aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Doubleoz

Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

scrutinizer

Citaat van: twani op april 23, 2016, 20:59:21
Voorlopig zitten er in mijn muziekgenre (ja jongens, is ook gewoon muziek :D) teveel hiaten in de Tidal/Qobuz bibliotheken, bijna niets te vinden zelfs.  ......

Spotify klinkt bij mij trouwens geweldig. Mínder audiofiel dan Tidal, maar wel veel lekkerder om naar te luisteren.

Heerlijk smeuïg en rond, precies zo ik het graag heb.....

Nou laat mijn set ook niet al te veel horen  :tounge2:

Misschien doet je set wel meer dan zijn best, Theo .......... :D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Mr.M

Citaat van: twani op april 23, 2016, 20:59:21
Voorlopig zitten er in mijn muziekgenre (ja jongens, is ook gewoon muziek :D) teveel hiaten in de Tidal/Qobuz bibliotheken, bijna niets te vinden zelfs.  ......

Spotify klinkt bij mij trouwens geweldig. Mínder audiofiel dan Tidal, maar wel veel lekkerder om naar te luisteren.

Heerlijk smeuïg en rond, precies zo ik het graag heb.....

Nou laat mijn set ook niet al te veel horen  :tounge2:
Dst rond en ..... heb ik ook nooit last van theo.

Spotify klinkt overigens prima hier. Heb geen klachten. Maar als het beter kan zonder verlies van muzikaliteit (rond warm geluid) die  ik nu heb dan is het welkom.

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

RZeemering

Sinds Bryston zo goed matched in je set, had je deze al gezien?
http://www.hifi.nl/tweedehands/10008071/Bryston-B60-SST-met-MM-phono.html

Geen idee of je dit al in je set geprobeerd hebt trouwens, of dat het er al staat haha
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

Mr.M

Citaat van: RZeemering op april 24, 2016, 10:07:08
Sinds Bryston zo goed matched in je set, had je deze al gezien?
http://www.hifi.nl/tweedehands/10008071/Bryston-B60-SST-met-MM-phono.html

Geen idee of je dit al in je set geprobeerd hebt trouwens, of dat het er al staat haha
De bryston ev matched heel goed met DE Arc en kharma. Dus heeft geen nut voor mij om mij Vv aan te passen.
De sound van ARC is mijn sound , ik was enkel opzoek naar een "betere matchend" ev met de rest van set en dat is de bryston.

Als ik VV verander dan zal het een AUDIO RESEARCH  worden , een Ref 3 of REF 5/ 5se.

Als ik EV Verander dan wordt het een mooiere bryston 7bsst monos misschien of iets in die geest.

Als ik Luidspreker verander dan wordt het of een EXQUISITE VAN KHARMA of VIVID G3.

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

RZeemering

Dan weet ik waar ik naar uit moeten kijken voor je :P

En nu hop: vakantie vieren ;)
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

Mr.M

Citaat van: RZeemering op april 24, 2016, 10:16:33
Dan weet ik waar ik naar uit moeten kijken voor je [emoji14]

En nu hop: vakantie vieren ;)
Dank u.
Net aangekomen in city center LONDEN en me bek valt open hier .

Betalen ze hier geen belasting? Of verdient iedereen hier een 6 cijferig bedrag per jaar.?

In ieder straat staat minimaal 2 bentley /Ferrari /lambo of een soortgelijk BAK.

We doen echt iets niet goed denk ik.....

.[emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31]

Contour

Zolang je niet moet uitkijken dat je per ongeluk struikelt over Kharma speakers, die men op straat zet voor het grof vuil, moet het nog wel te overleven zijn toch?

Groetjes Walter

Mr.M

Citaat van: Contour op april 24, 2016, 11:14:28
Zolang je niet moet uitkijken dat je per ongeluk struikelt over Kharma speakers, die men op straat zet voor het grof vuil, moet het nog wel te overleven zijn toch?

Groetjes Walter
Contrast tusse rijk en arm is wel  hoog . Net de metro gepakt naar hotel en buiten op straat en bij de metro slapen mensen in een rij in slaapzakken op de grond en voor de hotels en woningen hier staan bentleys  en rols roys Phantoms  netals fietsen bij ons voor de deur op een rij.

Niet verwacht maar LONDON is een veel mooiere stad en levendige dan verwacht.

Xander32

Ben zelf nog nooit geweest in London  :nowink:; wat maakt het voor jou een mooie stad?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Joris1971

Citaat van: maz op april 24, 2016, 10:19:43
Dank u.

Betalen ze hier geen belasting? Of verdient iedereen hier een 6 cijferig bedrag per jaar.?

We doen echt iets niet goed denk ik.....

.[emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31]

Hahah en dat gevoel zullen een aantal mensen ook bij jou hebben Maz.

Kjelt

In iedere straat staat minimaal 2 bentley /Ferrari /lambo of een soortgelijk BAK.
Laatst een documentaire gezien over de Panama Papers en een van de duurste investeringen die dit soort personen doen met hun zwarte geld is onroerend goed kopen in London.
Reden: je hoeft geen identificatie te verstrekken bij de aanschaf. Oftewel die pandjes van 100 miljoen en meer staan op naam van een of andere bv die weer eigendom is van een of andere russische maffiabaas of andere figuren die te beroerd zijn gewoon hun belasting te betalen.
Daarnaast zitten er ook wel legale groot geld verdieners als popsterren en multimiljardairs vanwege het goede belasting klimaat daar, maar de echte doorbraak kwam door die belastingtrucjes.

chansig

Citaat van: Joris1971 op april 25, 2016, 07:08:29

Lijkt me sterk aangezien Maz een aantal posts terug uit de doeken heeft gedaan wat hij betaalt aan belasting.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Bama

Ben vrij vaak in Londen geweest en parkeer meestal in een parking onder Hyde park en die staat meestal vrij vol met erg exclusief materiaal maar vorige keer was het druk en toen parkeerde ik in een kleine parking in Kensington. Ik keek mijn ogen uit daar. Van Rolls Royce uit 1920 tot de laatste Lamborghini (goud gewrapt) en een groot deel van de auto's zat onder een hoes waar ik natuurlijk ook onder heb gekeken. Maar stonden ook diverse Ferrari's onder een dikke laag stof (zie foto). Zijn auto's van Arabieren die alleen in de zomer even komen zei de portier en de rest van het jaar staan ze daar maar.
Als je auto's leuk vindt kijk dan even bij Bob Forstner Maz, garage aan hyde park, Park Lane vlak bij de Aston Martin dealer. http://www.bobforstner.co.uk
Echt jouw smaak wat hij heeft staan. Aan de andere kant van het park zit Ferrari, daarachter de wijk in zit Bugatti kortom genoeg te zien.

chansig

:clapping:

Zow..dat zijn nog eens parkeergarage´s. Misschien een keer mijn ruim 10 jaar oude Twingo er eens naast gaan zetten... :D

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Bama

Verschil in grootte kan je ook goed zien ;D
En nog een telefoonfoto van een smaakvolle auto toen ik uit de parking kwam.

Kjelt

Citaat van: Bama op april 25, 2016, 12:55:15
Zijn auto's van Arabieren die alleen in de zomer even komen zei de portier en de rest van het jaar staan ze daar maar.
Als de olieprijzen blijven zakken zullen ze niet zo vaak meer komen :)

patsijb

Mr.M

Citaat van: Xander32 op april 25, 2016, 06:30:42
Ben zelf nog nooit geweest in London  :nowink:; wat maakt het voor jou een mooie stad?
Zeker een aanrsder xander. Voor mij ook eerste keer en ben zeer onder de ondruk van hoe mooi het eigenlijk is hier.

De levendigheid van deze stad en variatie aan dingen wat je kan doen en zien is ongelofelijk.

De musea zijn geweldig , de Engelse hebben alle mooie en indrukwekkende uit de oudheid verzamelt en hier tentoongesteld.
(alles is gratis entree) .Deze stad komt in leven na 18.00 ipv doodgaan zoals bij ons . Daarnaast is de architectuur van deze stad ogeloofelijk mooi.
Je kijkt echt je ogen uit als je door de straten loopt van Londen.

Heb gister tot half 2 in de nacht rondgelopen en leek of het 12 uur smiddags was qua drukte bij ons.

Het LEEFT , om het simpel te zeggen.
Daartegen is het voor ons een hele dure stad.
Alles is 35%  duurder (matriaal) dan bij ons en de pond is nog eens ongunstig tov euro.

Net even met de hotel management gepraat en een gemiddeld appartement zoals mijn huis +-100 m  kost in Londen tussen 1.5 a 2 miljoen euro. Dat is 10x duurder dan in rotterdam!!!!
Zullen de mensen ook 10x meer verdienen?

Tis Iedergeval stad van welgestelde en rijken.

Citaat van: Joris1971 op april 25, 2016, 07:08:29
Dat kan me voorstellen , maar ben echt maar een "gewone" mens met een iets hoger dan gemiddeld salaris.
Ik zie hier knullen van net 20 in de meest bizarre auto's.
De conciërge van ons hotel rijdt een dikker mercedes dan ik.
Citaat van: morca op april 25, 2016, 10:53:31
Yep.
Ben een grote vriend van De belastingdienst vandaar dat ik nogsteeds in een 10 jaar oud bak rij  en nog +- 3 jaar moet sparen voor iets nieuws.  Lol
Citaat van: Kjelt op april 25, 2016, 12:11:26
Laatst een documentaire gezien over de Panama Papers en een van de duurste investeringen die dit soort personen doen met hun zwarte geld is onroerend goed kopen in London.
Reden: je hoeft geen identificatie te verstrekken bij de aanschaf. Oftewel die pandjes van 100 miljoen en meer staan op naam van een of andere bv die weer eigendom is van een of andere russische maffiabaas of andere figuren die te beroerd zijn gewoon hun belasting te betalen.
Daarnaast zitten er ook wel legale groot geld verdieners als popsterren en multimiljardairs vanwege het goede belasting klimaat daar, maar de echte doorbraak kwam door die belastingtrucjes.
Dst er hier zeer veel rijken wonen is duidelijk. Ik kan haast niet geloven hoe je binnen 10 min enkel 6 rols roys Phantoms ziet , laat maar staan de rest van de gekke auto's  als je langs de weg een coffietje aan doen bent.
Dit is TE BIZZAR.

Ik liep langs een bewoonde straat en enkel in een straat stond  4 bentleys (bij voctoria) en de minste auto is een audi A8 en mercedes S klasse .

Volgens de conciërge kost een woning (flat zoals de mijne +_ 100 m  rond 1.5 a 2 miljoen pond in london.[emoji33] [emoji33] [emoji33] [emoji33] [emoji33]

Citaat van: chansig op april 25, 2016, 12:42:21
Lijkt me sterk aangezien Maz een aantal posts terug uit de doeken heeft gedaan wat hij betaalt aan belasting.

Gr Hans
Helaas/gelukkig betaal ik me scheel aan de belasting anders had de exquisite er nu al gestaan en de mercedes amg volgende jaar al. ;)
Citaat van: Bama op april 25, 2016, 12:55:15
Ben vrij vaak in Londen geweest en parkeer meestal in een parking onder Hyde park en die staat meestal vrij vol met erg exclusief materiaal maar vorige keer was het druk en toen parkeerde ik in een kleine parking in Kensington. Ik keek mijn ogen uit daar. Van Rolls Royce uit 1920 tot de laatste Lamborghini (goud gewrapt) en een groot deel van de auto's zat onder een hoes waar ik natuurlijk ook onder heb gekeken. Maar stonden ook diverse Ferrari's onder een dikke laag stof (zie foto). Zijn auto's van Arabieren die alleen in de zomer even komen zei de portier en de rest van het jaar staan ze daar maar.
Als je auto's leuk vindt kijk dan even bij Bob Forstner Maz, garage aan hyde park, Park Lane vlak bij de Aston Martin dealer. http://www.bobforstner.co.uk
Echt jouw smaak wat hij heeft staan. Aan de andere kant van het park zit Ferrari, daarachter de wijk in zit Bugatti kortom genoeg te zien.
Ik zit in kensington nu en wordt lijp  van wat ik zie hier ton.. pffffffffff

Bas Akkerman

Fijne stad. Het is groots en veelzijdig, maar voelt ook knus.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

Mr.M

Citaat van: Bas Akkerman op april 25, 2016, 21:06:56
Fijne stad. Het is groots en veelzijdig, maar voelt ook knus.
Idd. Groots maar dan ook knus en veelzijdig.
Citaat van: Mitch-- op april 25, 2016, 21:28:04
Londen is te gek! Zou ik zo kunnen wonen!
Anders ik wel mitch.  Ik ben al sinds klein af steden gewend die pas na 18.00 tot leven komen en het voelt heerlijk aan als je na je werk lekker na buiten kan en alles nogsteeds leeft .

Mitch--

Citaat van: maz op april 25, 2016, 22:20:57
Anders ik wel mitch.  Ik ben al sinds klein af steden gewend die pas na 18.00 tot leven komen en het voelt heerlijk aan als je na je werk lekker na buiten kan en alles nogsteeds leeft .

Boy, zou jij Shanghai eens moeten proberen ;) daar gaat het leven 24 uur per dag in een razend tempo!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

Mr.M

Citaat van: Mitch-- op april 25, 2016, 22:35:39
Boy, zou jij Shanghai eens moeten proberen ;) daar gaat het leven 24 uur per dag in een razend tempo!
Shanghai Staat op de to do list mitch , samen met  new York, Australië, Cuba, Venetië,

Mijn vriendin wilt graag rond haar 30ste kinderen dus dat is over een jaartje of 3 tot die tijd wil ik zoveel mogelijk weg ;) want met een kleine ben je iets beperkter in je bewegingsvrijheid.

Voor Dit jaar staat Venetië  in de zomer daarna Tussendoor paar dagen Praag en in december graag naar Cuba of New York. Als alles een beetje gaat zoals gepland.