Fijn he Ziggo.

Gestart door Marco66, april 22, 2015, 09:03:55

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Faxe

Citaat van: Raphie op augustus 27, 2015, 07:25:05
Nou, succes dan maar, LAN en WIFI zijn toch echt je eigen verantwoordelijkheid, daar gaat je provider niks in veranderen. Alle kpn glas verbindingen zijn best nog wel traag, digitale TV is ook minder dan op de kabel en Ziggo heeft toch wel de meest capabele/betrokken helpdesk in providerland.
Ik wens je sterkte. Bij mij komt er nooit meer een KPN product in.

Het is inderdaad een beetje behelpen met een 500 Mbit/s download/upload verbinding die de glasverbinding van XS4ALL (=KPN) biedt. Voorlopig red ik me er nog wel even mee.
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus met Forester F2 voeding | Degritter

KillerbeeNL

Citaat van: flakkees op augustus 27, 2015, 11:12:56
alles gedaan
over naar horizon 2 x nieuw modem en intern alle coax vernieuwt en een nieuwe wantcontact aansluiting van ziggo gehad en alle splitters er van tussen en het blijft voor €72 per maand gewoon pet

erg jammer want het ging gewoon 8 jaar prima met upc

Dan is er inderdaad genoeg aan gedaan en heb je er genoeg ergenis van gehad.

In de UPC periode was het ook "het werkt goed of het werkt niet (goed)"

Welk abonnement heb je nu van Telfort gekozen en wat is in jouw geval (op jouw adres) de maximale download/upload ?

Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen via het koperdraadje van KPN
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

flakkees

ik ga het allemaal mee maken vanaf 18-9 en zal mijn bevindingen hier zeker delen
ik heb gekozen voor 2 ontvangers en wat extra zender pakketten en kom dan nog €10 lager uit dan bij ziggo
het verschil zal dan in de beeld kwaliteit en de internet snelheid moeten zitten en het restant moet ik dan met dat tientje goed maken
maar ik ga er voorlopig niet van uit dat het tegen gaat vallen
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

Marco66

Citaat van: flakkees op augustus 27, 2015, 08:15:32
ik heb op hun advies voor €80 alle kabels binnen in huis vervangen omdat het probleem bij mij thuis zou liggen . geen verschil
8 jaar upc , nooit problemen 1 jaar ziggo............

Id  :wacko:

Marco
Woonkamer: Topping DX9, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Scansonic MB2.5
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

modde239


flakkees

Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

lynch1979

Citaat van: flakkees op augustus 27, 2015, 15:19:15
dat is 1 . zijn er nog meer  :tounge2:

Hier nog iemand die nooit problemen heeft gehad (UPC en Ziggo).

RonG

Citaat van: flakkees op augustus 27, 2015, 15:19:15
dat is 1 . zijn er nog meer  :tounge2:

Ik kan ook niet klagen, ;D. Misschien dat ik mijn abo ga omzetten om eens zo'n horizon box te checken. Collega is er blij mee.

Dday

Citaat van: RonG op augustus 27, 2015, 15:58:38
Ik kan ook niet klagen, ;D. Misschien dat ik mijn abo ga omzetten om eens zo'n horizon box te checken. Collega is er blij mee.
Heb ook geen klagen met 200 down.... en Horizon werkt prima.

Als je horizon neemt tip houdt je eigen internet modem. Zelf gekozen om dit niet via de horizon box te laten lopen. Met horizon box verbinding niet altijd even stabiel met oude modem eigenlijk nooit problemen met de verbinding.

Raphie

Hier ook geen klachten
JBL PRX Power!

Sopper

Citaat van: RonG op augustus 27, 2015, 15:58:38
Ik kan ook niet klagen, ;D. Misschien dat ik mijn abo ga omzetten om eens zo'n horizon box te checken. Collega is er blij mee.

Mijn zwager heeft de horizonbox gratis gekregen omdat zijn Samsung niet meer ondersteund werd na samenvoeging.... Ik ga zijn Samsung lenen en hetzelfde doen  ;)
Ze checken het op afstand als je belt met deze klacht
# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

RonG

Citaat van: Sopper op augustus 28, 2015, 10:53:01
Mijn zwager heeft de horizonbox gratis gekregen omdat zijn Samsung niet meer ondersteund werd na samenvoeging.... Ik ga zijn Samsung lenen en hetzelfde doen  ;)
Ze checken het op afstand als je belt met deze klacht

Die Horizon wordt toch gehuurd niet?, Wanneer je deze krijgt moet je een ander abo aangaan en daarvoor huurkosten betalen volgens mij.

Sopper

Citaat van: RonG op augustus 28, 2015, 10:54:58
Die Horizon wordt toch gehuurd niet?, Wanneer je deze krijgt moet je een ander abo aangaan en daarvoor huurkosten betalen volgens mij.

Heeft ie gekregen... Of hij liegt  :dry:
# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

RonG

Citaat van: Sopper op augustus 28, 2015, 11:05:02
Heeft ie gekregen... Of hij liegt  :dry:

De collega waar ik het over had zij tegen mij ook eerst dat hij na klachten vijn zijn humax die horizon zo kreeg, dat klopt ook maar het abo werd wel duurder ;)

Ralph71

Citaat van: RonG op augustus 28, 2015, 10:54:58
Die Horizon wordt toch gehuurd niet?, Wanneer je deze krijgt moet je een ander abo aangaan en daarvoor huurkosten betalen volgens mij.

De Horizonbox krijg je in bruikleen.

Als je trouwens langer dan een jaar bij Ziggo zit met een totaalpakket, kan je bellen met de klantenservice (afdeling opzegging) en aangeven dat je overweegt om over te stappen naar KPN, tenzij je ook kan profiteren van de 6 maand voor 34,95. Ziggo wil je niet kwijt en gaat gelijk mee met een nieuw Horizon-jaarabonnement dat daarna per maand weer opzegbaar is. Je eigen Humax kan dan in de verkoop.  8)
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Siddartha

Dat ga ik ook eens testen...
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Sopper

Citaat van: Ralph71 op augustus 28, 2015, 11:07:34
De Horizonbox krijg je in bruikleen.

Als je trouwens langer dan een jaar bij Ziggo zit met een totaalpakket, kan je bellen met de klantenservice (afdeling opzegging) en aangeven dat je overweegt om over te stappen naar KPN, tenzij je ook kan profiteren van de 6 maand voor 34,95. Ziggo wil je niet kwijt en gaat gelijk mee met een nieuw Horizon-jaarabonnement dat daarna per maand weer opzegbaar is. Je eigen Humax kan dan in de verkoop.  8)

Misschien moeten ze op de klanten-en-marketing-afdeling eens op hun hoofd krabben.
Hun acties zouden standaard OOK voor bestaande klanten moeten gelden...
Als ik zo om mij heen kijk en hoor, stappen veel klanten naar een andere provider.
Het is belachelijk dat je als klant eerst moet dreigen over te stappen en dan gaan alle poorten open...
# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

Siddartha

Zo werkt het helaas...
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

hdnoob

fy ziggo......   >:(  Sport zender erbij en blokjes op Discovery, NGC en nog wat anderen.

Rusher

En sinds gisteren heb ik haperingen in het beeld, alsof het eventjes op pauze staat...

advr

Nog nergens last van gelukkig ???
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

jaco

Ik heb alleen tv van UPC/Ziggo en die is de laatste tijd ook slecht, veel storingen.
Ik ga maar een digitale KPN toverdoos nemen.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

htandre

Zijn er hier meer Ziggo-gebruikers die net als mij ook sinds 19 december Film1 en Fox sport 1  en 3 kunnen ontvangen?
N.b. ik heb dus geen abonnement op deze zenders.
Kerst gedachte van Ziggo?
Op hun site kan ik hier niets over vinden.
HT-ruimte: Yamaha RX-A780, Dune H4K Pro, Sony UBP X800M2, JVC D-ILA X7900BE, 4 x Totem Kin mini, 4 x Atacama Duo 7,Totem Kin mini Flex (Centre), Sub SVS PB1000
Wooonkamer: Yamaha N603, Totem Kin Mini, Rel Quake II, LG55B7.
Keuken: Yamaha BAR400, Sony KD 43X8307C

modde239

Citaat van: htandre op december 20, 2015, 12:10:34
Zijn er hier meer Ziggo-gebruikers die net als mij ook sinds 19 december Film1 en Fox sport 1  en 3 kunnen ontvangen?
N.b. ik heb dus geen abonnement op deze zenders.
Kerst gedachte van Ziggo?
Op hun site kan ik hier niets over vinden.

Same here zal inderdaad wel een kerst actie zijn wel vreemd dat er geen reclame voor wordt gemaakt.....

pameijer

Helaas, in Groningen heb ik geen Film1 of Sport1. Zou wel leuk zijn geweest in deze periode! Welke regio zitten jullie?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!