aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Joris1971

Achterlijk bizarre prijzen voor een horloge, een paar ton.. bezopen gewoon

Bas Akkerman

Ik zou het er ook nooit aan uitgeven, maar blijkbaar is er een markt voor Joris. Als ik zo'n bedrag had, zou ik op zoek gaan naar een loft. Voor de rest zou ik nooit zo'n bedrag aan iets anders uitgeven.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

Hoi bas. Ben / was inderdaad beetje moe en versleten van de gebeurtenissen  op de zaak.
Moest even tussenuit om een fris start te kunnen maken voor dit jaar.

Denk dat het voor iedereen geldt , als je een jaar lang 70 uur per week maakt en het wordt je zo in 6 minuten afgenomen dat je er een beetje moe van wordt. :(.
Maargoed , heb leuke ,lieve en zorgzame familie /vrienden en zelfs kennissen die me wel opvrolijken en zoals je ziet meenemen "geheel kosteloos" op een mini vakantie om me even tussenuit te helpen en opfrissen. ;) .  Daar doen we het voor. Thumbs-up !

Maar ben al behoorlijk mentaal opgevrolijkt weer.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: Joris1971 op maart 22, 2016, 08:51:46
Dan heb je de juwelen nog niet eens gezien joris. Pfffff.

Ketting van ruim 15 MILJOEN. ring van 5 miljoen. Gekkenhuis wat je hier ziet. Gekkenhuis.

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: Joris1971 op maart 22, 2016, 08:51:46
Als je dit kan dsn is een klokje van miljoen kleingeld.er bestaan hele gekke mensen joris waar wij nooit van hebben gehoord.;)

Kijk 'Emirates Auction Number plate 1' op YouTube
https://youtu.be/_yb-dXW7Ijs

Bas Akkerman

Citaat van: maz op maart 22, 2016, 08:58:46
Hoi bas. Ben / was inderdaad beetje moe en versleten van de gebeurtenissen  op de zaak.

Denk dat het voor iedereen geldt , als je een jaar lang 70 uur per week maakt en het wordt je zo in 6 minuten afgenomen dat je er een beetje moe van wordt. :(.
Maargoed , heb leuke ,lieve en zorgzame familie /vrienden en zelfs kennissen die me wel opvrolijken en zoals je ziet meenemen "geheel kosteloos" op een mini vakantie om me even tussenuit te helpen en opfrissen. ;) .  Daar doen we het voor. Thumbs-up !

Echt klote dat dat zo'n impact heeft! :(

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Maikel_audionerd

Citaat van: Bas Akkerman op maart 22, 2016, 10:09:16
Echt klote dat dat zo'n impact heeft! :(
Kan t me goed voorstellen als je je hele ziel en zaligheid in je bedrijf steekt.
Goed om te lezen dat het beter met je gaat Maz
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: Bas Akkerman op maart 22, 2016, 08:54:27
....Als ik zo'n bedrag had, zou ik op zoek gaan naar een loft...

Denk je aan de stookkosten...

:blink:  ;D

Bas Akkerman

Gaat 'ie emigreren naar een land met lekker weer gaat 'ie in een ouwe muffe fabriekshal zitten...

:closedeyes:  ;D  ;)

En even een een soortement van on topic...

Maz veel plezier op de kermis, geniet ervan en ik hoop dat je er de energie vind om straks weer te knallen!

;)

newday

Citaat van: maz op maart 22, 2016, 01:59:47
Ondertussen vandaag  LABO gesproken  en heb zijn prachtige NAGRA PHONO versterker overgenomen.  ben zeer benieuwd hoe dat klinkt.

Owjaaa helemaal vergeten maar als goed is komt deze week mijn DB7S speakers . :) ;). Werd tijd!  Ondertussen een jaar verder bijna .lol.

Ik had hem je al aangeboden:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=145469.msg2689645#msg2689645

Maar gelukkig is het kwartje alsnog gevallen  ;D

Mr.M

Je heb gelijk ook. Haha dat was nog in 2014. Inderdaad. Ik denk niet dat ik toen met de simpele tafel zoeen phono had gekocht. Maar goed  nu heb ik hem

Bas Akkerman

Citaat van: maz op maart 22, 2016, 13:01:35
Je heb gelijk ook. Haha dat was nog in 2014. Inderdaad. Ik denk niet dat ik toen met de simpele tafel zoeen phono had gekocht. Maar goed  nu heb ik hem
Ach, denk maar zo: newday, nieuwe kansen.

Sorry... ::)

Mr.M

Mr.M

Pfff geen wonder dat de switzers rijk worden. 2 koffie ,1  water en  1/2  stokbroodje  =  40 euro.[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Bas Akkerman

Citaat van: maz op maart 22, 2016, 14:07:48
Pfff geen wonder dat de switzers rijk worden. 2 koffie ,1  water en  1/2  stokbroodje  =  40 euro.[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
:crazy: Ik ga binnenkort met het Nederlands Team naar Zwitserland. Dat wordt sparen voor de lunch!

Jumping Jack

Zat daar een vliegticket bij om zelf de koffiebonen te gaan plukken? Ik mag het hopen.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Citaat van: Bas Akkerman op maart 22, 2016, 14:20:29
:crazy: Ik ga binnenkort met het Nederlands Team naar Zwitserland. Dat wordt sparen voor de lunch!

Hup, verwarming nog wat lager.  :cheesy:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Dan heb ik eerder een verkouder nodig. Ik durf te wedden dat dat nog een Belgisch woord is ook!

Mr.M

Ik heb het voor elkaar om de meest bijzonder horloges uit de vitrine te krijgen en in me handen.
Just say the Magic woord en doe alsof het zakcent  is....

Hi i am MAZ SHEIKH AL PERZ. Can I see  this watch ;).

HALF A MILLION in the palm of my hand. ;).
.

michel69

Citaat van: maz op maart 22, 2016, 08:58:46

Hoi Maz pfff sommige horloges zijn echt waanzinnig om te zien qua ontwerp/uitvoering.....het uiterlijk :crazy: goed om te lezen dat je er even lekker bent uit geweest na al die ellende.

En wbt je laatste zin had daar niet beter kunnen staan........bedoel je niet dat de boel weer opgewonden is... ;) ;D

Groetjes Michel
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

eddy135

Citaat van: maz op maart 22, 2016, 17:16:47

HALF A MILLION in the palm of my hand. ;).
.

De marges op klokkies is NOG hoger dan op brillen! ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

VlisChris

Jean Sibelius

Hoi Maz,

Nooit geweten dat er een speciale beurs is voor alleen horloges, maar ik kan me voorstellen dat dit de 'place to be is' voor de echte horloge fanaten 8).

Heb zelf een Seiko van 19 jaar oud. Mocht deze ooit echt stuk gaan, wat ik niet hoop omdat er een verhaal bij hoort, dan waarschijnlijk weer 'gewoon' een Seiko.
Alleen audio is al duur genoeg :colgate:

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)