL

Raar , ik heb 150 mbit en toch een Ci+ kaart.

HD wel weer bevelen van bovenaf hebben gekregen.

Misschien laten doorverbinden met de afdeling "abonnement opzeggen" en je wensen doorgeven?.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

danielo

Citaat van: Raphie op mei 20, 2016, 09:54:21
ik kan jouw situatie niet beoordelen, maar 99% v/d wifi latency problemen zijn toch echt de lokale setup (betonnen muren, inteferentie, buren etc) veel te kort door de bocht om dat enkel de router te verwijten. Daarnaast is coax aansluit materiaal in de entree v/d woning ook belangrijk, kan een hoop fout gaan.

Dit is wel mijn werk, weet echt wel wat ik zeg en is geen wifi probleem. Maar goed het maakt niet zoveel uit als ik een gewone gebruiker was zou ziggo zoals het bij mij thuis werkt prima bevallen het is dat er nu hier glas is dat het voor mij logischer is om weer naar xs4all te gaan en ik verwacht dat dit de kleine hickups die ik zie niet meer zie maar ook dat moet ik maar afwachten. Terug naar de discussie wat mij betreft wat ik zeker niet ok vind is die setup box (samsung) kijk vrijwel nooit tv maar als ik dat wil duurt dat ding 3min voor die eens tv geeft.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

abbcdcg

Citaat van: TopGun2010 op mei 20, 2016, 18:20:03
Heb verzoek gedaan de Horizon box om te ruilen voor een ci+ kaart, kan niet! Als ik dit wil moet ik naar het langzaamste abo gaan. Waardeloos!

Je kan de CI+ toch ook zelf kopen (bij iedere gecertificeerde Ziggo winkel) en de kaart er in proppen? Heb ik (weliswaar een jaar of 5 terug) wel gedaan.

Wel even kijken wat je TV aankan. Zo kan ik geen OnDemand aan met deze TV.

ddex

Heb bij Ziggo eindelijk na vele weken iemand getroffen met kennis van zaken. Alles wordt nu eindelijk in orde gemaakt.

Is zo'n interactieve CI-module een goed alternatief voor de Horizon tv box? Is het beeld net zo goed en ook 1080p? Je hebt geen aparte tv box en kunt afstandsbediening van de tv gebruiken. En geen stroomverbruik van een tv box.

Raphie

Module decodeert alleen, doet niks met beeld processing
JBL PRX Power!

ddex