aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Citaat van: michel69 op juni 19, 2016, 14:45:06
Haha nice Maz je bent iig weer uniek qua aangesloten apparatuur op deze Kenwoods ;D denk niet dat er ooit in deze wereld zo'n versterking/bron etc.  op aangesloten is geweest :hehe: hoe klinken ze? ze er btw er nog heel netjes uit voor hun leeftijd, je bent er duidelijk altijd voorzichtig mee geweest.
Dit is zeer zeker een apart setup. Echter het klinkt nog behoorlijk aangenaam ook.
Ook medeomdat ik een verwachting van niets had hiermee.
Maar sta echt versteld hoe deze speakers met de Kharma sub doen.
Citaat van: brtram op juni 19, 2016, 19:29:47
Jouw ouders moeten wel heel veel van je houden  :clapping:
Geef jij ze een setje (oude) speakers cadeau, haal jij ze terug als je zelf heel effe zonder zit  ;D

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=dlattach;topic=145469.0;attach=180761;image
Zijn het  watergekoelde speakers dat er slangen naar toe lopen?  :nowink:

Ze houden ontzettend veel van ons.

Zoveel dat me gepensioneerde pa 6 dagen per week met mij meegaat naar de zaak om mee te helpen (zodst ik noet lleen sta) en me moeder 1x per week langs komt om de zaak te boenen en schoonmaken.lol.

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Ik ga binnenkort iets heel leuks doen  met deze KHARMA CUSTUM sub .

Ik ga ze de uiterlijk en details van een EXQUISITE geven. 

Dus : gouden plaatjes en hout fineer aan de zijkant. Lol ( ook de kleur wordt zwart piano).

Dan heb ik tenminste een qua uiterlijk bijpassende sub  voor de exquisite mini fronts.

Dan heb ik een KHARMA COSTUM SUB met Exquisite look.:)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Contour

Wel geinig dat die Kenwood kastjes het nog zo goed doen, zo zie je maar weer dat wanneer het steeds duurder wordt, de kwaliteit van het geluid naar verhouding minder snel oploopt!

Sirius666

Absoluut. Maz baalt gewoon dat ze voor 80% gelijk zijn aan de Kharmas :D

peterbig

Citaat van: Sirius666 op juni 20, 2016, 19:42:19

dat is wat ik al eerder vertelde. als je voor de laatste 10 % wilt gaan dan kan het best in de tonnen lopen. :-* :-*

Wanneer bereik je dat? juist, vaak op latere leeftijd. Maar dan loopt jammer genoeg ook het gehoor wel een beetje terug.  :music: :music: :embarassed: :embarassed:

Contour

HJ

Citaat van: maz op juni 19, 2016, 23:40:40
Ik ga binnenkort iets heel leuks doen  met deze KHARMA CUSTUM sub .

Ik ga ze de uiterlijk en details van een EXQUISITE geven. 

Dus : gouden plaatjes en hout fineer aan de zijkant. Lol ( ook de kleur wordt zwart piano).

Dan heb ik tenminste een qua uiterlijk bijpassende sub  voor de exquisite mini fronts.

Dan heb ik een KHARMA COSTUM SUB met Exquisite look.:)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dat vind ik dan weer jammer. Heb je eindelijk deze geweldige fronts, zet je er een wannebe sub bij met een likje verf om ook zo te laten lijken. Ruil dat ding dan in en kijk of je de bijpassende sub in huis kan halen[emoji6]

Contour

Inderdaad, een Peerless XLS + slave is toch meer iets voor het pleps..  :laugh:.

zulke sjieke speakers verdienen bijbehorend low end.

Groetjes Walter

Mr.M

Citaat van: Contour op juni 20, 2016, 19:15:29
Wel geinig dat die Kenwood kastjes het nog zo goed doen, zo zie je maar weer dat wanneer het steeds duurder wordt, de kwaliteit van het geluid naar verhouding minder snel oploopt!
Je kan niet zeggen dat ik ergens van baal want ben heel goee bewust van wat mogelijk is in audio land tegen scherpe tarieven.lol. Ben juist gelukkig dat ze naar verhouding zo  goed  klinken.

Ze zijn absoluut geen kharmas en halen het bij lang en na niet als je ze naast elkaar zet maar ze klinken gewoon lekker .
Ze hebben van alles een klein beetje en dat klein beetje van alles is Net genoeg om als audiofiel ernaar te kunnen luisteren in geval van Nood. ;)

En ja het is zo, dat laatste klein beetje kost een berg.Precies zoals sport wagens.dat laatste paar pks erbij kost je een berg.

Neem bv de porsche 911 serie.

Voor 120k  heb je de standaard 911 met 370 pk . En 0-100 in 4.5 sec.

Voor de volgende 170 pk betaal je nog eens 120k. En je krijgt er 1.5 seconde erbij.

Dus 120.000 extra voor 1.5 seconde winst.

Das ongeveer 8500 euro voor ieder  1/10 seconde. Lol. 

Citaat van: Sirius666 op juni 20, 2016, 19:42:19

Citaat van: peterbig op juni 20, 2016, 19:47:43
dat is wat ik al eerder vertelde. als je voor de laatste 10 % wilt gaan dan kan het best in de tonnen lopen. :-* :-*

Wanneer bereik je dat? juist, vaak op latere leeftijd. Maar dan loopt jammer genoeg ook het gehoor wel een beetje terug.  :music: :music: :embarassed: :embarassed:

Citaat van: Contour op juni 20, 2016, 19:51:25
Maz is er gelukkig vroeg bij!  ;D

Ik Mag zeker niet klagen . ;)

Citaat van: hans. op juni 20, 2016, 19:57:36
Dat vind ik dan weer jammer. Heb je eindelijk deze geweldige fronts, zet je er een wannebe sub bij met een likje verf om ook zo te laten lijken. Ruil dat ding dan in en kijk of je de bijpassende sub in huis kan halen[emoji6]

Tis ieder geval een kharma sub. Heb ieder geval een bijpassend sub qua naam. Lol

Dit was gewoon een koop uit nieuwsgierigheid en ....... ik weet eigenlijk zelf niet eens waarom ik hem heb gekocht.
Gewoon omdat het kharma is en betaalbaar.lol

Citaat van: Contour op juni 20, 2016, 20:03:33
Inderdaad, een Peerless XLS + slave is toch meer iets voor het pleps..  [emoji23].

zulke sjieke speakers verdienen bijbehorend low end.

Groetjes Walter

Achja , je moet nog een droom hebben.. Misschien ooit als ik een groter kamer heb.

Mr.M

De  100 gulden kenwood  LS-500G aangestuurd door  De BOULDER 860.

Mr.M

Mr.M

Eindelijk GOED NIEUWSSSSS over de inbraak op de zaak......

Aansprakelijkheid Verzekering van de assurantie maatschapij wilt schikken en de schade deels uitbetalen.

[emoji344] [emoji344] [emoji344] [emoji344] [emoji344] [emoji344] [emoji344] [emoji344]

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

LABO

Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

Citaat van: Xander32 op juni 23, 2016, 21:41:05
Top, gefeliciteerd kerel :thumbs-up:.
Tnx xander,

Ben hier heel erg blij mee want dit was echt een zwaar tegenslag. Jaar gewerkt voor niets als ze niet zouden schikken.
Citaat van: LABO op juni 23, 2016, 21:48:05
Geweldig Maz. Ik ben heel blij voor je  :pompom:
Tnx Lex.  Heeft even geduurd maar er is in ieder geval positief bericht.

Iets is beter dan niets. :).
Nu heb ik maar een half jaar gewerkt voor niets. Lol

R

Oh fijn! Ook heel fijn dat je nu weer verder kunt. Case closed.

Mr.M

Citaat van: R op juni 23, 2016, 21:57:34
Oh fijn! Ook heel fijn dat je nu weer verder kunt. Case closed.
Idd.  Beter iets dan niets. Nu heb ik tenminste een deel van de voorraad wat ik opnieuw moest inkopen en schade terug gehad.
Opluchting. Pffff

Vik

Netjes MAZ!

Gelijk deze maar bestellen?   :D

Citaat van: maz op juni 23, 2016, 21:37:44

Aansprakelijkheid Verzekering van de assurantie maatschapij wilt schikken en de schade deels uitbetalen.

[emoji344] [emoji344] [emoji344] [emoji344] [emoji344] [emoji344] [emoji344] [emoji344]
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

twani

Citaat van: vik op juni 23, 2016, 22:24:06
Netjes MAZ!

Gelijk deze maar bestellen?   :D

Héé, de nieuwe auto van Erich Honecker ;). Zó fout dat ie eigenlijk wel weer lekker is :)

YamahaRXV

Citaat van: maz op juni 23, 2016, 21:37:44

Goed nieuws Maz  :thumbs-up:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Citaat van: twani op juni 23, 2016, 22:30:55
Héé, de nieuwe auto van Erich Honecker ;). Zó fout dat ie eigenlijk wel weer lekker is :)
Je weet dat ik van fout/apart en gek spul hou dus dit past perfect in mijn straatje.

Had ik geweten dat de verzekering uitbetaalt dan had ik een 55 AMG gekocht ipv een 500"tje" qua verbruik zou die toch niet veel meer kunnen kosten dan nu lol, met  1 op 2.5 a 4  in de stad . Lol... [emoji23] [emoji23] [emoji23] .lol.

Mr.M

brtram

Zorg wel dat vooraf duidelijk is of het een netto schikkingsbedrag is, of dat er ook rekening gehouden wordt met BTW aftrek.

Bij een normale schadevergoeding wordt bij zakelijke verzekerden, die de BTW al hebben verrekenend bij de BTW aangifte, ex BTW uitgekeerd.
Als je een schikkingsbedrag overeenkomt is het weer gebruikelijk dit schikkingsbedrag volledig uit te keren.
Maar soms willen verzekeringsbedrijven hier wel eens van afwijken en de BTW ook bij een schikking in mindering te brengen.

Mr.M

Citaat van: brtram op juni 23, 2016, 22:38:46
Zorg wel dat vooraf duidelijk is of het een netto schikkingsbedrag is, of dat er ook rekening gehouden wordt met BTW aftrek.

Bij een normale schadevergoeding wordt bij zakelijke verzekerden, die de BTW al hebben verrekenend bij de BTW aangifte, ex BTW uitgekeerd.
Als je een schikkingsbedrag overeenkomt is het weer gebruikelijk dit schikkingsbedrag volledig uit te keren.
Maar soms willen verzekeringsbedrijven hier wel eens van afwijken en de BTW ook bij een schikking in mindering te brengen.

Tnx voor de tip en meedenken brtram.
Door de expert aan De verzekeraar  doorgegeven bedragen waren allemaal ex btw aangezien btw niet van toepassing zou zijn hierop dus de de bedragen waren al verminderd met 21%.. Dus ik neem aan dat de geroepen bedrag het bedrag is dat ik daadwerkelijk ontvang? Maargoed zeker ben ik nergens van.
Heb de mail doorgestuurd naar mijn  advocaat , ben benieuwd of hij akkoord is met de schikking....