aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Richi

Wat een rommeltje!  :devil:  :D

Lijkt me heerlijk zo'n rommel kamer helemaal voor jezelf.  8)
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Mr.M

#18251
Citaat van: Richi op april 11, 2021, 21:34:36
Wat een rommeltje!  [emoji317]  :D

Lijkt me heerlijk zo'n rommel kamer helemaal voor jezelf.  8)

Dit Was ook een droom die uit is gekomen!

Liefst met een garage om warm aan me autos te sleutelen.



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Markvandiepen


genesis

Citaat van: Markvandiepen op april 12, 2021, 20:52:30
Wel overkill 2 draaitafels

Als je er nix op afschrijft geeft het nix en heb je er nog plezier van ook, getalletjes op je scherm heb je geen plezier van

Genesis
Carpe Diem

chansig

Al schrijf je 200% af. Net zo niet jammer als bv drie keer dezelfde platen kopen en weer verkopen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Mr.M

#18255
Citaat van: Markvandiepen op april 12, 2021, 20:52:30
Wel overkill 2 draaitafels

Denk dat mijn karakter liever overkill heeft dan "underkill" als dat woord bestaat Mark . ;)


Maargoed om terug komen op je opmerking.... Nee 2 draaitafels is zeker geen overkill en zelfs een "must" .

Sommige serieuze Analoog liefhebbers hebben zelfs 2-3 armen op een tafel met verschillende elementen .

Waarom? Omdat je geen dure element op oude/tweedehands  platen draaien om ze te proberen , met kans op beschadiging van een dure element.

In de clearaudio heb ik een Rega Ania  zitten . Geen koopje maar Als daar wat mee gebeurt is het nog lang niet zo erg als met de vdhl Colibri.



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#18256
Citaat van: genesis op april 12, 2021, 21:01:34
Als je er nix op afschrijft geeft het nix en heb je er nog plezier van ook, getalletjes op je scherm heb je geen plezier van

Genesis
Zo is het ! .. ontastbare getallen en fictief blijdschap is niets voor mij.

Ik wil tastbare spullen waar ik van kan geniet. Noem mij maar Analoog persoon.

Die digitale shizzel is niet mijn ding.
**UNDER CONSTRUCTION**

Pjotr27

CitaatWaarom? Omdat je geen dure element op oude/tweedehands  platen draaien om ze te proberen , met kans op beschadiging van een dure element.

Hoe kan een element beschadigt worden door oude/tweedehands platen?
Andersom geloof ik het wel, nieuwe LP op oud element.
De Naald versleten en die maakt de groef dan kapot. Maar andersom?
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Markvandiepen

Idd onzin, je element gaat niet stuk van oude platen draaien

Ik neem aan, gezien je veelvoud aan spullen, dat je een platen wasmachine  hebt?

Mr.M

#18259
Citaat van: Markvandiepen op april 13, 2021, 06:37:21
Idd onzin, je element gaat niet stuk van oude platen draaien

Ik neem aan, gezien je veelvoud aan spullen, dat je een platen wasmachine  hebt?
Achjaa , ik doe veel meer wat door een ander als onzin wordt gezien dus dit kan er ook wel bij. ;)

Mijn vader vind 4 autos en scooter onzin , mijn moeder vind 4 verdiepingen huis onzin, me vriendin vind 9 vis hengels onzin, me broer vindt 6 horloges onzin,me buurman vind een boot onzin , me beste vriend vindt 3 dagen per week werken onzin in mijn leeftijd en jij vindt 2 draaitafels onzin.

Als ik het zo bekijk bestaat me hele leven uit onzin. [emoji3060][emoji3060][emoji3060][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Staaled

Er is een patroon ja...........houd vol ! :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Mr.M

#18261
Citaat van: Staaled op april 14, 2021, 10:12:35
Er is een patroon ja...........houd vol ! :D
Had er nog niet bij stilgestaan maar er is inderdaad een zichtbaar patroon! [emoji1787][emoji1787]

Als je ouder wordt ga je veranderen zeggen ze. We gaan het meemaken, oktober 40! Dus ben benieuwd...




Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

#18262
Citaat van: maz op april 14, 2021, 10:46:13
Had er nog niet bij stilgestaan maar er is inderdaad een zichtbaar patroon! [emoji1787][emoji1787]

Als je ouder wordt ga je veranderen zeggen ze. We gaan het meemaken, oktober 40! Dus ben benieuwd...




Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Als dat zo is Maz, gaat er ook bij jou ook een verschuiving plaats vinden, van kwantiteit naar kwaliteit en van minder is meer

Iets in me zegt dat dat nog wel ff gaat duren bij jou....... ::)


Genesis :D
Carpe Diem

katwax

Citaat van: maz op april 14, 2021, 10:46:13

Als je ouder wordt ga je veranderen zeggen ze. We gaan het meemaken, oktober 40! Dus ben benieuwd...




Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Ook onzin  ;D
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Mr.M

#18264
Citaat van: genesis op april 14, 2021, 13:00:56
Als dat zo is Maz, gaat er ook bij jou ook een verschuiving plaats vinden, van kwantiteit naar kwaliteit en van minder is meer

Iets in me zegt dat dat nog wel ff gaat duren bij jou....... ::)


Genesis :D
Daar heb je helemaal gelijk in , ongemerkt gebeurt dit al.


Vorige week nog de Fiat 500 van me vriendin omgewisseld naar een GLA Amg.  Vond dat ze dat wel had verdient na 7 jaar volhouden met mij en dat ze mij de laatste jaar behoorlijk heeft bijgestaan door een hele moeilijke jaar .

Ze had nog een waslijst aan wenzen wat er allemaal in de GLA aanwezig moest zijn . ( Amg, alcantara interieur met Sportstoelen , rooie stiksel, dubbel pano/ schuifdak, Harman kardon prologic 7 installatie, nacht pakket,Ambilight interieur, parc assist, groot scherm Navi en ga zo maar door.)

Ook allemaal Onzin want Ze werkt van huis . Waar heeft ze eigenlijk auto voor nodig? Hahahah

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

fugazi_2009

Citaat van: maz op april 14, 2021, 16:09:46

Ook allemaal Onzin want Ze werkt van huis . Waar heeft ze eigenlijk auto voor nodig? Hahahah

Als je alleen maar gaat leven naar wat je nodig hebt dan wordt het wel heel saai! Gewoon lekker doorgaan zo!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Mr.M

Citaat van: fugazi_2009 op april 14, 2021, 16:22:19
Als je alleen maar gaat leven naar wat je nodig hebt dan wordt het wel heel saai! Gewoon lekker doorgaan zo!
Zo is het. Als je er blij van wordt moet je het vooral DOEN. Zolang je er eerlijk voor werkt en niemand lastig valt heb je mijn zegen.  Of je het nou allemaal nodig hebt is niet zo belangrijk. Als je er maar blij van wordt.




Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

addesmo

De vraag zal zijn of je er echt blij van wordt, al die materiële ballast. Jij weet gezien je familie omstandigheden dat het daar niet echt omgaat! Geluk zit in andere dingen. Uit onderzoek blijkt dat een nieuwe auto slechts ongeveer 6 weken als nieuw wordt ervaren. Nog afgezien van de belasting van het milieu! Met 40 heb je nog 40/50 jaar te gaan normaal gesproken. Ik benijd je niet ;)

J o e p

Hegel H190, Audiolab 6000CDT, Focal Chora 826.

Markvandiepen

#18269
Citaat van: maz op april 14, 2021, 10:04:20
Achjaa , ik doe veel meer wat door een ander als onzin wordt gezien dus dit kan er ook wel bij. ;)

Mijn vader vind 4 autos en scooter onzin , mijn moeder vind 4 verdiepingen huis onzin, me vriendin vind 9 vis hengels onzin, me broer vindt 6 horloges onzin,me buurman vind een boot onzin , me beste vriend vindt 3 dagen per week werken onzin in mijn leeftijd en jij vindt 2 draaitafels onzin.

Als ik het zo bekijk bestaat me hele leven uit onzin. [emoji3060][emoji3060][emoji3060][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]


Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

3 dagen werken en dan zo luxueus kunnen leven, tja daar zet ik wel mijn vraagtekens bij

Richard70…

Citaat van: maz op april 14, 2021, 10:04:20
Achjaa , ik doe veel meer wat door een ander als onzin wordt gezien dus dit kan er ook wel bij. ;)

Mijn vader vind 4 autos en scooter onzin , mijn moeder vind 4 verdiepingen huis onzin, me vriendin vind 9 vis hengels onzin, me broer vindt 6 horloges onzin,me buurman vind een boot onzin , me beste vriend vindt 3 dagen per week werken onzin in mijn leeftijd en jij vindt 2 draaitafels onzin.

Als ik het zo bekijk bestaat me hele leven uit onzin. [emoji3060][emoji3060][emoji3060][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Mijn vrouw vind 3 vriendinnen ook onzin.   :D
Gewoon lekker bezig blijven maz. Je leeft maar 1 keer
Beeld; JVC NZ8. Stewart Firehawk masking screen  . Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

J o e p

Citaat van: Markvandiepen op april 14, 2021, 18:54:02
3 dagen werken en dan zo luxueus kunnen leven, tja daar zet ik wel mijn vraagtekens bij
Grapje hoop ik.
Hegel H190, Audiolab 6000CDT, Focal Chora 826.

Peerless Monster

Ah de GLA is eindelijk binnen. Of eh buiten.

Mooi ding Maz! 💪🤘
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Markvandiepen

Citaat van: J o e p op april 14, 2021, 19:03:01
Grapje hoop ik.

Hoe bedoel je? Grapje van maz hoop je?
Van mij niet

Mr.M

#18274
Citaat van: addesmo op april 14, 2021, 18:41:28
De vraag zal zijn of je er echt blij van wordt, al die materiële ballast. Jij weet gezien je familie omstandigheden dat het daar niet echt omgaat! Geluk zit in andere dingen. Uit onderzoek blijkt dat een nieuwe auto slechts ongeveer 6 weken als nieuw wordt ervaren. Nog afgezien van de belasting van het milieu! Met 40 heb je nog 40/50 jaar te gaan normaal gesproken. Ik benijd je niet ;)
Ik snap wat je bedoelt addesmo en ben ook helemaal met je eens. Geld maakt niet gelukkig als je ongezond bent, dat heb ik vorige jaar opnieuw mogen ervaren.
Ik loopt liever op oude slippers  over straat en lever graag  alles in wat ik heb in als me broertje weer de oude kan worden.:( helaas is dat niet mogelijk, dus daar kan ik mijn geluk niet afkopen.

Maar als je gezond bent kan geld je behoorlijk zetje geven richting gelukkig voelen  , al zijn het korte momenten van geluk  , lol.
Citaat van: J o e p op april 14, 2021, 18:49:35
GLA Amg. netjes!
Ze is er helemaal in de wolken ervan. Je moest haar gezicht zien als ze er in rijdt. Lol
Citaat van: Markvandiepen op april 14, 2021, 18:54:02
3 dagen werken en dan zo luxueus kunnen leven, tja daar zet ik wel mijn vraagtekens bij
Als ik ergens 3 hoog achter had gewoond in een sociale huurwoning dan had je wellicht je vraagtekens bij mogen zetten.

Maar hier klopt de plaatje wel.

Citaat van: rdebruin op april 14, 2021, 19:00:09
Mijn vrouw vind 3 vriendinnen ook onzin.   :D
Gewoon lekker bezig blijven maz. Je leeft maar 1 keer
Die van mij ook! Das pas echte onzin lol. [emoji56]

En je leeft maar inderdaad 1x. Hoop dat dat ooit doordringt bij sommige.Jullie kennen me langer dan vandaag , ik doe me ding ;).

Citaat van: J o e p op april 14, 2021, 19:03:01
Grapje hoop ik.
Zal het? We hebben er meerdere gehad hier op forum die de ??? Bij mij hadden.   Ondertussen 5-6 jaar verder en  Maz rijdt nogsteeds door ieder patser fuik van Rotje knor in zijn 911 "with Flying colors" en een tevreden glimlach van de belastinginspecteur. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**