MOD om foto album te posten

Started by Del member, February 20, 2004, 17:44:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Del member

Op avsforum hebben ze blijkbaar een feature zodat je gewoon in de foto's van de members kan browsen. Op die manier heb je een aantal thumbnails van diverse members hun HT op een enkele pagina.

Zulke functionaliteit zou een leuke mod zijn bovenop dit forum. Wat denken jullie ?

J.A.F._Doorhof

Gaat erg veel extra datatraffic kosten we zitten nu al boven de 30GB per maand dus dat zit er voorlopig niet in.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

R

Ja wel een leuk idee. We kunnen toch ook een format aanmaken en dat iedereen dezelfde layout hanteert. Natuurlijk dan ook zelf hosten en hoeven we op het forum alleen maar een lijst met URL's te maken...

Del member

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 20, 2004, 18:58:54
Gaat erg veel extra datatraffic kosten we zitten nu al boven de 30GB per maand dus dat zit er voorlopig niet in.

MvrGr.
Frank

Is traffic dan zo duur ? De providers inkoopprijs voor 1GB dataverkeer kostte twee jaar terug nog geen EUR, kan het weten, heb lang voor een ISP gewerkt.

J.A.F._Doorhof

Traffic is zeker duur, wat de inkoop kost kan me weinig boeien ik weet wat ik moet betalen, en ik weet dat het forum op DIT moment al rond de 10-15 GB per maand trekt zonder fotoalbums.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bart_M

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 20, 2004, 18:58:54
we zitten nu al boven de 30GB per maand dus dat zit er voorlopig niet in.

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 17, 2004, 17:17:18
ik weet dat het forum op DIT moment al rond de 10-15 GB per maand trekt zonder fotoalbums.

Ehhh... hoeveel is het nu?

Jeroen.

Het Forum trekt de 10-15 GB.
Op de server draaien nog meer site's. En die zijn samen ook goed voor 15 GB, vandaar.

Tenminste zo heb ik het begrepen, in andere posts van Frank.

Scarp

Dat was de oude situatie volgens mij. Er is nu een eigen server.

Jeroen.

Ja dat klopt, maar de oude was een deel server met andere partijen.
Nu heeft Frank een eigen server maar daar draait niet alleen dit forum op.

Maar we wachten op de man, die het verklaren kan ;D

J.A.F._Doorhof

Kijk even naar de statistieken en je snapt wat ik bedoel, de traffic van ALLEEN het forum is ondertussen 40GB geworden deze maand, en 10GB van de andere sites.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rappie

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 27, 2004, 19:11:34
de traffic van ALLEEN het forum is ondertussen 40GB geworden deze maand

we doen ons best  ;D

Maar de afdeling private home theaters is toch al een fotoalbum op zich. Met uitleg er bij etc.
Eigenaar van Paulthé