aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Doubleoz

Mooi hoor! Uit nieuwsgierig... Mag ik vragen wat deze speakers mogen kosten?
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

michel69

Citaat van: maz op maart 17, 2015, 11:30:50
speakers zijn net afgeleverd en netjes opgestel.

ze zijn plaatjes om te zien zeg.
mate van afwerking tot letterlijk de beste tot nu toe. high end doet zijn benaming kwa uiterlijk hier nakomen.

Oefffff wat zijn dit mooi speakers om te zien.

helaas geen tijd gehad om ze aan te zetten dus neergezet en rennen naar de zaak want ik was 15 min te laat..

ik zal jullie niet langer laten wachten....

behoor tot de eerste drie gelukkigen welke deze speakers over de vloer heeft....  :pompom: :pompom: :pompom: 

sorry voor de fotos ,ze zijn haastig gemaakt . vanavond zal ik ze onder de loep nemen...

ze moeten nog inspelen heb ik begrepen want ze komen net uit de doos...

Whooooooot Maz wat een schoonheden......staan dus nu in te spelen terwijl jij ongeduldig aan het werk bent....enne niet teveel op de klok kijken gaat de tijd alleen maar langzamer van ;D

Heel veel luisterplezier voor de komende tijd en hoop dat ze snel permanent van je zijn.
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

michel69

Citaat van: Martin!!! op maart 17, 2015, 11:37:09
Wow dat ziet er zeer fraai uit. Nieuw dus, ik was in deer veronderstelling dat je ze tweedehands had aangeschaft...........  of zijn ze nu ter demo, ik weet het ff niet meer  ;)

Ter demo ;)
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline

Martin!!!

mainly British stuff

MauZ

Kanonnen..! Wat een looks [emoji33] [emoji106]
Veel plezier ermee de komende tijd.. [emoji6]
*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

patsijb

enjoy..
zeker die wit parelmoer doen..
die combo zwart en wit ben ik ook helemaal weg van
bij mij staan ze ook geweldig

veel plezier ermee, deze week

felix01

Ziet er mooi, ben benieuwd hoe ze muziek maken.
Alhoewel dit wel dik in orde zal zijn! :pompom: :pompom:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Raphie

Citaat van: felix01 op maart 17, 2015, 13:20:17
Ziet er mooi, ben benieuwd hoe ze muziek maken.
Alhoewel dit wel dik in orde zal zijn! :pompom: :pompom:
ze maken geen muziek, ze geven het weer. ;)
JBL PRX Power!

sultankat

Citaat van: Doubleoz op maart 17, 2015, 11:57:49
Mooi hoor! Uit nieuwsgierig... Mag ik vragen wat deze speakers mogen kosten?

Heel veel brillen ;-)
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Spring Audio gemodificeerde Meraki switch en lineaire voeding - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

LABO

Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat  :inlove:  Ze worden alleen steeds mooier  :wub:  En wie weet komt er dan toch nog eens rust op het speakerfront

Have fun Maz

Grtz. Lex
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Doubleoz

Citaat van: sultankat op maart 17, 2015, 15:43:17
Heel veel brillen ;-)

Scheelt dat die marges ook aanzienlijk zijn op nieuwe brillen[emoji6]
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

Mr.M

Citaat van: sultankat op maart 17, 2015, 15:43:17
Heel veel brillen ;-)
Dat zijn  36 brillen van 500.- euries...

Na vandaag nog "MAAR" 34 te gaan..[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

In deze tempo duurt het 17 dagen voordat ik ze in huis heb..hahaha..dan moet ik droog brood eten ,lopen naar de zaak, geen rekeningen betalen en niets inkopen...dus morgen ochtend vroeg opstaan...

De eerste lied gaat er nu doorheen..en god was ik maar rijk zodat ik ze meteen kon laten staan.....

Ik  vond de Bladelius fris klinken maar op  de kharmas klinken ze ongelovelijk lekker en neutraal....

Ze staan 5 min aan en ik ben verliefd tot me tenen toe...dit is een heel ander klasse speaker (mag ook wel voor de prijs).

Een zeer hoge oplossende vermogen van muziek  .wowwww maar in een muzikale manier...niets is teveel of te weinig en heel mooie balans...

Ze moeten nog inspelen  want ze zijn nieuw..dit zijn zijn eerste uren van muziek...

Laag heeft zoveel definitie en tekening dat ik kan haast voelen hoeveel druk achter een slag zit....

Ik wil hemmmmmm[emoji30] [emoji30] [emoji30] [emoji30] [emoji30] [emoji30] [emoji30] [emoji30] [emoji30] [emoji30] [emoji30] [emoji30] [emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji30] [emoji31] [emoji30] [emoji31] [emoji30] [emoji31] [emoji30] [emoji31] [emoji30] [emoji31] [emoji31] [emoji30] [emoji31] [emoji31] [emoji30] [emoji31] [emoji30] [emoji31] [emoji30] ik ga verhuizen en ga niet zeggen waarheen...dus Peter kan maandag voor Een lege huis staan om ze op te halen... 

K.t  de zaak kan ik niet verhuizen....[emoji23] [emoji23]
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

addesmo

LeonArdusS

Citaat van: maz op maart 17, 2015, 18:48:58
Dat zijn  36 brillen van 500.- euries...

Na vandaag nog "MAAR" 34 te gaan..

In deze tempo duurt het 17 dagen voordat ik ze in huis heb..hahaha..dan moet ik droog brood eten ,lopen naar de zaak, geen rekeningen betalen en niets inkopen...dus morgen ochtend vroeg opstaan...

De eerste lied gaat er nu doorheen..en god was ik maar rijk zodat ik ze meteen kon laten staan.....

Ik  vond de Bladelius fris klinken maar op  de kharmas klinken ze ongelovelijk lekker en neutraal....

Ze staan 5 min aan en ik ben verliefd tot me tenen toe...dit is een heel ander klasse speaker (mag ook wel voor de prijs).

Een zeer hoge oplossende vermogen van muziek  .wowwww maar in een muzikale manier...niets is teveel of te weinig en heel mooie balans...

Ze moeten nog inspelen  want ze zijn nieuw..dit zijn zijn eerste uren van muziek...

Laag heeft zoveel definitie en tekening dat ik kan haast voelen hoeveel druk achter een slag zit....

Ik wil hemmmmmm ik ga verhuizen en ga niet zeggen waarheen...dus Peter kan maandag voor Een lege huis staan om ze op te halen... 

K.t  de zaak kan ik niet verhuizen....

:clapping: :headbanging:

HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

R

Prachtige speakers zeg, ik snap nu beter wat je drijft/bedoelt ;)

Mr.M

Wat foto's voor de liefhebbers

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

eddy135

Wordt echt tijd dat je eens een camera aanschaft, Maz...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Mr.M

Op de i pad ziet het er zo slecht niet uit....[emoji23] [emoji23]

MauZ

Dan zou ik als jou was ff langs eens brillen zaak gaan!😄 😄 [emoji6]
*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

felix01

VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

michel69

Schitterend Maz deze jongens  :inlove: :inlove:......de grote vraag voor mij is i.i.g. naar welk album zaten jullie te luisteren tijdens het nemen van de foto's........................................vrouwlief lag heerlijk te genieten zo te zien  ;) ;D

Mr.M

Citaat van: michel69 op maart 18, 2015, 01:13:20
Schitterend Maz deze jongens  :inlove: :inlove:......de grote vraag voor mij is i.i.g. naar welk album zaten jullie te luisteren tijdens het nemen van de foto's........................................vrouwlief lag heerlijk te genieten zo te zien  ;) ;D
Ze stonden op de TV aangesloten en we waren film aan kijken (wil ze  insplen). Tijdens reclame dacht ik even snel wat foto's maken.... ;)
Citaat van: felix01 op maart 17, 2015, 23:14:15
zien er idd  geweldig uit :clapping: :clapping:
Tnx felix
Citaat van: MauZ op maart 17, 2015, 23:13:07
Dan zou ik als jou was ff langs eens brillen zaak gaan!😄 😄 [emoji6]
Ik ben de tandarts met kiespijn mauz... In dit geval de slechtziende opticien..[emoji23] [emoji23] [emoji23]