aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Maz is momenteel druk bezig met "letterlijk" geld "verbranden".lol
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

mijkie

* Focal Alpha 50 * Auralic Altair G1.1 *

michel69

:crazy: :crazy: WoW Maz dus speakerloos? als ik het goed begrijp.........dan snap ik het benzine verbruik wel.........je wilt toch nog een muziekje kunnen luisteren.........dan maar eindeloos toeren met de auto ;D

Ben benieuwd wat ervoor terug komt maz ;)
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Mr.M

Hij kan ook zuinig zijn.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

twani

Citaat van: doorofnight op juni  8, 2016, 21:02:54
Dat is bergaf met de wind in de rug en het gas los :)

Je vergeet de "zon in de uitlaat" nog DON :tounge2:

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

gerzom

NAGRA....... begin nu wel heeeeeeeeeeeel benieuwd te worden, Maz!!!
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.

Bama

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

gerzom

Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.

ducman748

Ik niet en das jammer, nopompom

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

michel69

Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Bama

In ieder geval geen Vivids, die hebben er even gestaan maar klonken in zijn kamer totaal niet.

gerzom

Tja, dan zet ik mijn geld op: Kharma Exquisite Reference 1C

de -SOLD- status doet althans zoiets vermoeden...............  ;)

paaj

Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

peterbig

Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

HJ

RZeemering

Citaat van: maz op juni  8, 2016, 18:13:27
Maz is momenteel druk bezig met "letterlijk" geld "verbranden".lol

Die dikke trekker waar ik laatst bij in zat had ook zulke getallen. 5 km/u en 36 liter per uur... hehe
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

peterbig

Citaat van: sultankat op juni 10, 2016, 19:50:14
"warm", om niet te zeggen: "heet"!!
Als je eenmaal Kharma hebt gehoord, dan is de keuze eigenlijk eenvoudig en simpel  ;D

Kharma  :tongue2: :tongue2:

Mr.M

Citaat van: michel69 op juni  8, 2016, 19:19:32
:crazy: :crazy: WoW Maz dus speakerloos? als ik het goed begrijp.........dan snap ik het benzine verbruik wel.........je wilt toch nog een muziekje kunnen luisteren.........dan maar eindeloos toeren met de auto ;D

Ben benieuwd wat ervoor terug komt maz ;)
Maz speakerloos?  Kom op michel hoelang ken je me al?
Zulke uitspraken zijn zeer teleurstellend na alle moeite die ik heb ingestoken op me te laten kennen op deze forum. Lol ...
Citaat van: gerzom op juni 10, 2016, 12:32:10
NAGRA....... begin nu wel heeeeeeeeeeeel benieuwd te worden, Maz!!!
Ik zal zo wel weer wat plaatjes posten van wat ik allemaal heb uitgespookt. ;)
Citaat van: Bama op juni 10, 2016, 12:39:40
Ik weet het al ;D
Jouw spreek ik ondertussen vaker dan me vriendin ton.lol
Als.om audio gaat ben ik netzo k etter als jij. Aleen jij laat het niet meer zien helaas.

Citaat van: sultankat op juni 10, 2016, 12:49:40
Ik ook  ;)
De glazen bol van SULTAN zit nooit naast!
Citaat van: ducman748 op juni 10, 2016, 13:36:34
Ik niet en das jammer, nopompom

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Komt goed , even geduld.
Citaat van: michel69 op juni 10, 2016, 14:24:42
Wel wat gaat het worden dan......... ;) ;D
Het is ondertussen een en al geworden maar was hem niet helemaal.
Citaat van: Bama op juni 10, 2016, 14:42:49
In ieder geval geen Vivids, die hebben er even gestaan maar klonken in zijn kamer totaal niet.
Klopt idd. Heb al meerdere malen vivids gehad en met deze opstelling klonken ze wat dun vergeleken met de db7s.

Citaat van: paaj op juni 10, 2016, 15:43:07
Toch niet weer Kharma he?
Warm!
Citaat van: peterbig op juni 10, 2016, 16:36:24
En wat is er mis met Kharma????
Helemaal niets ... een van de mooiste merken in mijn beleving. Vooral de nieuwe types. En dan met name de db7 serie.
Citaat van: Roksan op juni 10, 2016, 16:55:32
Die hebben we nu al zo vaak voorbij zien komen 😉
Maar nog niet deze!
Citaat van: peterbig op juni 10, 2016, 20:48:06
Als je eenmaal Kharma hebt gehoord, dan is de keuze eigenlijk eenvoudig en simpel  ;D

Kharma  :tongue2: :tongue2:
Als dat je sound is wel. De oude kharma met ceramique units was iets aan de droge kant vergeleken met de nieuwe. Die zijn wat warmer en minder accuraat maar wel heeeel makkelijk luisteren en muzikaal.
Vooral de DB7S is een streling voor je oor.

LABO

Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

Citaat van: LABO op juni 11, 2016, 10:02:55
De DB9-S is mijn droomspeaker  :wub:

Als je de ruimte voor heb dan is dat een speaker wat niets mist in zijn weergave. van hoogste tonen tot de laagste octaaf.

voor mij helaas te groot momenteel.