aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Duck Twacy

Citaat van: maz op november 11, 2014, 23:35:58
Als je Eem Kharmametalen plaatje kan bemachtigen kan ik er wat mee... Hahaa
Ik kan er wel een leuk keramieken tegelte op plakken...

Bas Akkerman

Citaat van: Duck Twacy op november 12, 2014, 00:29:56
Ik kan er wel een leuk keramieken tegelte op plakken...

En Maz' hand is een geitenkaas. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Welke issues zijn er dan met de fraaie TAD's in jouw ruimte?
Geheel tevreden ben je schijnbaar niet? Wat is daaraan debet?

Het "klakkeloos" switchen zal nooit tot een voor jou bevredigend resultaat leiden inzake de geluidskwaliteit, daarvan ben ik overtuigd. Echter is het voor mij ook de vraag of een zo'n optimaal geluid, überhaupt jouw doel is?

Is het niet veel meer het gezien worden hetgeen jou plezier verschaft? De aandacht welke jouw aan- en verkopen generen?

Daar kan ik mij overigens goed wat bij voorstellen :). Een ieder met een eigen showroom op dit forum, heeft schijnbaar de behoefte om zijn/haar zoektoch in ht-/hifiland met anderen te delen 8).

Citaat van: maz op november 11, 2014, 22:05:58
Ik dnek dat we nu aan een rust moment kunnen denken in mijn Quest...
Ik heb niets tekoop staan.hahaha..

Mijn audiokenissen zijn in ieder geval heel blij met mij want ik kan vrij makkelijk hun oude spul doorverkopen voor ze , zo kunnen zij ook makkelijker upgraden...

Zo krijg ik morgen ook een hele mooie speaker over de vloer van een audiokennis welke een upgrade wilt doen.
Als het beter bevalt in mijn ruimte dan koop ik het voor mezelf en verkoop ik de tad  door. Matched het niet met mijn kamer akoestiek dan gaat die tekoop op het net...
Zo krijg je toch gratis dingen om uit te proberen....kost me niets ...en ik help een audio kennis om te upgraden..
Zal morhen de foto's plaatsen,,,, kan je zeggen dat ze bijna 100 kilo PST zijn..hahah :clapping:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Oud lid

Het is voor sommige mensen belangrijker om van allerhande apparatuur te hebben/gehad te hebben dan gewoon van muziek te genieten. Ik ken ook zo iemand.

En ik denk dat Maz inderdaad wel van de aandacht geniet. Misschien wel de Gerard Joling van het ht forum ;D. Glitter & glamour ;D

Erwin B

patsijb

ja zulke mensen ken ik ook, die ook zo met alles zijn in het leven.
maar ook die zo de winkel instappen en gewoon zeggen ik wil dat en dat en graag t duurste..
vinden ze leuk om mee te showen..
ben er niet gevoelig voor
ik koop wat ik wil..

sultankat

Citaat van: maz op november 11, 2014, 20:57:51
Audio spullen switchen zal altijd een hobby blijven pearles...

Vanaf januar ben ik officieel een brillen boer..hahaha....

Ook daar wil ik graag meer van weten, temeer omdat ik toe ben aan een andere bril.........
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

sultankat

Citaat van: Christiaan S op november 11, 2014, 22:43:55
Mannen (lees Joris en chansig
willen jullie gekibbel via de pm voortzetten? Of misschien gewoon laten voor wat het is? Dit is namelijk zo'n leuk topic om mee te lezen ;)

+1
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

chansig

"Ik ken ook zo iemand"...klinkt als een uitstervend soort. :D

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

sultankat

chansig

Kijk en een glimlach op iemands gezicht toveren is ook wat waard.  :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

VlisChris

Duck Twacy

Kijk, ondanks alle ruis, toch benieuwd wat er straks in huize Maz staat.

Hoop dat er een lift is :)

twani

Citaat van: Duck Twacy op november 12, 2014, 11:11:31
Kijk, ondanks alle ruis, toch benieuwd wat er straks in huize Maz staat.

Hoop dat er een lift is :)
Kijk, ondanks alle ruis, toch benieuwd wat er straks in huize Maz STOND. :colgate:

Je bent meestal ruim té láát in dit topic :D

scrutinizer

...topic brengt/houdt zichzelf tot stand!!

........and he delivers the goodies. ;)

Vul de zin in en kleur het plaatje ;D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Mr.M

Ik denk dat ik inderdaad een uitstervende soort ben..tegenwoordig ben je raar en onbegrijpbaar als je je onderscheid van de normale en je eigen ding doet.

@  sultan ,    lynch is ook in de wachtrij om een nieuwe bril aan te schaffen,,,,als het zover is dan doe ik wel een mooie forum actie voor de gene die brillen ,zonnebrillen en lenzen willen...

Zal dan ook officieel een forumsponsor worden......

:pompom:

@ Xander je kan best gelijk hebben dat ik het niet storend vind de aandacht door all dat geswitch....als je geen aandacht wilt voor je set wat doe je dan met een SHOWCASE??? IK KEN ER ZAT DIE OP FORUM MEEKIJKEN EN GEEN AANDACHT WILLEN DUS OOK NIET MEEDOEN, MAAR DE REST WELKE WEL EEN SHOWCASE HEEFT VIND DE AANDACHT BLIJKBAAR OOK LEUK OOK U IN DIT GEVAL...je kan me niet zeggen dat je niet geniet als iemand zegt wauww Sander wat een mooie MARANTZ versterker heb je nu weer gekocht , veel plezier ermee....de oude versterker  gaf toch ook geluid?

Ik heb dat alleen iets vaker dat ik dingen switch...

Ik vind het gewoon leuk om te switchen en zelf ervaren..... muziek luisteren doe ik heel er graag en geniet er volop van. Dat steeds switchen heeft Niets met ontevredenheid te maken want ik ben zeer tevreden nu, maar dat was ik met de kharmas en de harbeth ook....
Ik vind het gewoon leuk om steeds nieuwe dingen te ervaren cq HEBBEN gehad...niets mis mee toch.

Trouwens tot op laatst had ik niet eens een eigen SHOWCASE en mijn geswitch was niet een te volgen, ik had ook geen BEHOEFTE aan een SHOWCASE ,
MIJN SHOWCASE IS DOOR BAS VOOR MIJ AANGEMAAKT...ALS IK ZO GRAAG AANDACHT WILDE OM MIJN SPULLEN TE SHOWEN ,HAD IK 3JAAR GELEDEN WEL EEN SHOWCASE VOOR MEZELF AANGEMAAKT zodat alles te volgens is..

Maar goed ik heb nu een showcase en ik zal ER MEE SHOWEN OOK....HAHA..

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

patsijb

je word altijd raar aangekeken als je je eigen ding doet Maz..ook op dit forum heb ik gemerkt
zeker als je iets in gedachten hebt en zeker weet wat je wil en recht op je doel afgaat

gewoon doen wat je zelf wilt..een ander doet t niet voor je
bovendien tiz jouw geld, tijd en set

frank2

Ik ben het met je eens maz, er is veel onbegrip en jalouzie. Vaak door onwetendheid of uit principe want de natuurkunde zegt.....

Ik ben ook meer van gewoon proberen bevalt het niet in de verkoop. Jij moet er naar luisteren en het is vaak zeer verhelderend om naar iets anders te luisteren, vaak gedaan bij mijn audiodealer, je leert er veel van, dus gewoon doorgaan.
EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra /Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/
SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

Mr.M

Citaat van: Erwin B op november 12, 2014, 08:00:51
Het is voor sommige mensen belangrijker om van allerhande apparatuur te hebben/gehad te hebben dan gewoon van muziek te genieten. Ik ken ook zo iemand.

En ik denk dat Maz inderdaad wel van de aandacht geniet. Misschien wel de Gerard Joling van het ht forum ;D. Glitter & glamour ;D

Erwin B
Ik kon het noet laten om dit uit mijn kledingkast te halen...hahah
Speakers zijn er....... :headbanging:
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

michel69

Citaat van: maz op november 12, 2014, 13:04:58

Haha hoe kom je daar nu weer aan......enne......kom maar op met die foto's  ;D
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

felix01

Citaat van: maz op november 12, 2014, 13:04:58

ja,waar blijven die plaatjes??
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Mr.M

Pffff zwaar...

Ps dit is een enkele exemplaar in zijn soort...er is geen tweede van...

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

lynch1979

michel69

Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x