B.Loft - Submerged

Gestart door VlisChris, augustus 24, 2004, 17:33:20

« vorige - volgende »

VlisChris

Citaat van: Richard70... op juli 18, 2024, 22:40:05De Atv is een geweldig apparaatje alleen niet voor wat jij er mee wilt .
Je kan met een auto ook niet varen hè Chris  :D

Vind ik dus een echte verrassing. Bij koop werd me verteld dat dat ding het gewoon kon. En ik ben ook video's tegengekomen dat het kan.

Binnenkort eens kijken of ik een antwoord bij Apple kan krijgen (zal wel niet).
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Citaat van: VlisChris op juli 19, 2024, 10:38:13Mooi apparaat. Nog eens een pak duurder dan de roomba. Ik moet zeggen dat die vanochtend zijn ronde aan het doen was toen ik de kamer in kwam.

Hopelijk heeft het idiote ding tijd nodig om zichzelf, en zijn omgeving te leren kennen.

Voordat jij Zeeuws kon brabbelen duurde het ook even toch :D :D

Geduld is een schone zaak Chris :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Lyngdorf MP40, Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

VlisChris

Citaat van: blue-eyes op juli 19, 2024, 10:53:31Voordat jij Zeeuws kon brabbelen duurde het ook even toch :D :D

Geduld is een schone zaak Chris :P

Ik heb er dan ook weinig interesse in het echt te leren eey :D

VlisChris

Hoppakee.

Coolblue mag vertellen waar de roomba naar terug gaat.
De aannemer krijgt op zijn kloten dat mijn afvoerputje van 3500 EURO fout is aangelegd.
Winkel uit Polen geeft weinig aan dat twee identieke duiklampen van hetzelfde merk toch wezenlijk verschillend zijn zodat ik die weer kan laten omwisselen.

Gelukkig doe ik het verder uitstekend met warm weer  :clapping:

LittleNinja

Jij hebt echt jouw dag vandaag.... 😳
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Goed hè  :clapping:

Het zijn wel de hoogtepunten van de dag hoor.
De rest van de puntjes zal ik niet noemen :tongue2:

Edit 2.

Top! Ik zie dat stucwerk dat vol in zicht zit beschadigd is... Weet je. Dat zal ik niet als nadeel zien; de schilder moet toch nog langskomen. Dan kan ik dit fixen. En kan hij het weer schilderen ::)

VlisChris

En opeens. Spontaan. Zonder iets veranderd te hebben werkt het opeens... Beter gezegd, kwamen er opeens nieuwe menu's bij.

Ik heb nu bv YT op de tv. Geluid over de HomePods. En bediening via mijn telefoon.

Het kan dus... Nu nog kijken of de ps5 ook nog meewerkt.

En het moet nog lukken om de HomePod (die naast de tv staat) als "home cinema speaker" :D in te stellen. Die verschijnt nu in het geheel niet in de keuze menu's. Details. We bewegen de goede kant op.

VlisChris

Morgen eerste trainingsduik 8)

LittleNinja

Citaat van: VlisChris op augustus 23, 2024, 22:34:50Morgen eerste trainingsduik 8)

Ik vond die pakken al stoer in de eerste Ghostbusters film!  :headbanging:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"